Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sex

Toufik19
07-12-2002, 21:03

goed,nu ik jullie aandacht heb(sex=eeuwig zwak punt van de mens),wou ik even weten wiens voorouders apen waren.dit vraag ik mij af naar aanleiding van een topic waar ik niet wijs uit geraak. dus:wiens voorouders waren apen? thx voor de medewerking,

zakia_1984
07-12-2002, 21:05
Origineel gepost door Toufik19 goed,nu ik jullie aandacht heb(sex=eeuwig zwak punt van de mens),wou ik even weten wiens voorouders apen waren.dit vraag ik mij af naar aanleiding van een topic waar ik niet wijs uit geraak. dus:wiens voorouders waren apen? thx voor de medewerking, :lol: :lol: :lol: die is echt goed, wallah hij zal echt ontelbaar keren worden bekeken, maar of ze ook zullen reageren is een ander punt, maaruh je had me tuk hoor :zwaai:

Toufik19
07-12-2002, 21:06
Origineel gepost door zakia_1984 :lol: :lol: :lol: die is echt goed, wallah hij zal echt ontelbaar keren worden bekeken, maar of ze ook zullen reageren is een ander punt, maaruh je had me tuk hoor :zwaai: daar twijfel ik niet aan.jij bent zelfs de eerste...

zakia_1984
07-12-2002, 21:07
Origineel gepost door Toufik19 daar twijfel ik niet aan.jij bent zelfs de eerste... jah, maar ik geef het toe. hahahahahahaha ik ben gewoon een zwakkeling, en dom, had moeten weten dat er zoiets zou staan

RaZer
07-12-2002, 21:08

Origineel gepost door Toufik19 goed,nu ik jullie aandacht heb(sex=eeuwig zwak punt van de mens),wou ik even weten wiens voorouders apen waren.dit vraag ik mij af naar aanleiding van een topic waar ik niet wijs uit geraak. dus:wiens voorouders waren apen? thx voor de medewerking, Je heb wel laag beeld van iedereen he... en zeg nou eerlijk zou jij hier niet op hebben geklickt :rolleyes: .. Ik bedoel als er sex staat verwacht ik heus geen FOTO"s of tips ofzo misschien staat er wel zinnige dingen over hoe we ermee om moeten gaan ofzo.. Lees alle topics erop reageren is iets anders :rolleyes:... Ps: antwoord op je vraag weet ik niet :zwaai:

Aphrodite
07-12-2002, 21:08
Taoufik... waren jou voorouders apen???

Nounousa
07-12-2002, 21:09
onze voorouders waren geen APEN!!! tfooee dat is onzin we zijn geschapen vanuit adam en eva (adam en houwa) dussss... NIKS APEN!!!

leipe_mocro
07-12-2002, 21:10
ja zeker iedereen zal kijken maar reageren nee wat wil je dat ik ga antwoorden adam en eva of zo???? ____________________________________ just a crazy mocro met een uit gesproken mening

Toufik19
07-12-2002, 21:13
ok,als onze voorouders geen apen waren,wat dan wel?gorilla's? voor alle duidelijkheid:het interesseert mij niet of onze voorouders apen waren.ik wou gewoon polsen naar het aantal bezoekers.

Bahjaouia
07-12-2002, 21:14
euhmmm nou volgens mij zijn we uit 'tin' gemaakt!!! Enne ik weet welke topic je bedoelt!! Het werd niet aanvaard dat ik het er niet mee eens was dat ik niet geloof dat we apen waren vroeger!! enne.....ik denk dat dezelfden hiero ook weer gaan reageren met dezelfde onzin!

Lady_moi
07-12-2002, 21:24
waarom zijn de apen nu geen mensen? :confused:

Bahjaouia
07-12-2002, 21:31
Origineel gepost door Super_Marokkaan Het verhaal van mensapen schijnt wel te worden bevestigd door een verhaal dat ik hoorde op de islamitische school toen ik klein was. Het verhaal ken ik niet meer precies dus je moet niet van uitgaan dat dit HET verhaal is. Het verhaal ging ongeveer als volgt: Er was vroeger een vissersdorp waarvan de vissers altijd 5 dagen in de week gingen vissen op zee. De vissers gingen maar 5 dagen omdat allah(swt) hen verbood te vissen voor 2 dagen zodat de vissen de kans kregen om terug te keren naar de volle zee en zich te kunnen vermenigvuldigen zodat de vissen nooit op zouden raken. Maar een deel van deze vissers die volgens het verhaal Joods waren besloot om toch tegen de wil van allah(swt) te gaan vissen op deze 2 dagen waarop het verboden was om te gaan vissen. Deze vissers keerden trots terug aan wal met heel veel vis en gingen allemaal naar hun huizen. De volgende ochtend waren deze vissers veranderd tot apen omdat ze de regels van allah(swt) overtraden. dat zegt niks over wat de mens was toen wij gemaakt werden! Denk je en geloof je nou echt dat Allah swt ons eerst als apen maakt om ons daarna tot de mens te maken?1 Denk alleen logisch na.....en lees de quraan en de hadiths erover.....Edem oe 7ouwa (adam en eva) waren toch geen apen? Die werden uit 'tin' gemaakt zie surat el Baqara, en Allah swt die weet het het beste....alle lof gaat naar hem!

saila
08-12-2002, 01:29
eeeeeeey wij lijken helemaal niet op apen nou eigelijk een beetje wel ...vooral die T.....mensen nasira

RaZer
08-12-2002, 01:31
Origineel gepost door saila eeeeeeey wij lijken helemaal niet op apen nou eigelijk een beetje wel ...vooral die T.....mensen nasira als je A zeg moet je ook B zeggen.......? en geen stomme grap B je snap wat ik bedoel.

Toufik19
08-12-2002, 12:22

Origineel gepost door saila eeeeeeey wij lijken helemaal niet op apen nou eigelijk een beetje wel ...vooral die T.....mensen nasira nee,tuurlijk lijk jij niet op een aap.GORILLA!