Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is het nut van een ...........

Pagina's : [1] 2

said_denhaag
22-07-2004, 23:31

discussie ? respect voor iemand zijn mening ,en die persoon zeggen ,dat ik het gewoon niet met je eens ben ,of wat ??? hoor wie het zegt :giechel:

said_denhaag
22-07-2004, 23:42
Origineel gepost door Corrie Nut van een discussie... Het uitwisselen van gedachtegangen over bepaalde onderwerpen, het evt tot elkaar komen in mening na een discussie en inzicht verkrijgen in de gedachtegang van een ander... Om maar wat kleine vb's te noemen.. nou ik heb nooit hier op m.nl ,mee gemaakt dat wanneer twee personen ,in discussie gaan er ook uit komen ,sterkte nog het eindigt altijd in een ruzie , kort om respect voor iemand ze mening ,is bij jullie ver te zoeken :giechel:

rnaj
23-07-2004, 00:10
Tja, der is altijd wel een marokaan in de buurt die op ruzie uit is :hihi:

ibtisamc
23-07-2004, 13:45
Steek het maar weer op de marokkanen Rnaj daar zijn jullie Nederlanders/belgen toch zo goed in!

rnaj
23-07-2004, 13:59

Origineel gepost door ibtisamc Steek het maar weer op de marokkanen Rnaj daar zijn jullie Nederlanders/belgen toch zo goed in! Ja hoor schatje van me, ik ben een rascist :boogie:

alhoceimagek
23-07-2004, 17:09
Gewoon elkaar Resecteren Zer3ma A Said_Denhaag!

said_denhaag
23-07-2004, 19:41
Origineel gepost door Corrie Maar hier zijn discussie's dan ook niet uitgevonden, hier proberen we alleen de nobele kunst van discuseren te na-apen, maar we komen idd vaak niet verder dan discuzeuren... ;) Oh snert, we moeten wel nog even ruzie maken, anders klopt je tekst niet, kom op vechten!!!!!! ;) ik hou zelf niet van vechten ,waar ik wel van hou is om mensen tegen elkaar op te stoken , zoals ik gisteren ook heb gedaan ,gewoon couscousje van maroc.nl hier heen lokken ,om op abou_batata zijn topic over haar ,te raegeren ,en ook om de zaak hier beetje levend te houden ,maar de echte reden waarom ik het heb gedaan ,is om me zelf leedvermaak te gunnen ,wat is mooier dan leedvermaak ? corrie zoek je nog steeds ruzie ?zo ja ga verder zoeken :giechel:

luis_in_de_pels
24-07-2004, 08:48
Origineel gepost door said_denhaag nou ik heb nooit hier op m.nl ,mee gemaakt dat wanneer twee personen ,in discussie gaan er ook uit komen ,sterkte nog het eindigt altijd in een ruzie , kort om respect voor iemand ze mening ,is bij jullie ver te zoeken :giechel: Zegt iemand die meteen begint te schelden als iets hem niet zint. Respect krijg je niet zo maar. Dat moet je verdienen. Origineel gepost door said_denhaag k*t moet je maar tegen je terring vader zeggen bitch Origineel gepost door said_denhaag joden zijn inderdaad en gevaar voor de wereld vrede , de rede is omdat ze atoombommen hebben , gek he dat hitler veel slimmer is dan veel mensen van tegen woordig .jammer dat hij niet genoeg macht had ,om ze helemaal van de aardbol te laten verdwijnen . Origineel gepost door said_denhaag wat slaat nergens op ? nederlanders deugen niet ,dat is toch zo of niet ? :giechel: Origineel gepost door said_denhaag zeker weer en nederlander of niet ? Origineel gepost door said_denhaag nou turken zijn net zo gek als nederlanders , :p Origineel gepost door said_denhaag nou ik heb geen hekel aan turken ,maar mag ze ook niet dus ,ik hou niet van slijmbalen en boeren Aldus een aantal "respectvolle" reacties van onze vrien Saïd. En dan heb ik nog de nettere reacties uitgezocht.

luis_in_de_pels
24-07-2004, 08:56
Origineel gepost door said_denhaag ik hou zelf niet van vechten ,waar ik wel van hou is om mensen tegen elkaar op te stoken , zoals ik gisteren ook heb gedaan ,gewoon couscousje van maroc.nl hier heen lokken ,om op abou_batata zijn topic over haar ,te raegeren ,en ook om de zaak hier beetje levend te houden ,maar de echte reden waarom ik het heb gedaan ,is om me zelf leedvermaak te gunnen ,wat is mooier dan leedvermaak ? corrie zoek je nog steeds ruzie ?zo ja ga verder zoeken :giechel: Dus jij gaat eerst mensen tegen elkaar opstoken en daarna begin je te klagen dat de mensen hier zoveel ruzie met elkaar maken? Wat ben je toch een vreemd individu Saïd.

Erwin
24-07-2004, 09:03
Said is geschapen opdat wij beseffen dat onze intelligentie niet vanzelfsprekend is.;)

Heiba
24-07-2004, 09:07
Origineel gepost door said_denhaag discussie ? respect voor iemand zijn mening ,en die persoon zeggen ,dat ik het gewoon niet met je eens ben ,of wat ??? hoor wie het zegt :giechel: Salaam Said, Het nut van een discussie kan ik je wel uitleggen. Het nut van een discussie is vanuit mijn optiek dat mensen meningen uitwisselen. Niets is zo'n fijne interactie als je visie op alledaagse zaken met andere uitwisselen. Dit kan over politiek, wetenschap, filosofie of emotionele kwestie's gaan. Een discussie kan zeer nuttig zijn, je kunt hierdoor je kennis en je horizon verbreden. Je leert anderen hun ideeen kennen, je maakt kennis met hoe zij naar het leven kijken. Interessant toch? Wie zegt er dat de manier van hoe jij dacht de beste manier is? Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik hoop dat dit is wat jij wou weten, wil je meer weten, just say so. :zwaai: Heiba

ibtisamc
24-07-2004, 20:46
Origineel gepost door rnaj Ja hoor schatje van me, ik ben een rascist Wist ik al langer als vandaag hoor.

ibtisamc
24-07-2004, 20:49
Origineel gepost door rnaj Ja hoor schatje van me, ik ben een rascist Wist ik al langer als vandaag hoor lief bolleke van me :rolleyes:

Heiba
24-07-2004, 22:40
Origineel gepost door ibtisamc Wist ik al langer als vandaag hoor lief bolleke van me :rolleyes: :o Goh... Dan weet je meer dan mij.

gaviel
24-07-2004, 23:06

Ja mmmm discuseren met somigeeeeeen mensen zie ik het nut ook niet van in. Het discuseren met velen hiero werkt zeer verfrissend. Bovendien "kun" je als je wilt er ook nog van leren. Dat is wat ik van discuseren vind :Iluvu: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2