Bekijk originele versie : Delftselaan.
Fabalous_F
02-05-2010, 15:54
We hebben eindelijk een huisje gekregen in delftselaan, is het daar prettig wonen of toch echt te druk??
Lieve_Najat
02-05-2010, 20:32
In den haag?
Lieve_Najat
02-05-2010, 20:37
Haha idd als het in den haag is zou ik t ook niet doen..
Fabalous_F
02-05-2010, 20:48
Why??? Huisje hebben we al genomen er is geen weg terug!
Maar vertel is het zo erg??
In the middle of te ghetto...
http://www.youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw
AlIbAbBa17
03-05-2010, 11:26
Delftselaan is echt mfelles, ik ken daar mensen die daar wonen, ze willen zo snel mogelijk weg. Jammer, ze hebben wel goede huizen.
maryam_elh
03-05-2010, 23:52
Te druk.
Uit eigen ervaring raad ik het je af.
Wa salaam.;)
Maroc_Tresure
04-05-2010, 00:07
mensen doen alsof ze naar alcatraz gaat :giechel:
Delftselaan is prima te doen ken de buurt het is niet de beste maar het is prima te doen daar om gewoon te leven. Het springt in ieder geval wel boven de schilderswijk uit en er staan hoop dingen op de planning om dat gebied aan te pakken.
Suffocate..
05-05-2010, 19:32
Of je nou met gezin naar Den Haag verhuist, Of met je manneke jullie eerste huisje word.
Delfstelaan raad ik je af!. Voor beide situatie is die buurt niet goed!
Alleen problemen daar, Zovaak politie die daar rond rijd want die gasten zijn daar in grote groepen. Je heb wel alles daar in de buurt
En huizen zijn wel mooi ( van buiten ) maar om met die wijk tevrede te zijn
hell no!
Maroc_Tresure
06-05-2010, 09:43
Of je nou met gezin naar Den Haag verhuist, Of met je manneke jullie eerste huisje word.
Delfstelaan raad ik je af!. Voor beide situatie is die buurt niet goed!
Alleen problemen daar, Zovaak politie die daar rond rijd want die gasten zijn daar in grote groepen. Je heb wel alles daar in de buurt
En huizen zijn wel mooi ( van buiten ) maar om met die wijk tevrede te zijn
hell no!
bull shit alsof die mensen die daar wonen allemaal hetzelfde ervaren als jij.
delftselaan is nix erg aan hoor, mensen overdrijven :moe:!
Suffocate..
09-05-2010, 12:34
bull shit alsof die mensen die daar wonen allemaal hetzelfde ervaren als jij.
Bullshit? Kijk naar al die reactie k ben niet de enige die dat zegt.
Als iedereen zowat de zelfde commentaar der over heeft. Zit er een kern van waarheid in of niet wou je zeggen.
Ik ( en veleeeee andere ) zou daar voor geen cent willlen wonen en al helemaal niet mijn kinderen daar laten opgroeien.
MissTaza
09-05-2010, 14:31
nou ik heb altijd al in de schilderswijk gewoond totdat ik ging trouwen.... schilderswijk is een hele gezellige buurt waarbij de mensen erg betrokken zijn, je hebt alles in de buurt: slagerijen, turkse winkels enzo.... maar als ik nu bij me ma op bezoek ga is het gewoon te druk voor mij.
Ik zou daar niet meer willen wonen, ik woon nu wel wat rustiger.
Ik denk dat dit ook geldt voor delfselaan, een leuke buurt enzo maar voor mij een beetje te druk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.