Bekijk originele versie : Ik Ben Mijn Ouders Dankbaar!
Ik ben mijn ouders zo dankbaar dat ze mij Islamitisch hebben opgevoed. Door hen ben ik nu uitgegroeid tot de persoon die ik nu ben. Ik ben een Marokkaans meisje dat WEL respect kent. Alles draait om respect. Zonder respect voor elkaar zou er geen discussie mogelijk zijn.
Op de eerste plaats heb ik respect voor mijn geloof. Ook ik had er bij kunnen lopen in een kort rokje met een truitje tot boven mijn navel. Ik had een lustobject voor de mannen kunnen zijn. Maar gelukkig heeft Allah (swt) mij hiervan weerhouden. Mijn ouders hebben hierin een belangrijke rol gespeeld, maar uiteindelijk ligt alles natuurlijk aan jezelf. Vroeger vond ik de waarschuwingen van mijn ouders irritant. Ik werd boos als ik erop gewezen werd dat dat truitje te strak was. Ik heb overigens nooit té strakke of blote kleding gedragen. En daarom vond ik de reacties van met name m'n moeder overdreven. Nu besef ik dat mijn ouders mij alleen wilden redden van een valkuil waar je maar al te makkelijk in kunt raken. En nu ben ik mijn ouders zo dankbaar dat ze mij hebben gewaarschuwd voordat de dingen die fout hadden kunnen gaan. Ouders zijn zo belangrijk in het geloof. Zij zijn immers je belangrijkste gids gedurende je kinderjaren. Zij horen de grenzen aan te geven en zij moeten je aanzetten tot een GOEDE keuze die past binnen je GELOOF. Uiteindelijk zijn alle keuzes natuurlijk te danken aan jezelf, maar ouders kunnen je WEL een heel eind de goede richting opsturen!
Groetjes,
Cina
Onslaught
07-12-2002, 21:15
mooooooooooooooi en goedddddd gezegd meiske:D klasse ik ben trot op je wallah :) goedzo meid, eindelijk
miss_mariam17
07-12-2002, 21:16
je hebt helemaal gelijk ouders zijn heel belangrijk maar daar kom je pas achter ze er niet meer zijn :(
zorg goed voor je ouders zolang ze er nog zijn.
thalla meid!
Abden_nour
07-12-2002, 21:16
Cina slijmjurk
Bahjaouia
07-12-2002, 21:17
heel mooi gezegd......je ouders zullen inshaa'allah trots op je zijn....!
Je heb gelijk :goedzo:
Wees er maar trots op en laat het aan je ouders zien :D
Lady_moi
07-12-2002, 21:18
machallah cina
Origineel gepost door Kadir
Ok, stel jij mocht een discussie aan gaan met Sharon, zou jij tijdens dat gesprek respect voor die man tonen???
Sharon is een ander verhaal....:D
miss_mariam17
07-12-2002, 21:20
wat heeft sharon hier nou mee te maken :S
ja cina echt mooi ik ben ook heel blij dat mijn ouders streng waren en nu zie ik dat dat eigenlijk best goed is ,als ik naar mijn vriendinnen kijk(die vrij zijn opgevoed) dan ben ik best blij; mijn vriendinnen kunnen doen en laten wat ze willen, dat vind ik niet goed! ik ben ook blij voor jou dat je ouders je goed hebben opgevoed, macha-allah!
enne KADIR hoe kom je nou oppeens op SHARON? laat die vieze jood buiten topics over islam en respect..
miss_mariam17
07-12-2002, 21:25
waaaahahahahhaha sanae hahaahahha
sorry kadir maar ik moet me wel ziek lachen
Lady_moi
07-12-2002, 21:28
keer terug naar jullie onderwerp graag :)
Origineel gepost door Cina
Ik ben mijn ouders zo dankbaar dat ze mij Islamitisch hebben opgevoed. Door hen ben ik nu uitgegroeid tot de persoon die ik nu ben. Ik ben een Marokkaans meisje dat WEL respect kent. Alles draait om respect. Zonder respect voor elkaar zou er geen discussie mogelijk zijn.
Op de eerste plaats heb ik respect voor mijn geloof. Ook ik had er bij kunnen lopen in een kort rokje met een truitje tot boven mijn navel. Ik had een lustobject voor de mannen kunnen zijn. Maar gelukkig heeft Allah (swt) mij hiervan weerhouden. Mijn ouders hebben hierin een belangrijke rol gespeeld, maar uiteindelijk ligt alles natuurlijk aan jezelf. Vroeger vond ik de waarschuwingen van mijn ouders irritant. Ik werd boos als ik erop gewezen werd dat dat truitje te strak was. Ik heb overigens nooit té strakke of blote kleding gedragen. En daarom vond ik de reacties van met name m'n moeder overdreven. Nu besef ik dat mijn ouders mij alleen wilden redden van een valkuil waar je maar al te makkelijk in kunt raken. En nu ben ik mijn ouders zo dankbaar dat ze mij hebben gewaarschuwd voordat de dingen die fout hadden kunnen gaan. Ouders zijn zo belangrijk in het geloof. Zij zijn immers je belangrijkste gids gedurende je kinderjaren. Zij horen de grenzen aan te geven en zij moeten je aanzetten tot een GOEDE keuze die past binnen je GELOOF. Uiteindelijk zijn alle keuzes natuurlijk te danken aan jezelf, maar ouders kunnen je WEL een heel eind de goede richting opsturen!
Groetjes,
Cina
Goeed Van Je Cina :goedzo: ! Luva Ya!
Thanx iedereen....ik ben er echt blij om. Vooral als ik sommige meiden om me heen zie...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.