Bekijk originele versie : naar de dokter
DaNGeRouZLy
24-07-2004, 02:43
Asalaam 3aleikoem
wie kan mij ff helpen :o
als iemand hier op vakantie is vanuit Marokko en die wil naar de dokter of ziekenhuis voor een behandeling kan dat? Ik heb het niet erover dat hij hier ziek is geworden maar over een blijvend iets. Wie kent in Amsterdam een arts die hier niet moeilijk over doet? Pm me dan zijn naam even svp
alvast bedankt:goedzo:
xXx Aminaatje :zwaai:
DaNGeRouZLy
24-07-2004, 03:04
U heeft gezocht naar Kevorkian in amsterdam
Er zijn helaas geen resultaten gevonden :(
DaNGeRouZLy
24-07-2004, 16:20
wie kan me helpen plss?
het is belangrijk
xXx
wat bedoel je precies dat iemand hier op vakantie is vanuit marokko? dan kan het zijn dat ze niet behandelt worden je moet wel de papieren vboor hebben dan bedoel ik ook qua verzekering en het ligt er ook aan wat voor behandeling is het ernstig dan kan of moet hij zelfs behandelt worden.
ik hoop dat ik je voldoende heb geiinformeerd als ik een dokter voor je kan vinden dan hoor je het wel van me goed
groetjes
Fummie
ik zal kijken of ik wat voor je kan uitzoeken ik heb namelijk ook een oom gehad die hier op vakantie was (visa) hij was ziek geworden en we hadden hem naar een dokter gebracht mijn vader kent 'm vast nog wel het was toen in 1999 gebeurd
Je hoort nog van me
groetjes
en wat je bedoelt over een blijvend iets wat is het precies? suikerziekte of iets anders ik kan namelijk een vrouw uit maarn die geneest dat soort ziektes het is echt wat ze doet mijn oma had suikerziekte en ze is nu volledig genezen ze kreeg echt van alles van de dokter insuline , medicijnen echt vanalles en toen we bij die vrouw geweest waren was ze binnen een maand genezen soebhanallah
DaNGeRouZLy
24-07-2004, 23:08
bedankt voor je reacties hbiba :Iluvu:
het gaat om mijn oom die hier op vakantie is en dus niet verzekert. Hij wordt in marokko al behandeld maar het schiet niet op daar dus hij wil graag second opinion in een ziekenhuis of bij een huisarts Insha`allah. Als een tourist hier ziek wordt dan kunnen ze natuurlijk naar de dokter als ze maar betalen maar hij heeft dit al een paar jaar en dus is het niet noodzakelijk dat hij hier wordt geholpen. Mijn huisarts is ook niet heel makkelijk met deze dingen dus daarom hoop ik dat iemand een arts weet(gegevens over deze arts graag per PM en niet in het openbaar)die wel bereid is iemand te helpen :)
Jazaki Allah Oe Gairan
:blauwkus:Aminaatje
check je PM :zwaai:
Je kan ook vertellen dat de klachten plotseling verergerd zijn en dat ie toen naar de dokter is gegaan voor een behandeling. Ik weet niet wat hij precies heeft, maar ik heb het hypermobiliteitssyndroom, en ik kreeg wel veel vergoed toen ik weer terug was in nederland. Veel geluk en allah yshafie.
DaNGeRouZLy
25-07-2004, 00:52
Origineel gepost door nuriye
Je kan ook vertellen dat de klachten plotseling verergerd zijn en dat ie toen naar de dokter is gegaan voor een behandeling. Ik weet niet wat hij precies heeft, maar ik heb het hypermobiliteitssyndroom, en ik kreeg wel veel vergoed toen ik weer terug was in nederland. Veel geluk en allah yshafie.
Amien :)
bedankt voor je reactie:goedzo:
Ik heb ff opgezocht wat HMS is want ik wist het niet is best wel heftig he :( Insha`allah zal Allah je ook beter maken of je pijn verzachten Amien
dat is idd ook een idee als we dat zeggen soekran sis nu nog een dokter vinden Insha`allah
Jazaki Allah Oe Gairan
:blauwkus: Aminaatje :zwaai:
DaNGeRouZLy
30-07-2004, 12:31
ik heb al een arts gevonden Alhamdoulilah :)
:banana: thanx nog ciao xXx :zwaai:
lilchakir
16-09-2004, 12:14
Origineel gepost door fummie
en wat je bedoelt over een blijvend iets wat is het precies? suikerziekte of iets anders ik kan namelijk een vrouw uit maarn die geneest dat soort ziektes het is echt wat ze doet mijn oma had suikerziekte en ze is nu volledig genezen ze kreeg echt van alles van de dokter insuline , medicijnen echt vanalles en toen we bij die vrouw geweest waren was ze binnen een maand genezen soebhanallah kan je meer over deze persoon vertellen namelijk wat ze nog meer doet en wat voor ziekte ze eventueel behandeld :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.