Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : spaanse visum: vanuit marokko direct naar nederland vliegen

twistie
02-05-2010, 00:31

Salaam wa3leikom Ik heb een vraag, wellicht kan iemand mij helpen deze te beantwoorden. Vraag: kan iemand vanuit marokko die een spaanse toeristenvisum heeft meteen naar nederland komen vliegen zonder daarbij eerst spanje in te gaan? groeten

Globi
02-05-2010, 09:54
Ja. Dat kan......volgens mij. Mij vriendin had een visum voor nederland maar we vlogen ook wel op bijv. parijs.

mcfatoush
02-05-2010, 13:05
maar is het niet zo dat je je eerst hoort te melden in spanje?? en daarna pas kan je vrij uit reizen..

sara05
02-05-2010, 15:19
je moet eerst naar spanje dan pas naar nederland vliegen,anders krijg je problemen met d spaans consulaat als je gaat de volgende keer een visum aanvragen. mijn zus had eerst moeten naar spanje dan naar hier,succes.

twistie
06-05-2010, 15:43

thxx voor de reacties, heb begrepen van coordinatie op schiphol dat ze een overstap moeten maken op een spaanse luchthaven en zo door kunnen vliegen naar NL

Globi
06-05-2010, 15:48
thxx voor de reacties, heb begrepen van coordinatie op schiphol dat ze een overstap moeten maken op een spaanse luchthaven en zo door kunnen vliegen naar NL Als het inderdaad zo problematisch is zou ik hen wel op het hart drukken niet uit te checken.....als de overstap wat lang duurt.

A.I.B
09-05-2011, 18:45
Beschikt iemand van jullie over een website waar meer info hierover te verkrijgen is? Mijn man beschikt namelijk over een spaanse visum en wil eerst een enkel reis naar nederland boeken ivm mijn bevalling en daarna weer boeken vanuit Nederland naar Marokko voor een terugreis. Hij heeft eerder vanuit Marokko naar Belgie gevlogen.. Weet iemand hier meer over???