Bekijk originele versie : Voor de meiden...
BentDagilia
07-12-2002, 21:30
Hey meiden :D
een Vraagje hoe stijlen jullie je haar??? Gebruiken jullie daarnaast speciale middeltjes om het gezond eruit te laten zien of gebruiken jullie een bepaalde shampoo zodat het er niet verbrand eruit ziet ..
Ik zelf heb golvend haar en ik stijl het met zo een STIJLTANG... dan zit het wel goed voor 2 daagjes maar dan gaat het er futloos uitzien en ik wil dat niet... :(
Dus Tips meiden...
Bent Dagilia :zwaai:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hey meiden :D
een Vraagje hoe stijlen jullie je haar??? Gebruiken jullie daarnaast speciale middeltjes om het gezeond eruit te laten zien of gebruiken jullie een bepaalde shampoo zodat het er niet verbrand eruit ziet ..
Ik zelf heb golvend haar en ik stijl het met zo een STIJLTANG... dan zit het wel goed voor 2 daagjes maar dan gaat het er futloos uitzien en ik wil dat niet... :(
Dus Tips meiden...
Bent Dagilia :zwaai:
Kheb Gisteren nog de Tang Gebruikt :hihi:
Lekker Gladjes en Handig!
MaarruH, je mot Gewoon het niet al te vaak stijlen..ene keer stijl ene keer niet lekkkkkkkker Verschillend ! En dan verwoest het je haar niet!
BentDagilia
07-12-2002, 21:34
Hey Mokaltum.. sommige doen het met een strijkijzer dat durf ik niet maar het schijnt erg snel te gaan.. Ik houd het liever bij een stijltang maar ik hebgehoord dat er bepaalde middeltjes zijn voor je haar die het er gezond uit laten zien alleen ja Hoe heten ze???
Bent Dagilia
miss_mariam17
07-12-2002, 21:35
je moet je haar eerst goed wassen met shampo daarna een balsem ofzo gebruiken of cremespoeling dan maak je je haar een beetje droog en dan fohnen en als je helemaal klaar bent met fohnen dan kan je er een beetje vet in doen zoals kokoscreme ofzo en daarna als je het echt steil wilt hebben dan doe je gewoon patja als je begrijpt wat ik bedoel!
veel sucses ermee
:zwaai:
BentDagilia
07-12-2002, 21:35
hey rachida..
Ik stijl het Maximaal 1 keer per week de rest van de dagen doe ik krullend maar stijl staat bij heel veel vooral bij netjes dus mijn voorkeur gata naar Stijlen :D Hoewel ik krullend ook tof vind staan :D
Bent Dagilia
Moonshine
07-12-2002, 21:36
hmm heb ook golfend haar ( is irritant) maar ik doe meestal gewoon batja en als je niet weet wat dat in houdt dan zal ik het effe uitleggen...je haren in helft scheiden en dan de ene helft rond je hoofd draaien en dan de andere helft..en dan heel strak met speltjes vast zitten
ik doe het ook met een stijltang maar ik heb gemerkt dat het slecht is voor je haar(dat geldt niet voor iedereen, mijn haar kan daar gewoon niet zo goed tegen snappie?) maarre er is geloof ik ook wel een recept voor je haar om te ontkrullen iets met honing?? misschien weet iemand anders het wel; in ieder geval wel een marokkaans recepje...
BentDagilia
07-12-2002, 21:37
Ja Patja heb ik van gehoord maar... Dat is helemaal een raal ritueel.. ik voel me al belachelijk tijdens het stijle en heb me ook 6o keer verbrand :D Echt het is werkelijk pijnleiden :D Maar als je er vet in zet voor het tangen dan heb je kans dat je haar terug valt en het verbrand veel sneller...
Bent Dagilia
Itsjustme
Kerastase is een topkwaliteit voor haarproducten elbent kan je alleen bij de kapperzaken krijgen je hebt echt waar voor je geld hoor en je haar ziet er ook gezonder uit en het ruikt ook zooo lekker ik gebruik ook die haartang daarna gewoon een beetje vet,wax ofzo in je haar doen hoofdoekje als je gaat slapen dan zit het wel goed voor een few days ;)
Fatima_Zohra26
Ik heb HELAAS helemaal stijl haar :tranen: (en ook nog dun ook... blehhh).
Maar ik heb gehoord dat het middeltje "Frizz-eazzz" van John F...?? (ben de naam even kwijt) heel goed werkt om krullen en slag in combinatie met fohnen goed werkt! Het gaat tevens kroezen tegen en geeft een glans aan je haar. Dit is verkrijgbaar bij de Etos en DA.
Groetjes,
Fatima-Zohra :zwaai:
Abden_nour
Voor marokkaanse kroeshaar heb je veel chemicalien nodig of niet Bent dagilia al 3roubia
Lady_moi
07-12-2002, 21:38
strijkijzer?????op wat zet je die dan?Katoen?linnen?polyester????en dan af en toe stomen???? :giechel: u haar wassen met normale shampoo fructis ofzo.en verder niks aan u haar doen natuurlijke gang laten gaan en na enkele maanden u haar eens van onder knippen zodat die puntjes weg zijn safe da is al
Abden_nour
07-12-2002, 21:38
Post scripticum....... Kadir en wat doe je aan je knoflook aroma,Plathoods En laats maar niet onbelangrijk je kraaienneus
BentDagilia
07-12-2002, 21:39
Ik heb ook een Marokkaans receptje :D
Ik hebme haar in Marokko gekleurd met koffie en eiren en waterperioxide echt ik heb een hele leuke kleur.. :D Kastanje bruin en in de zon zie je zelf blondje plukjes dus het is een tip :D
Hoeveel kost keratase :D
Bent dagilia
BentDagilia
07-12-2002, 21:41
Abdenour ik heb geen kroeshaar...Ik heb golvend trouwens ik zie het al je gaat niet mee met de revolutie... De Tang is uitgevonde :stout: GOODMORNING :D
Bent Dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.