Bekijk originele versie : McAfee, bedankt! #not#
Hallo allemaal,
Zoals velen vast en zeker zullen hebben gelezen, is er een probleem ontstaan door het programma McAfee op vele computers en laptops. Ook mijn laptop is getroffen. Op internet worden er vele oplossingen geboden, maar de oplossing van McAfee zelf slaat niet aan op mn laptop en andere oplossingen die worden geboden, zijn voor windows XP en ik heb Vista.
Wie kan mij alsjeblieft asap helpen, want ik kan al meer dan 2 weken niet op mijn laptop!? :(
Wie o wie?
Bij voorbaat dank!
marocieboy
02-05-2010, 13:20
Hallo allemaal,
Zoals velen vast en zeker zullen hebben gelezen, is er een probleem ontstaan door het programma McAfee op vele computers en laptops. Ook mijn laptop is getroffen. Op internet worden er vele oplossingen geboden, maar de oplossing van McAfee zelf slaat niet aan op mn laptop en andere oplossingen die worden geboden, zijn voor windows XP en ik heb Vista.
Wie kan mij alsjeblieft asap helpen, want ik kan al meer dan 2 weken niet op mijn laptop!? :(
Wie o wie?
Bij voorbaat dank!
Hallo,
is het dan misschien niet tijd voor je om over te stappen op een andere antivirusprogramma?
Ik heb altijd een slecht gevoel gehad over McAfee (ik kon het niet verklaren waarom) en het blijkt nog uit te komen ook..
soufian07
02-05-2010, 15:03
Mcafeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee MIJN GOD. jeetje wat een traag ding is het ook. we waren aan het experimenteren bij een bedrijf waar ik stage liep. Je kan liever een freeware antiviurs gebruiken die nog ook eens werkt dan lekker 60000 euro aan licenties kopen en die geen shizzele oplevert. ahahah meid ik raad je aan AVAST FREE als jeregistreert heb je 1 jaar lang toegang tot updates
marocieboy
05-05-2010, 14:46
ahahah meid ik raad je aan AVAST FREE als jeregistreert heb je 1 jaar lang toegang tot updates
registratie is geen verplichting voor updates..die krijg je toch zo ie zo?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.