Bekijk originele versie : Zondag
NaDoR.ZiNa
08-12-2002, 01:28
Damnzzz de zondag komt er weer aan!! Egt elke week zon verotte drooge stink dag!! Tfoeee ik haat zondag!!! Ze3ma rustdag!! Ik noem het liever dodendag!! Damnzzz nix te doen enzo!!! Maar jah blijf maar de hele dag onder gedoken in me bed misschien dat ik het overleef :rolleyes:
SAMMYGIRL
08-12-2002, 01:30
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Damnzzz de zondag komt er weer aan!! Egt elke week zon verotte drooge stink dag!! Tfoeee ik haat zondag!!! Ze3ma rustdag!! Ik noem het liever dodendag!! Damnzzz nix te doen enzo!!! Maar jah blijf maar de hele dag onder gedoken in me bed misschien dat ik het overleef :rolleyes:
ik werk altijd op zondag en dan krijg ik lekker 150% dus bij mij is zondag een topdag alleen is het zo dat hetdan erg druk is.
is bij jullie de stad niet open?
:zwaai: :zwaai:
-samira-
saidaaatje
08-12-2002, 01:32
hmmmmm mijn zondag is altijd bijkomdag.....leren huiswerk maken me zooi in me kamer opruimen....me zelf goed verzorgen enzzz...heb altijd genoeg te doen...........
NaDoR.ZiNa
08-12-2002, 01:32
Origineel gepost door SAMMYGIRL
ik werk altijd op zondag en dan krijg ik lekker 150% dus bij mij is zondag een topdag alleen is het zo dat hetdan erg druk is.
is bij jullie de stad niet open?
:zwaai: :zwaai:
-samira-
Ohw jah dat is wel beter weet je lekker die geld verdienen ;) :D Maar jah bij ons zijn er geen winkels open op zondag jah 1 keer per maand is egt lelijk joh!! Maar jah elke week adam ofzo komt ook je strot uit :rolleyes:
SAMMYGIRL
08-12-2002, 01:37
Ohw jah dat is wel beter weet je lekker die geld verdienen ;) :D Maar jah bij ons zijn er geen winkels open op zondag jah 1 keer per maand is egt lelijk joh!! Maar jah elke week adam ofzo komt ook je strot uit :rolleyes:
wat dacht je van 1 zondag amsterdam, 1 zondag rotterdam , 1 zondag den-haag en dan die andere zondag bij jou in Hilversum. :D
SAMMYGIRL
08-12-2002, 01:38
Origineel gepost door Kadir
Dan ga ik bij mn klanten langs, elke zondag:cool: Je weet toch wel;)
jouw klanten?? :confused:
hoe bedoel je?
saidaaatje
08-12-2002, 01:38
kadir funcioneert tegenwoordig ook al als zondag apotheker......:D
NaDoR.ZiNa
08-12-2002, 01:39
Jah Kadir we weten jah!!! :boos:
SAMMYGIRL
08-12-2002, 01:39
Origineel gepost door saidaaatje
kadir funcioneert tegenwoordig ook al als zondag apotheker......:D
uhumm ja ja ik begrijp het :giechel:
NaDoR.ZiNa
08-12-2002, 01:42
Waga stinkie toerkoe ufffff als ik jou zie he ik draai je dikke nek om :boos:
Leef je nog......!!
shit je ben lang niet meer hier geweest.
Kadir zei dat je een overdosis had gehad :eek:
:D
SAMMYGIRL
08-12-2002, 01:46
he dit word toch niet 2 tegen 1?
NaDoR.ZiNa
08-12-2002, 01:46
Origineel gepost door Kadir
Rustig rustig, je hoeft geen paniekaanval te krijgen hiero, dikke nek heeft je vriendje, not me, btw, is ie nog langs je pa geweest.
Jah :D
xxTigerxx
08-12-2002, 01:47
Ik vind de Zondag juist de leukste dag van de week...
NaDoR.ZiNa
08-12-2002, 01:47
ennuh wat *** je nou met een coma was gewoon lekker feest aan het vieren dit weekend lekker me buikje vol gegeten lekker met me familia gedanst enzooooooooooooo wat coma wat crack damnzzzzzzzz
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.