Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Hoe-Maak-Ik-'t-Goed-Topic??

Pagina's : [1] 2 3

0uidath
22-07-2004, 12:31

Oké ik moet heel wat goed maken bij een jongen. Hmm hoe moet ik dat aanpakken?? Hij's heel lief dus het moet wel iets leuks zijn:D

ouassilla24
22-07-2004, 12:33
kook voor hem is altijd goed

ouassilla24
22-07-2004, 12:34
of nodig hem uit om ergens te gaan eten, en dan je excusses aanbieden voor wat je gedaan hebt....

0uidath
22-07-2004, 12:38
Hij's héél lief...hmm voor hem koken:stout: Zal ik dan maar ook een zonnebankje boeken:hihi: Enné wat gaan we koken Ouassi:D

0uidath
22-07-2004, 13:12

Jallah peeps tips aub:huil:

ouassilla24
22-07-2004, 13:22
Oke ouidath zonnenbank is straks meteen na het werk. En ik zal iets lekkers voor je koken dan kan breng ik het naar je toe, en dan zeg je tegen hem dat jij alles hebt gedaan, en hij zal nog verliefder op je zijn. Goed zo ziet het menukaart eruit: Pastilla van vis Pastilla van kip Couscous met vlees Couscous met kip Marmita met lekker groenten Rijst met kip of vlees Grote Salade Vis met lekker saus en salade Als toetje kan je kiezen: Ouidath Ouassilla Vanille ijs met lekker slagroom Nou ik hoor wel wat het wordt he...

0uidath
22-07-2004, 13:30
Origineel gepost door ouassilla24 Oke ouidath zonnenbank is straks meteen na het werk. En ik zal iets lekkers voor je koken dan kan breng ik het naar je toe, en dan zeg je tegen hem dat jij alles hebt gedaan, en hij zal nog verliefder op je zijn. Goed zo ziet het menukaart eruit: Pastilla van vis Pastilla van kip Couscous met vlees Couscous met kip Marmita met lekker groenten Rijst met kip of vlees Grote Salade Vis met lekker saus en salade Als toetje kan je kiezen: Ouidath Ouassilla Vanille ijs met lekker slagroom Nou ik hoor wel wat het wordt he... :haha: I wish hij leest mee:hihi: Maareh pffffieuw 3la menukaart Tbark Allah 3liek:blauwkus:

OuJdIa_L
22-07-2004, 13:41
100 rozen?:D

ouassilla24
22-07-2004, 13:44
dankje jullie wel Dat kan ik allemaal klaar maken goed he!!! Dank mijn mama voor de goede les.. Als jullie het willen leren, ik ben een goeie lerares..

0uidath
22-07-2004, 13:49
Origineel gepost door ouassilla24 dankje jullie wel Dat kan ik allemaal klaar maken goed he!!! Dank mijn mama voor de goede les.. Als jullie het willen leren, ik ben een goeie lerares.. Ouassilla wanneer start de cursus:hihi: Oujdia L dat is ook een optie ja, maar of hij van rozen houdt:maf:??

0uidath
22-07-2004, 13:51
Origineel gepost door Hanin123 je mag het zeker goedmaken als je maar weet dat je je schuldig gaat voelen als je met hem afspreekt terwijl je ouders in marokko zijn... IPV dat je me zegt als man zijnde hoe ik dat moet doen..Ga je kritiek leveren :rolleyes:

ouassilla24
22-07-2004, 13:53
hij is zielig hij, meskien hij heeft geen vrouw die zo voor hem kan zorgen en lekker kan koken. En de cursus kan meteen beginnen, kom maar langs, ik leer jou koken en jij leert mij hoe ik moet flirten oke.

0uidath
22-07-2004, 13:56
Origineel gepost door ouassilla24 hij is zielig hij, meskien hij heeft geen vrouw die zo voor hem kan zorgen en lekker kan koken. En de cursus kan meteen beginnen, kom maar langs, ik leer jou koken en jij leert mij hoe ik moet flirten oke. Ik moet jou leren flirten hé:stout: Is cool:D hanin is een :jammer: persoon

ouassilla24
22-07-2004, 14:00
oke dat is een deal wanneer gaan we aan de slag? en kom jij bij mij of ik bij jou? Onze ouders zijn er allebei niet he, dus kunnen we meteen aan de slag gaan hahahahahha

0uidath
22-07-2004, 14:04

Mar7babik wanneer je wilt komen je bent van harte welkom ik ontvang je met een Red Bull in de hand:hihi: Vrijheid geen blijheid maar Saaiheid:hihi:

Pagina's : [1] 2 3