Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help , help & help !!

Glamorous-Bride
03-05-2010, 22:12

Ik moet moet moet zo snel mogelijk 3 kilo kwijt. Ik stond net mijn nieuwe avondjurk te passen, en die gaat zeer moeilijk dicht.. blijkbaar ben ik een beetje aangekomen afgelopen weken veel bruiloften en verlovingen gehad. Ben nou niet bepaald dik, maar die stomme jurk gaat niet dicht, en als ik mn buik inhou gaat ie wel dicht, met als gevolg dat ik het gevoel heb dat ik bij elke ademhaling en elk moment uit de jurk kan scheuren. Nee die schande wil ik mezelf besparen :haha: De bruiloft is niet as zaterdag maar die erna, dus ik heb 13 dagen.. hoe kan ik dus zsm 3 kilo kwijt zodat die jurk wel moeiteloos dicht kan Liefs, een gestresst bruidje.

Nawal1991
03-05-2010, 22:25
meer sporten misschien een optie en wat gezonder eten??

Glamorous-Bride
03-05-2010, 22:29
ik ben te lui om te sporten, ja en snoepen is echt verleidelijk :(

G_tanger
04-05-2010, 00:11
je zegt dt je nog 13 dagen hebt doe dan ziekenhuis dieet dat duurt 5 dagen gevolgd door het 3 dagen dieet dat doe je dan 2 maal dan ben je al wat afgevallen en kan je je mooie jurk aan. HAve fuhn en allahkemel bel ghayr

mindfucker
04-05-2010, 00:17

- ga vasten - drink veel water en hou je aan een strak schema. bv ochtend mag je gwn ontbijten maar de rest van de dagen alleen op bepaalde tijdstippen en in bepaalde hoeveelheden of eet alleen dadels en water :P