Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bio oil

nadoria_88
01-05-2010, 21:36

hallo dames, ik heb vandaag bio oil gekocht, ik heb gehoord vann paar mensen dat het goed help tegen littekens, en vlekken enzo. heeft iemand hier ervaring mee? na hoeveel dagen zag je het verschil? en tegen wat gebruik jij het? alle info zijn welkom

Monkeyz
01-05-2010, 21:43
Heb hier thuis nog een flesje staan, blijkt wel goed te helpen. Voor m'n zus heeft het niet echt gewerkt maar ze is ook niet helemaal door gegaan.

nadoria_88
01-05-2010, 21:44
Heb hier thuis nog een flesje staan, blijkt wel goed te helpen. Voor m'n zus heeft het niet echt gewerkt maar ze is ook niet helemaal door gegaan. voor wat gebruik jij het?

Monkeyz
01-05-2010, 21:48
Heb wat littekens op me schouders.

nadoria_88
01-05-2010, 23:21

ja up dankje fleury

GIRLFRIEND
02-05-2010, 10:36
Hoi Dames, Heb gisteren naar serie How to look good Naked gezien en daar hadden ze toevallig een test gedaan met diverse olie en cremes waaronder ook bio oil. Uit die test is gebleken dat de creme van Palmers op nummer 1 staat en Bio op 2. OVerigens moet je de producten minimaal 2 maanden proberen, dan weet je zeker of het voor jouw helpt

sunamila
02-05-2010, 13:14
up ik hd littekens op men wang omdat men zus altijd aan men gezich komt,om mijn puisten uit te knijpen,en heb totaal geen puisten,nu is het wat verminderd ennu zeg ik wollah niemand komt aan men gezicht en dan zeggen ze me, zahma je bnet teveel met uiterlijk bezif ,tefna qi hayat ines

sunamila
02-05-2010, 13:16
en vergeten te zeggen, bio oil heeft wat verminderd ik deed voor het slapen,of wanneer ik ganse dag thuis blijf,en na woedoe direct terug doen, men wang is al minder ik gebruik het helemaal niet vaak,ik ga het denk ik ook voor striemen beginnen te gebruiken, heb echt striemen, alleen als ik bruin ben zie je het niet

nadoria_88
02-05-2010, 21:55
een vriendin van van gebruikt het tegen striemen, ze zegt dat ze allemal weg zijn. nu gebruik ik ht ook en voor, ook op mijn gezicht voor n paar littekens van puisten, ik hoop over 3 maanden dat ze weg zijn. want je moet het minimaal 3 maanden gebruiken 2 keer per dag