Bekijk originele versie : geboortefeest
Salaam dames,
Ik ben zwanger van ons eerst kind en de uitgerekende bevallingsdatum is eind Oktober.
Insch'allah ben ik van plan om een groot feest te geven als Sabagh.
Niet ter verspilling van geld, maar omdat het dan weer een mooie gelegenheid is om alle familieleden en kenissen bij elkaar te brengen.
Nou ben ik niet zo een feestganger en heb niet zo veel geboortefeesten mee gemaakt, dus heb ik eigenlijk geen flauw idee hoe ik er een leuk feest van maken kan.
Zijn er mensen die ideeen, tips of erfaring hebben met een geboortefeest? Alle informatie is welkom.
Alvast hartelijk schoukran!
mariam89
24-07-2004, 20:50
ik heb weleens gehoord dat er iemand een geboortefeest gaf in een zaal misschien is dat wel wat. je weet toch een soort bruiloft maar dan een geboortefeest
Origineel gepost door mariam89
ik heb weleens gehoord dat er iemand een geboortefeest gaf in een zaal misschien is dat wel wat. je weet toch een soort bruiloft maar dan een geboortefeest
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht...
metouka_katana
27-07-2004, 08:39
In een zaal, lekkere eten, mooie kleren, mooie muziek en dan opkomen met de baby in mooi kleertjes iedereen eromheen dansen.. masha'allah
DaNGeRouZLy
28-07-2004, 16:56
Mabrouk :Iluvu: moge Allah je een voorspoedige zwangerschap en bevalling en een gezond kindje geven Amien
Gewoon in de moskee kun je het houden
Koran reciteren en een maaltijd geven Insha`allah
xXx Aminaatje :zwaai:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
Mabrouk :Iluvu: moge Allah je een voorspoedige zwangerschap en bevalling en een gezond kindje geven Amien
Gewoon in de moskee kun je het houden
Koran reciteren en een maaltijd geven Insha`allah
xXx Aminaatje :zwaai:
Schoukran!
Ja, die mannen gaan in ieder geval naar de moskee voor het recteren van de Koran. Maar voor die vrouwen wil ik toch een leuk feest geven.
babybruidje
28-07-2004, 19:02
misschien leuk met annasiet ofzo zou wel jammer zijn als dat kindje al zo vroeg word blood gesteld aan sjetaan (muziek)
ik hoop dat het een heeel leuk feestje word veel suc6 er mee
Multajeema
03-08-2004, 05:52
Origineel gepost door smurfi
Salaam dames,
Ik ben zwanger van ons eerst kind en de uitgerekende bevallingsdatum is eind Oktober.
Insch'allah ben ik van plan om een groot feest te geven als Sabagh.
Niet ter verspilling van geld, maar omdat het dan weer een mooie gelegenheid is om alle familieleden en kenissen bij elkaar te brengen.
Nou ben ik niet zo een feestganger en heb niet zo veel geboortefeesten mee gemaakt, dus heb ik eigenlijk geen flauw idee hoe ik er een leuk feest van maken kan.
Zijn er mensen die ideeen, tips of erfaring hebben met een geboortefeest? Alle informatie is welkom.
Alvast hartelijk schoukran!
Hou het gewoon zo simpel mogelijk. Allah Ta'ala zegt:
“Maar wees niet overdreven. Zeker Allah (Hij) houdt niet van diegenen die overdrijven.” (Al-An’am:141)
Dus beste oegtie vrees Allah, hou het feest vrij van verboden zaken en hou het binnen de grenen van de Islaam.
abdul_Hakeem
03-08-2004, 06:39
Djazaaki Allah oughtie (Y) goeie daleel/Nasi7a
Multajeema
03-08-2004, 06:40
Wa ant mien ahlie djazaa-e
abdul_Hakeem
03-08-2004, 06:47
(bloos) kan je het vertalen dierbare zuster?
Multajeema
03-08-2004, 06:48
Origineel gepost door abdul_Hakeem
(bloos) kan je het vertalen dierbare zuster?
Het zelfde toegewenst (ongeveer)
abdul_Hakeem
03-08-2004, 06:58
aha Masha Allah , wa djazaaki (smile)
Multajeema
03-08-2004, 07:00
Origineel gepost door abdul_Hakeem
aha Masha Allah , wa djazaaki (smile)
Het is niet echt de juiste vertaling, beste broeder. Was een gokje :bloos:
Maar 't komt erop neer dat ik jou hetzelfde terugwenste.
abdul_Hakeem
03-08-2004, 07:03
LIEF van je , Bedankt voor je vertaling oughtie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.