Bekijk originele versie : Welke stijltang het beste?
Zie titel, stem op de poll.
Uitleg over je keuze is meer dan welkom!
Alvast bedankt, dames.
RiffijnseTament
02-05-2010, 19:43
Chi tang
Chi tang
Hoe, wat, waar, en hoeveel :hihi:
RiffijnseTament
02-05-2010, 20:04
Hoe, wat, waar, en hoeveel :hihi:
Ahaha, hij is niet overal verkrijgbaar maar je kunt hem via Inet bestellen 129,- euries..:D
Miss_Leading
02-05-2010, 20:10
Zie titel, stem op de poll.
Uitleg over je keuze is meer dan welkom!
Alvast bedankt, dames.
de CHI-classic zwarte stijltang is echt de rolls royce onder de stijltangen... ik heb al zoveel gehad... maar dit is echt de beste... je merkt echt wel verschil met een willekeurig andere stijltang... het blijft echt mooi glad en glanzend....en het maakt je haar zo zacht... chi van farouk systems... echt een aanrader.....
mocht je het willen kopen, dan zou ik dat via haarshop.nl doen... daar is het iets goedkoper dan wanneer je het gwn bij de kapper koopt... gwn een tip ;)
Ahaha, hij is niet overal verkrijgbaar maar je kunt hem via Inet bestellen 129,- euries..:D
Best duur eigenlijk.. althants ik draag een hoofddoek, dus ik stijl eens in de zoveel tijd mn haar.
de CHI-classic zwarte stijltang is echt de rolls royce onder de stijltangen... ik heb al zoveel gehad... maar dit is echt de beste... je merkt echt wel verschil met een willekeurig andere stijltang... het blijft echt mooi glad en glanzend....en het maakt je haar zo zacht... chi van farouk systems... echt een aanrader.....
mocht je het willen kopen, dan zou ik dat via haarshop.nl doen... daar is het iets goedkoper dan wanneer je het gwn bij de kapper koopt... gwn een tip ;)
Dankjewel voor de tip lieve meid! Ik zoek toch wel wat goedkoper, zal hem namelijk niet vaak gebruiken.
;)
Miss_Leading
02-05-2010, 22:04
Best duur eigenlijk.. althants ik draag een hoofddoek, dus ik stijl eens in de zoveel tijd mn haar.
Dankjewel voor de tip lieve meid! Ik zoek toch wel wat goedkoper, zal hem namelijk niet vaak gebruiken.
;)
tja...ik vind het die prijs wel waard, want je hebt ook nog eens levenslang garantie.... maar anders kijk je toch gwn ff op internet of in de kijkshop ofzo... daar hebben ze soms van die 10 euro tangen die vaak beter zijn dan een tang van 80 euro... ff serieus... ik had ooit 1 van princess ofzo... die was maar een tientje... en die was best redelijk.... tot ie niet meer aanging.... tja.
RiffijnseTament
02-05-2010, 23:40
http://img.2dehands.be/f/normal/63934117-stijltang-carmen.jpg
Deze is ook goed. Tot 200 graden.
Bij kruidvad voor 19 euro.
tja...ik vind het die prijs wel waard, want je hebt ook nog eens levenslang garantie.... maar anders kijk je toch gwn ff op internet of in de kijkshop ofzo... daar hebben ze soms van die 10 euro tangen die vaak beter zijn dan een tang van 80 euro... ff serieus... ik had ooit 1 van princess ofzo... die was maar een tientje... en die was best redelijk.... tot ie niet meer aanging.... tja.
Ewa ik had dus die van Carmen hij is 20 euro, heb het 2 jaar gehad..en daarna ging hij niet meer aan! :hihi:
http://img.2dehands.be/f/normal/63934117-stijltang-carmen.jpg
Deze is ook goed. Tot 200 graden.
Bij kruidvad voor 19 euro.
Die heb ik al gehad, hij was goed.. maar nu doet hij het niet meer!
Ik heb er een gezien trouwens in Blokker, hij is nu in aanbieding. Krul-stijltang in 1 zeg maar.. va Braun. Ik overweeg om die te kopen.
MosQuita_
05-05-2010, 14:15
Ga.Ma Italy die is echt goed. :goedzo:
Ga.Ma Italy die is echt goed. :goedzo:
Hoe, wat, waar en hoeveel :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.