Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verzekering!

MarokkaaN
01-05-2010, 14:20

Ik had in Januari een aanrijding, mijn schuld. Sneeuw, wegen niet gestrooid enz, Ik krijg dus vandaag een brief in de bus en daar staat in: Wij hebben van Reaal Schadeverzekeringen een bevestiging ontvangen dat een schade bedrag van Euro 1,598,56 aan de tegen partij is uitbetaald. Gezien de hoogte van de schade moeten wij u adviseren de schade voor eigen rekening te nemen om terugval op de BONUS/MANUSLADDER te voorkomen. Naar die 1500 euro kunnen ze fluiten, maar gaat nu mn maandelijkse verzekerings bedrag omhoog ofwat? :kweetnie:

Drifter
01-05-2010, 14:36
Ik had in Januari een aanrijding, mijn schuld. Sneeuw, wegen niet gestrooid enz, Ik krijg dus vandaag een brief in de bus en daar staat in: Wij hebben van Reaal Schadeverzekeringen een bevestiging ontvangen dat een schade bedrag van Euro 1,598,56 aan de tegen partij is uitbetaald. Gezien de hoogte van de schade moeten wij u adviseren de schade voor eigen rekening te nemen om terugval op de BONUS/MANUSLADDER te voorkomen. Naar die 1500 euro kunnen ze fluiten, maar gaat nu mn maandelijkse verzekerings bedrag omhoog ofwat? :kweetnie: Ja precies. Omdat je gaat terugvallen op die bonus/malus-ladder, gaat je premie omhoog.