Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : intergreren?? hoe doe je dat??

Pagina's : [1] 2 3

tha_lady
08-12-2002, 10:56

vind je dat je bent geintergreerd in de nederlandse sameleving?? zo ja, hoe heb je dat gedaan? laterZ :blauwkus:

Chaimae
08-12-2002, 11:00
ik kan de taal spreken en schrijven red me goed in mijn eentje da vind ik wel genoeg :D

Asri
08-12-2002, 12:16
Ik ben gierig! Dus ik ben geintegreerd! -Y-

ZwarteNico
08-12-2002, 12:19
HOE DOE JE DAT???? Als je dat niet weet dan zal het je toch nooit lukken :zwaai:

SweetRose
08-12-2002, 12:23

Origineel gepost door Asri Ik ben gierig! Dus ik ben geintegreerd! -Y- hey mijn bakslita is gestolen..:huil: :huil:

Neo
08-12-2002, 12:27
a salaam oe aliekoem wa rahamtoellah wa ta3ala wa baraktoeh nou ik ben genoeg geintergreert 1) ik spreek nederlands 2) ik werk bij een nederlands bedrijf 3) ik zit op een nederlandse school wata salaam oe aliekoem wa rahamtoellah wa ta3ala wa baraktoeh willen ze nog meer!

Asri
08-12-2002, 12:28
Origineel gepost door zin 'n midar hey mijn bakslita is gestolen..:huil: :huil: Hmm...Hoe kan dat nou? :eek: Had je 'em niet op slot gezet en de sleutel er niet weer in gelaten? :p Geef me een paar dagen en ik heb een leuke fiets voor je :D -Y-

SweetRose
08-12-2002, 12:30
Origineel gepost door Asri Hmm...Hoe kan dat nou? :eek: Had je 'em niet op slot gezet en de sleutel er niet weer in gelaten? :p Geef me een paar dagen en ik heb een leuke fiets voor je :D -Y- komt allemaal door mijn zusje..zij had 'm ni op slot gedaan :huil: maar ik heb echt echt een fiets nodig..:( zid ik geef je tot de woensdag tijd hé!!...:D

Asri
08-12-2002, 12:41
Origineel gepost door zin 'n midar komt allemaal door mijn zusje..zij had 'm ni op slot gedaan :huil: maar ik heb echt echt een fiets nodig..:( zid ik geef je tot de woensdag tijd hé!!...:D Jouw zusje heeft het goed gedaan! Wie gaat er nou met dit weer fietsen...(behalve krantenwijklopers :D) Brrrrrrr...koud Maarre voor woensdag heb je een leuke fiets met driewielen ;) -Y-

SweetRose
08-12-2002, 12:46
Origineel gepost door Asri Jouw zusje heeft het goed gedaan! Wie gaat er nou met dit weer fietsen...(behalve krantenwijklopers :D) Brrrrrrr...koud Maarre voor woensdag heb je een leuke fiets met driewielen ;) -Y- het is vrijdagmiddag gebeurd :rolleyes:

RaZer
08-12-2002, 13:08
Origineel gepost door tha_lady vind je dat je bent geintergreerd in de nederlandse sameleving?? zo ja, hoe heb je dat gedaan? laterZ :blauwkus: Veel boeken lezen :confused:

Itsjustme
09-12-2002, 13:19
wat is nou is precies integratie wanneer ben je geintegreerd..... dat vraag ik me nou telkens af als ik discussies zie over integratie, aanpassen enzz

missenna
09-12-2002, 13:24
He Asri! hoe kom je erbij dat gierig zijn een onderdeel is van integreren? Is dat jouw eigen mening? Missenna

TwinkleEye_19
09-12-2002, 13:28
Origineel gepost door tha_lady vind je dat je bent geintergreerd in de nederlandse sameleving?? zo ja, hoe heb je dat gedaan? laterZ :blauwkus: Nou,..............uuuuuuuuuuh :o Aaaaaaaaaah:o Gewoon zoals zij: Klompen in je oren: D http://www.bixyte.com/i/papoa_payoff.jpg

Asri
09-12-2002, 14:46

Origineel gepost door missenna He Asri! hoe kom je erbij dat gierig zijn een onderdeel is van integreren? Is dat jouw eigen mening? Missenna Hehehe..3la serieuze reactie :D Maarre wat ik bedoelde is dat Nederlanders(kijkU kijkU, niet kopen) over het algemeen gierig zijn, maarre sommige van ons Marokkanen zijn al bij deze geintegreerd :p -Y-

Pagina's : [1] 2 3