Bekijk originele versie : Maagd voor een maagd
Niet maagd voor een niet maagd.
Qu'ran ul-Kariem
24 het licht 3
Een overspelige man mag slechts met een overspelige vrouw trouwen of met een aanhangster van het veelgodendom. En met een overspelige vrouw mag slechts een overspelige man trouwen of een aanhanger van het veelgodendom. Dat is namelijk voor de gelovigen verboden.
24 het licht 26
Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede mannen zijn voor de goede vrouwen, dezen hebben niets uitstaande met hetgeen anderen zeggen. Er is voor hen vergiffenis en een eerbare voorziening.
HM-Freakjes
30-04-2010, 00:07
OMG.. even serieus?
Dus een jongen die ontmaagd is en met mij gaat trouwen moet ik nu de deur wijzigen omdat ik wel maagd ben en hij niet?
Leg eff uit..
OMG.. even serieus?
Dus een jongen die ontmaagd is en met mij gaat trouwen moet ik nu de deur wijzigen omdat ik wel maagd ben en hij niet?
Leg eff uit..
Is de Koran geen duidelijke boek???
Fitzbuster
30-04-2010, 00:08
Staat er iets tegenover vergeving
HM-Freakjes
30-04-2010, 00:09
Is de Koran geen duidelijke boek???
Kun je niet even normaal antwoord geven zonder alles te overdrijven?
Ik vroeg je wat. Op een normale manier.
Staat er iets tegenover vergeving
Vast wel, maar niet met een maagd.(?) Allah weet het beter.
Kun je niet even normaal antwoord geven zonder alles te overdrijven?
Ik vroeg je wat. Op een normale manier.
Ik stelde een simpele wedervraag. Geen overdrijving. De zin is net zo duidelijk als 1+1 twee is.
HM-Freakjes
30-04-2010, 00:11
Ik stelde een simpele wedervraag. Geen overdrijving. De zin is net zo duidelijk als 1+1 twee is.
Ok geef es antwoord.
Ok geef es antwoord.
Ik geef geen antwoord waar de Qu'ran als een antwoord biedt, het is aan jou om de leiding tot je te nemen, ik durf die verantwoordelijkheid (antwoord op je vraag) niet op mij te nemen.
HM-Freakjes
30-04-2010, 00:14
Ik geef geen antwoord waar de Qu'ran als een antwoord biedt, het is aan jou om de leiding tot je te nemen, ik durf die verantwoordelijkheid (antwoord op je vraag) niet op mij te nemen.
Ja jij bent echt een goede broeder, die mij helpt als ik iets vraagt. Nee, jij denkt weer dat ik hier de boel belazer.
Daag.
Fitzbuster
30-04-2010, 00:15
Ik bedoel als ik hem vergeef, staat daar iets officieels tegenover
Ja jij bent echt een goede broeder, die mij helpt als ik iets vraagt. Nee, jij denkt weer dat ik hier de boel belazer.
Daag.
Vraag Allah om hulp en raad en leiding.
Ik bedoel als ik hem vergeef, staat daar iets officieels tegenover
Geen idee.
HM-Freakjes
30-04-2010, 00:19
Vraag Allah om hulp en raad en leiding.
Geen idee.
Zal ik doen..
Maar dit moet er eff uit: yeh hoofd :gniffel:
Ok, fijne avond.
nicemarokina
30-04-2010, 00:19
-
Aboe_Hari
30-04-2010, 00:21
Niet luisteren naar Slaz. Die gast spoort niet.
Zal ik doen..
Maar dit moet er eff uit: yeh hoofd :gniffel:
Ok, fijne avond.
Je kunt die kleding die je koopt beter verbranden.
-
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.