Bekijk originele versie : haar verven met zwarte henna haram
missriffia03
22-07-2004, 20:33
vraagje is het haram om je haar zwart te verven met zwarte henna wie weet hier antwoord op alvast bedankt
Lady_moi
22-07-2004, 20:36
Haram.
In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige
Het verven van grijs behoort tot de soenna van de boodschapper van Allah (Allah's vrede en genade zij met hem). Dat kan geschieden met elke kleur behalve met zwart. Boekharie overleverde op gezag van Aboe Hoerrayrah (Allah's welbehagen zij met hem) dat de profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) gezegd heeft: "De joden en christenen verven hun haar niet, zorg dat je niet hetzelfde als hen bent"
Aboe Dhzarr vertelde de volgende hadieth: "Grijs haar kan het beste geverfd worden met henna of katam". Ahmed, Tiermiedie en An-nasa'ie De boodschapper van Allah (Allah's welbehagen zij met hem) heeft gezegd: "Er zal een volk zijn aan het eind van deze wereld, die hun haren zwart zullen verven....Zij zullen de geur van Al Djannah niet ruiken"
heb me haar laatst nog geverfd met zwrte henna...
Lady_moi
22-07-2004, 20:41
Nie meer doen dan éh.
Origineel gepost door MissRed
missriffia03
22-07-2004, 20:42
dank je ik had al zoeits gehoord maar wou het zeker weten pech gehad dan maar geen zwart haar dank je
missriffia03
22-07-2004, 20:43
Origineel gepost door MissRed
krijg je eigenlijk wel echt zwart haar van
Lady_moi
22-07-2004, 20:44
Ik vind zwart haar ook mooi maar et paradijs is mooier.
ja het is echt goed zwart
vind het heel mooi :D
Tamqeyast
22-07-2004, 20:49
Origineel gepost door Lady_moi
Ik vind zwart haar ook mooi maar et paradijs is mooier.
das waar :(
missriffia03
22-07-2004, 20:53
ja ik vind het wel jammer doe het puur voor me zlef vindt zwart haar mooi weetje maar ook weer niet zooooooooo mooi :)
Lady_moi
22-07-2004, 21:00
Maahlich er zijn belangerijkere dingen int leven dan alleen maar u haar verven.
nlsoraya
22-07-2004, 23:14
maar als je je haar dan verft met gewone haarverf dus geen henna...en je draagt hoofddoek..ik heb altijd gehoord dat dat gewoon mocht omdat als je hoofddoek draagt je die mooiheid aan niemand laat zien......dus gewone zwarte haarverf mag ook niet?! ik wil het heeeeeel graag weten want ik verf het wel zwart en heb er nooit van gehoord!
Tamqeyast
22-07-2004, 23:30
:zwaai:
Origineel gepost door Lady_moi
Maahlich er zijn belangerijkere dingen int leven dan alleen maar u haar verven.
daarom ik heb zwart haar van me zelf nie tpik zwart maar gwoon zwart ben er trots op ga het niet verven vindt k zonder om allemaal verschillende lelijk kleuren er in te doen zoals blond ern rood :o
Lady_moi
23-07-2004, 19:09
Ja.
Origineel gepost door Sweet_bibi
:zwaai:
daarom ik heb zwart haar van me zelf nie tpik zwart maar gwoon zwart ben er trots op ga het niet verven vindt k zonder om allemaal verschillende lelijk kleuren er in te doen zoals blond ern rood :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.