Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan je bij Royal air Maroc..

Elegancee_
30-04-2010, 12:03

betalen via rabo internetbankieren en moet je daar dan ook extra voor betalen?

Mernisa
30-04-2010, 17:30
Volgens mij kun je alleen met creditcard boeken bij hun... Maar als je het via cheaptickets.nl of vliegtickets doet dan kan het gratis met ideal plus hun zijn overal bij aangesloten bv. sgr anvr

Elegancee_
30-04-2010, 17:41
Volgens mij kun je alleen met creditcard boeken bij hun... Maar als je het via cheaptickets.nl of vliegtickets doet dan kan het gratis met ideal plus hun zijn overal bij aangesloten bv. sgr anvr Dankje, check je hoekje! ;)

Mr_Virtual
30-04-2010, 19:30
je kan ook bij http://www.budgetair.nl, je krijgt 15 euro korting, dus nog goedkoper. Budgetair.nl speelt slimme marketing en is daarmee uiteindelijk toch duurder. Neem een ticket, en ga door tot aan de allerlaatste stap, je zult zien dat er telkens bijkomende kosten zijn die eerder niet zijn vermeld.

Thamazight_010
30-04-2010, 20:19

Nee alleen met visa card kun je betalen. Kijk bij vliegwinkel.nl zijn ongeveer de zelfde prijzen als royalairmaroc, soms goedkoper zelfs. Heb daar ook voor me ouders geboekt, en je kunt er gewoon met ideal betalen.;)

Mr_Virtual
30-04-2010, 21:11
nee hoor, het gaat om de totale kosten aan het einde, is goedkoper dan cheaptickets. ik heb het vaker gebruikt. ook hotels zijn goedkoper. Ik heb mijn vakantie in februari geboekt voor 4 weken. Toen had ik zelf ook Budgetair geprobeerd, alleen was dat voor mij veel duurder dan bij Royal air Maroc. Ik kon het zelf ook niet geloven. :D

Elegancee_
30-04-2010, 22:02
Bedankt voor jullie reacties!