Bekijk originele versie : huis kopen in marokko?
funnysara
25-02-2006, 21:53
Hahahahahahahahahahaha sorry hoor, maar je maakt me aan het lachen. In Marokko een huis kopen zonder rente?? In Marokko berekenen ze een nog hogere rente dan hier. Er is daar een hogere inflatie en daarbij is het risico dat het geld niet wordt terugbetaald stukken hoger dan in Europa en dat werkt dus door in de rente (risk-premium). Daarbij krijg je niet zomaar een hypotheek, vaak moet je ook een stuk grond of iets dergelijks als ONDERPAND geven.
Er zijn tegenwoordig heel veel bouwbedrijven actief, die huizen aanbieden. Je kan dan een huis kopen en aflossen in termijnen, gewoon een hypotheek dus. Het is net alsof je elke maand huur betaalt, maar uiteindelijk is het huis van jou.
WOWULAHILA MAAR WOLLA DIE ACHTERLIJKE MENSEN AANWAT DIE ALLEMAAL DENKEN ZELFS IN SAOUDI ARABIE MOETE RENTE BETALEN AUBBB MEID WAT JE NU ALLEMAAL ZEGT IS PURE FANTASYYYYYYYYYYYYYYYY
wil je en huis kopen in marokko , ok hard werken goed spaaren
je moet er financieel wel goed bij zitten want het kost heel veel geld,als je een huis wil laten bouwen.ik zou er maar even goed over na denken als je er aan begint,want het wordt de eerst 2 jaar geen vakantie wegens geld gebrek
je moet er financieel wel goed bij zitten want het kost heel veel geld,als je een huis wil laten bouwen.ik zou er maar even goed over na denken als je er aan begint,want het wordt de eerst 2 jaar geen vakantie wegens geld gebrek
je bedoelt de eerste 6 jaar!
http://ma.green-acres.com/
van 50.000 tm 0nbetaalbaar
ik zoek ook een huis wil gewoon daar kopen en dan per maand afbetalen kan dat? zoja waar kan ik al die info vinden en met wie kan ik contact opnemen die daar iets meer over weet
hasna1986
06-07-2008, 10:20
Neem Contact Op Met Goeie Voorwaarden Huizen Te Koop In Nador/arwie
Vanaf 135m²
Garage + 2 Appt + Dakappt + Terras
Stuur Pm Indien Interesse
Shaymila
09-07-2008, 14:06
Ik wil inshalah ook graag een huisje kopen maar dan in al hoceima.
Kan iemand mij hieraan helpen?
halima24
09-07-2008, 16:33
Ik wil insallah ik berkane een stuk grond kopen.
heeft iemand ervaring in het kopen zoja wat komt er allemaal bij kijken kun je ook in termijnen betalen of willen nog meer mensen in berkane kopen
let me now
thanks
mercedias80
23-05-2010, 16:22
Neem Contact Op Met Goeie Voorwaarden Huizen Te Koop In Nador/arwie
Vanaf 135m²
Garage + 2 Appt + Dakappt + Terras
Stuur Pm Indien Interesse
Ik ben geinterseerd kunt u wat info mailen over prijs enz.
Hahahahahahahahahahaha sorry hoor, maar je maakt me aan het lachen. In Marokko een huis kopen zonder rente?? In Marokko berekenen ze een nog hogere rente dan hier. Er is daar een hogere inflatie en daarbij is het risico dat het geld niet wordt terugbetaald stukken hoger dan in Europa en dat werkt dus door in de rente (risk-premium). Daarbij krijg je niet zomaar een hypotheek, vaak moet je ook een stuk grond of iets dergelijks als ONDERPAND geven.
Er zijn tegenwoordig heel veel bouwbedrijven actief, die huizen aanbieden. Je kan dan een huis kopen en aflossen in termijnen, gewoon een hypotheek dus. Het is net alsof je elke maand huur betaalt, maar uiteindelijk is het huis van jou.
Alleen die tweede ken ik nog niet , een bouwbedrijf die een soort hypotheek aanbied ??? enige wat deze bouwbedrijven doen is de betaling in maximaal 4 termijnen te spreiden . en meestal is de vierde termijn wanneer jouw huis of appartement opgeleverd word. oftewel je betaald de totaalsom binnen 1 of 2 jaar zo niet 10 of 20 % van je aanbetaling weg.
in elk ander geval word je via deze bouwbedrijf doorgestuurd naar de bank met wie zij zaken doen om daar een hypotheek aftesluiten en zo kom je op jouw eerst deel van jouw verhaal.:hadj:
Bayti_Vastgoed
29-05-2010, 17:02
Er is in Marokko geen bedrijf dat op afbetaling werkt. Wel kun je vroeg bij een project instappen. Dan betaal je de reserveringskosten en heb je anderhalf tot 2 jaar de tijd om het geld over te maken. Mocht het toch nog te kort zijn, kun je er ook voor kiezen om in de 2e of 3e fase een woning aan te schaffen.
groet,
Husam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.