Bekijk originele versie : Nog meer Libanezen aanwezig?
Volgens mij ben ik de enige!
Origineel gepost door bezoeker99182
in Deurne (Belgie) zit er nog een, je weet wel ...
voor de rest... nada dus.
Oh, die gast moet ik niks van hebben!
Origineel gepost door butterfly1983
Nehedar wie is dat op die foto?
Dat is Ofra Haza, een Jemenitische zangeres. Haar muziek vindt ik het mooiste wat ik ooit heb gehoord!
Ik wist het wel!!!! Damn zij is toch zo een goede zangeres! Ik heb een cd van haar maar ben nog op zoek naar andere. Ik heb alleen de cd Shaday genaamd. Waar de hit single im'nin alu (of zoiets) op staat :)
Nou meid, schrik niet, ik heb meer dan 20 cd's van haar! Na "Shaday" werdt de crossover naar de westerse elektronische muziek steeds groter! Bijv. het album "Queen In Exhile" bevat veel engels-talige dancemuziek, "Ofra Haza" (self-titled) idem maar haast helemaal geen jemenitische invloeden meer. Verder zong ze nog diverse trance, techno, drum"n"bass en triphop-tracks van andere artiesten in. Haar muziek bezorgd mij iedere keer weer kippenvel, echt gewoon qua zangeres het mooiste geschenk van Allah ooit!!!
20!!!!! Jongeeeee ...ze heeft echt een stem van jewelste! Jammer dat ze is overleden echt jammer :(
Ja joh, komt door die f*cking echtgenoot van haar! Die besmette haar met aids, maar gelukkig leeft hij niet meer, anders had ik hem wel vermoord, echt!!! Hij nam trouwens een overdosis cocaine 2 maanden na Ofra's dood. Zij is in de hemel en hij is in de HEL!
Origineel gepost door Emshoom
rare jongens die Libanezen, eerst een topic openen over Lubnan en dan maar kletsen over een Joods/Jeminitische zangeres :confused:
btw , persoonlijk vond ik haar duet met The Sisters Of Mercy erg knap :zwaai:
wat interesseerd mij haar geloof nou? haar muziek bestondt voornamelijk uit teksten over vrede in het midden-oosten, zij was ook erg geliefd bij arabische buurlanden en zij was een goed voorbeeld voor vrede! En het was natuurlijk een hele knappe vrouw!
Origineel gepost door Emshoom
slow down buddie :D , haar geloof intresseert mij ook niet :D
ze was inderdaad erg populair bij de Arabieren en een goede "ambassadeur" voor de vrede :zwaai:
Okay dan!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.