Bekijk originele versie : parmanente make-up
nasty16angel
22-07-2004, 19:40
wie heeft wel is parmanente make-up laten zetten? een vriendin wilt het laten doen maar ik kon haar er niet veel over vertellen
wie heeft er ervaring mee?
alvast bedankt
sam_schatje
22-07-2004, 19:59
Nou een vriendin van mij had haar wenkbrauwen laten
doen en in het eerste jaar zag het er heel mooi uit maar
op een gegeven moment word het lichter en moest ze steeds
haar wenkbrauwen bij tekenen en het zag er eerlijk gezegd
gewoon heel lelijk uit plus die je moest je wenkbrauwen
helemaal weghalen en je zag steeds van die lelijke stoppels
maar waar wat wil jouw vriendin laten doen eigelijk?
:zwaai:
nasty16angel
22-07-2004, 21:08
ja ook haar wenkbrauwen en bedankt voor je reactie ik zal het haar vertellen maar wat bedoel je met wenkbrauwen helemaal weg halen?
hallo,
je hoeft helemaal niet je wenkbrauwen te scheren en ik moet je zeggen het is aan te raden permanete mak-up. ik heb het zelf ook en ik ben erg erg blij mee. Als je het doet moet je het bij iraanse vrouwen doen die doen het erg mooi en zonder pijn.
Groetjes jaimy
Permanente Make-up.
Blijvende make-up is erg populair bij actieve dames, die zichzelf weinig opsmuktijd gunnen. Het is dé oplossing voor vrouwen die veel aan sport doen en er zonder make-up ook best aardig willen uitzien. De behandeling is verder ideaal als de dagelijkse opsmuk bemoeilijkt wordt door bijvoorbeeld verminderd gezichtsvermogen of een minder vaste hand.
DE BEHANDELING
Permanente make-up is een behandeling waarbij een kleurpigment vlak onder het huidoppervlak wordt ingebracht. Hierin onderscheidt de methode zich van het tatoeëren, waarbij een kleurstof diep in de huid wordt aangebracht en die meer permanent is.
Bij permanente make-up wordt enkel de opperhuid gekleurd en zal het resultaat van deze behandeling, zonder onderhoud, na een drie tot vijftal jaren vervagen.
Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).
Ondanks dat permanente make-up zich onderscheid van tatoos doordat een tatoo dieper in de huid ligt dan de permanente make-up zou ik het ieder afraden om te doen. Zowiezo vind ik wenkbrouwen mooier van nature.
:zwaai: Wa aleikum salaam.
Lady_moi
22-07-2004, 22:27
Gepileerde wenkbrauwen zijn superlelijk a3ouk!!!
Die haren zien dan zo donker en raar uit.
Naturel is mooier dan zijn die haren zacht en hebben ze hun natuurlijke vorm die bij het gezichtje past!!!
DaNGeRouZLy
24-07-2004, 14:43
als iemand geen moslim is moet zij het zelf weten
Allah zegt in Soerat Annoure Aya 31: "En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij ook haar ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun schoonheid niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezem dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen behalve aan hun echtegenoten....." totdat Allah zegt in dezelfde vers: "En laten zij niet met hun voeten stampen om hun sieraden (in het Arabisch zienatiehiena = hun schoonheden) die zij verbergen te laten kennen."
In de bovenstaande Aya leest men duidelijk het verbod dat Allah gelegd heeft op vrouwen om zich te versieren voor andere dan hun mannen.
Tamqeyast
24-07-2004, 15:07
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
als iemand geen moslim is moet zij het zelf weten
Allah zegt in Soerat Annoure Aya 31: "En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij ook haar ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun schoonheid niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezem dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen behalve aan hun echtegenoten....." totdat Allah zegt in dezelfde vers: "En laten zij niet met hun voeten stampen om hun sieraden (in het Arabisch zienatiehiena = hun schoonheden) die zij verbergen te laten kennen."
In de bovenstaande Aya leest men duidelijk het verbod dat Allah gelegd heeft op vrouwen om zich te versieren voor andere dan hun mannen.
:goedzo: moge allah swt je er voor belonen
DaNGeRouZLy
24-07-2004, 16:22
Origineel gepost door Sweet_bibi
:goedzo: moge allah swt je er voor belonen
Insha`allah en ons allen leiden op het rechte pad Amien
thanx sweety:blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.