Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Distributeurs gezocht voor parfum en make up etc.!

Fuxia_Parfum
29-04-2010, 22:26

Beste collega's in spe, Wegens groot succes zijn wij toe aan uitbreiding en zijn wij opzoek naar een aantal nieuwe distributeurs voor zowel Nederland als Marokko! Ben jij de ondernemer met een drive en een doel voor ogen? Wil jij met weinig investering (€51.-) je eigen bedrijfje beginnen met goede begeleiding en coaching? Dan ben jij de persoon naar wie wij opzoek zijn! Indien je interesse hebt neem dan nu contact op, op het volgende nummer 0624307193 of pm jouw naam en telefoonnummer. Groeten Fuxia Parfum

Fuxia_Parfum
29-04-2010, 23:40
Als je parfum wilt kopen, ben je uiteraard ook van harte welkom :)

Fuxia_Parfum
01-05-2010, 10:40
Ook mensen uit Belgie zijn van harte welkom om te reageren :) We zoeken namelijk ook mensen uit Belgie die ons team willen versterken...

Satisfashion
01-05-2010, 11:33
Hoe werkt het allemaal?

Thuggylife
01-05-2010, 12:38

Dat wil ik ook wel weten. Heb je meer inhoudelijke informatie?

Fuxia_Parfum
01-05-2010, 13:12
Ik zal jullie wat meer vertellen :) Het betreft een wereldwijde organisatie die sindskort ook actief is in Marokko.. Je koopt parfum in tegen inkoopprijzen en verkoopt deze tegen vastgestelde verkoopprijzen. Je krijgt een licentie om in heel de wereld te verkopen en je commissies starten bij €4,40 tot €9.- per flesje. Verder zijn er een aantal beloningssystemen waardoor je meer gaat verdienen. Ik ben zelf samen met een zakenpartner (waar ik al een bedrijf mee heb) sindskort actief op deze markt en de verkoop gaat erg goed in Nederland. We hebben ons ook gericht op Marokko aangezien het concept daar nieuw is. er staat al wel een depot en een boutique in Kenitra dus het wordt al verkocht. Maar zoals jullie weten is Marokko gigantisch en zijn we daarom bezig met het zoeken en uitbreiden van ons netwerk daar. Mocht je serieus geinteresseerd zijn, dan kunnen we een afspraak maken om wat meer inhoudelijke informatie te verschaffen. Om distributeur te worden, betaal je €51.- voor de starterskit (een map met 163 geuren waarmee je verkoopt). That's it, meer investering heb je niet nodig. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is :)

trial
01-05-2010, 21:27
Leuk! Ik wil meedoen!

Experience
02-05-2010, 00:37
Hmm, ik vertrouw dit niet.

Fuxia_Parfum
02-05-2010, 15:27
Experience, Eerst uitproberen dan conclusies trekken..

Fuxia_Parfum
02-05-2010, 15:27
Experience, Eerst uitproberen dan conclusies trekken..

edentifier
02-05-2010, 16:40
Natuurlijk moet je dit niet vertrouwen. Ze willen gewoon de mapjes verkopen. De parfum die zij verkopen is niet origineel en van slechte kwaliteit. Aangezien fabrieken die Merk parfums produceren een voorwaarde stellen aan resellers deze parfums uitsluitend via de shop te verkopen die bij hun bekend staat en alleen aan consumenten.

poppetje18
02-05-2010, 18:13
geef me maar zo een mapje en van wat ik verkocht heb als het werkelijk zo makkelijk gaat dan mag je die 51 euro afhalen van me zogenaamde salaris

Satisfashion
02-05-2010, 18:58
geef me maar zo een mapje en van wat ik verkocht heb als het werkelijk zo makkelijk gaat dan mag je die 51 euro afhalen van me zogenaamde salaris Daar d8 ik ook gelijk aan :goedzo:..