Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan de MAROKKAANSE JONGENS die zich nu aangesproken moeten voelen hiervoor... (Beric

femme_ahrilla
08-12-2002, 00:11

en altijd maar lopen zeuren: ja, die media dit, die media dat, ze plaatsen ons altijd in 1 hoekje, ze belichten alleen onze ZWARTE kanten. er is een moord gepleegd, is het een marokkaan? zoja: VOORPAGINA, zonee: onbelangrijk. enz enz. En maar lopen klagen. Ok, gelijk heb je, enne... ik ga in mijn topic ook niet lopen zeuren over de (on)terechtheid enz hiervan, maar... EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF wat de media over de marokkanen betreft: marokkaanse jongens (ook op deze website) doen precies hetzelfde over marokkaanse meisjes: ALLEEN SLECHTE KANTEN BELICHTEN sinds ik lid ben (niet zo lang), merk ik dat vooral de jongens lopen te klagen over slechte daden van meisjes. marokkaanse meisjes zus, marokkaanse meisjes zo, waarom vertellen jullie bijna nooit iets postitiefs over marokkaanse meisjes!!! en ga me alstjeblieft niet vertellen dat er niets positiefs te vertellen valt! als je je eigen groep niet in posi beeld zet, verwacht het dan ook absoluut niet van de buitenwereld

NaamLooS
08-12-2002, 00:14
marokkaanse meisjes hebben tegenwoordig een hogere opleiding..... is tog iets positiefs :D

DINIM3AK
08-12-2002, 00:17
ik zeg wat ik van marokkaanse meiden vind, en het gaat de slechte kant op met marokkaans meiden, ze kleden steeds strakker en het wordt steeds erger met de marokkaanse meiden! en ik doe dat hier op de forum waar alleen maar marokkaanen zijn, en moet je niet denken dat ik het ook bij nederlanders doe. als ik iemand hoor met negatieve opmerkingen over marokkaanse meiden verdedig ik ze altijd ook als ik hetzelfde mening heb!(ik bedoel niet marokkaan). en helaas heb ik vaak van mensen die niet eens marokkaanen opmerkingen gehoort van dat ze hoe.ren zijn!! :zwaai: dat is eigenlijk een feit! :zwaai:

Itsjustme
08-12-2002, 00:17
er zitten altijd rotte appels tussen maar ja daar wordt blijkbaar meer aandacht aanbesteed dan aan de normale fatsoenlijke marokaan

NaamLooS
08-12-2002, 00:19

hhahhaah nix positiefs dus.................

Asri
08-12-2002, 00:20
Beeeeeeeeeeeeeeee3 Hoe vaak zijn er zulke topics langs geweest Zulke termen kwamen aanbod en zul je nog verwachten: -Iedereen over 1 kam scheren -Wie ben jij om over mij te oordelen -Schijnheiligheid -Maagdelijkheid (yep deze komt ook aanbod) -Integratie -Samenscholing -Media praat over maar nooit met ons -Abou Jayhay -Ik heb geen zin om shi lijst op te stellen :zwaai: -Y-

femme_ahrilla
08-12-2002, 02:43
Origineel gepost door Asri Beeeeeeeeeeeeeeee3 Hoe vaak zijn er zulke topics langs geweest Zulke termen kwamen aanbod en zul je nog verwachten: -Iedereen over 1 kam scheren -Wie ben jij om over mij te oordelen -Schijnheiligheid -Maagdelijkheid (yep deze komt ook aanbod) -Integratie -Samenscholing -Media praat over maar nooit met ons -Abou Jayhay -Ik heb geen zin om shi lijst op te stellen :zwaai: -Y- kan ik toch niet weten, ben hier pas nieuw hoor! :kwaad:

NadoriAmin
08-12-2002, 02:56
weet je wat het is. Wat goed is hoor je niemand over klagen en wat niet helemaal goed zit daar klaagt iedereen over. Kijk wij marokkanen doen het niet echt naar behoren. er zijn heel veel hoog opgeleiden en onwijs veel jongens die heel de dag iwa zzzzien roepen op het station en meisjes die heel de randstad hebben gehad. Ik vind zelf dat je eerst naar je zelf moet kijken en niet gauw over anderen moet oordelen. Je ziet altijd de slechte dingen maar om de goede dingen te zien moet je goed kijken terwijl de slechte snel opvallen. leef je eigen leven en laat de anderen ook hun eigen leven leven. adviseer iemand maar als hij niet luisterd safi laat hem/haar. nhieh nhieh ila mabghash sier ou ghallieh zeggen ze in marokko. beslama.