Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sharon is een fruit

Pagina's : [1] 2 3

Chaimae
07-12-2002, 23:29

ik heb net zo een fruit gegeten en die heet sharon wollah ik heb in een deuk gelegen :D kennen jullie die fruit????????

Noa
07-12-2002, 23:30
ja lekker hoor... lijkt op een tomaat maar dan oranje en harder.......?

Toufik19
07-12-2002, 23:31
Origineel gepost door chemie ik heb net zo een fruit gegeten en die heet sharon wollah ik heb in een deuk gelegen :D kennen jullie die fruit???????? ben je er zeker van dat het fruit is?

Chaimae
07-12-2002, 23:31
Origineel gepost door Noa_F ja lekker hoor... lijkt op een tomaat maar dan oranje en harder.......? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar hij lekkerder alstie zachter is geworden :D mijn mma zo : ik ga hem nu niet meer eten hoor :D

Noa
07-12-2002, 23:32

Origineel gepost door chemie jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar hij lekkerder alstie zachter is geworden :D mijn mma zo : ik ga hem nu niet meer eten hoor :D waarom niet?

Chaimae
07-12-2002, 23:33
Origineel gepost door Toufik19 ben je er zeker van dat het fruit is? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Jomielee
07-12-2002, 23:34
sharon is lekkerder als ie zachter is...... nooit geproefd, het is rond oranje achtig iets?? WAAR VERKOPEN ZE DAT??

Toufik19
Origineel gepost door chemie jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D misschien zijn het vetbolletjes van de echte sharon met aroma-ingredienten toegevoegd om het fruitig te laten blijken.

Chaimae
Origineel gepost door Noa_F waarom niet? omda ie sharon heet die vuile jood :kwaad: :D

Noa
07-12-2002, 23:35
Origineel gepost door chemie omda ie sharon heet die vuile jood :kwaad: :D hahahaha ik begrijp het....

ZiLaaL
07-12-2002, 23:35
JAAAAAAAAAAAAAH CHEMIE! :D Wajooow! Vandaag ging ik zo een mandarijn pakken uit de fruitschaal... Zie ik ineens en doosje ernaast liggen met tomaatachtige fruit... SHARON FRUIT!!!! :eek: Ik schrok me kapot!!! Meteen mn ouders gezegd dat dit fruit uit israel komt (stond er ook bij) en dat het Sharon heet!!! :eek: vieze nasmaak zal dat hebben.... :p

Chaimae
07-12-2002, 23:36
Origineel gepost door Toufik19 misschien zijn het vetbolletjes van de echte sharon met aroma-ingredienten toegevoegd om het fruitig te laten blijken. neeeeee viezerik die sharon lijkt op een varken wollah (echtre sharon dan hee) :D

Chaimae
07-12-2002, 23:37
Origineel gepost door Kenitrya JAAAAAAAAAAAAAH CHEMIE! :D Wajooow! Vandaag ging ik zo een mandarijn pakken uit de fruitschaal... Zie ik ineens en doosje ernaast liggen met tomaatachtige fruit... SHARON FRUIT!!!! :eek: Ik schrok me kapot!!! Meteen mn ouders gezegd dat dit fruit uit israel komt (stond er ook bij) en dat het Sharon heet!!! :eek: vieze nasmaak zal dat hebben.... :p komt het uit israel??????? dan komt het volgens mij het huis niet meer binnen? :D ach het was toch niet zo superlekker :D

Chaimaa
07-12-2002, 23:39
die heb ik uitgevonden :stout: pas op de kern is giftig :D

Chaimae
07-12-2002, 23:43

Origineel gepost door Chaimaa die heb ik uitgevonden :stout: pas op de kern is giftig :D tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz gam gif heeft geen werking op mij ik ben chemisch :D

Pagina's : [1] 2 3