Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oehh die heeft lef ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

BentDagilia
07-12-2002, 20:12

Salaammalikoum allemaal. Zoals jullie weten zijn de Miss verkiezingen niet in nigeria gehouden maar in Londen.. Dit komt omdat er rellen waren uitgebroken naar aanleiding van een columm van de Nigeriaanse journaliste Isioma Daniel. Zij suggereerde daarin dat de profeet Mohammed wel met een van de deelneemsters had willen trouwen. Na de rellen is ze het land ontvlucht. wat vinden jullie ervan dat ze dit heeft gezegd.. ik vind het ABSOLUUT NIET KUNNEN... Bent Dagilia :zwaai:

zakia_1984
07-12-2002, 20:13
wat denk je zelf he :rolleyes: niet naar bedoelt ofsjo :D

Lady_moi
07-12-2002, 20:13
allah zal wel over haar oordelen

EMIEN
07-12-2002, 20:14
Ja inderdaad............ik bedoel................de profeet heeft deze vrouwen nooit gezien.....................Wat de een mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden....poeh he :D :D:D:D:D:D:D:D:

Itsjustme
07-12-2002, 20:33

precies lef! dan vraag je r toch om

Bahjaouia
07-12-2002, 20:45
Origineel gepost door EMIEN Ja inderdaad............ik bedoel................de profeet heeft deze vrouwen nooit gezien.....................Wat de een mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden....poeh he :D :D:D:D:D:D:D:D: nou de profeet zal niet op uiterlijk afgaan!!! Lijkt mij....beetje laag om dit te zeggen, hij neemt alleen vrouwen die zichzelf respecteren en hun geloof en dat doen die vrouwen niet als ze in hun half naakje op een podium rond paraderen om te laten zien hoe strak hun lichaam wel niet is!

DINIM3AK
07-12-2002, 20:57
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal. Zoals jullie weten zijn de Miss verkiezingen niet in nigeria gehouden maar in Londen.. Dit komt omdat er rellen waren uitgebroken naar aanleiding van een columm van de Nigeriaanse journaliste Isioma Daniel. Zij suggereerde daarin dat de profeet Mohammed wel met een van de deelneemsters had willen trouwen. Na de rellen is ze het land ontvlucht. wat vinden jullie ervan dat ze dit heeft gezegd.. ik vind het ABSOLUUT NIET KUNNEN... Bent Dagilia :zwaai: ik hoop dat haar kop afgehakt is!! is dat gebeurd?

Bahjaouia
07-12-2002, 20:59
Origineel gepost door Kadir Wat maakt t nou uit dat ze zoiets zegt, ff eerlijk, heeft ze iets echt ergs gezegd, zo jah, leg me dat eens uit, want ik ben waarschijnlijk te dom om in te zien wat hier nou zo erg aan is. misschien desrespect voor de profeet!!!! lees mijn andere reactie.... misschien voel je je dan minder dom!

NaamLooS
08-12-2002, 00:02
oeh die heeft lef ;)

princesssiham
15-01-2003, 20:03
die heeft zeker lef maar vroeg of laat zal ze terug gepakt worden maar dan veel harder haar verdiende loon xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsiham

Titania
15-01-2003, 22:21
Origineel gepost door Bent Dagilia Salaammalikoum allemaal. Zoals jullie weten zijn de Miss verkiezingen niet in nigeria gehouden maar in Londen.. Dit komt omdat er rellen waren uitgebroken naar aanleiding van een columm van de Nigeriaanse journaliste Isioma Daniel. Zij suggereerde daarin dat de profeet Mohammed wel met een van de deelneemsters had willen trouwen. Na de rellen is ze het land ontvlucht. wat vinden jullie ervan dat ze dit heeft gezegd.. ik vind het ABSOLUUT NIET KUNNEN... Bent Dagilia :zwaai: pfff.....er zijn honderden mensen gedood tijdens de rellen en mevrouwtje Dagilia heeft over een uitspraak van een journaliste??? Wat echt schandalig is, is die Vlees-verkiezing, die effe denkt te bepalen welke normen en waarden opgelegd moeten worden in Nigeria. Diezelfde verkiezing, die honderden nigeriaanse doden op haar naam heeft staan en doodleuk effe verhuist naar een ander land...alsof de doden een scheet in de wind zijn. Dat is pas schandalig!!!

sahira
15-01-2003, 22:28
Origineel gepost door Titania pfff.....er zijn honderden mensen gedood tijdens de rellen en mevrouwtje Dagilia heeft over een uitspraak van een journaliste??? Wat echt schandalig is, is die Vlees-verkiezing, die effe denkt te bepalen welke normen en waarden opgelegd moeten worden in Nigeria. Diezelfde verkiezing, die honderden nigeriaanse doden op haar naam heeft staan en doodleuk effe verhuisd naar een ander land...alsof de doden een scheet in de wind zijn. Dat is pas schandalig!!! inderdaad vind ik dat erger dan wat die journalist beweerd, zelf moest ik er om lachen...oei, dat mag ik hier niet hardop zeggen, straks wil iemand nog mijn hoofd... :confused: Ik heb me als moslima niet beledigd gevoeld, waarom? Omdat zij de profeet beledigde? Sorry hoor, ik sta steeds weer versteld van de bekrompenheid die sommige hier onder ons hebben, altijd het beste weten, altijd de moslim uithangen, maar ondertussen: racistische opmerkingen maken, intolerant tegen andersdenkende.... soms kots ik van Marokko.nl!

remii
15-01-2003, 22:39
Origineel gepost door Kadir Wat maakt t nou uit dat ze zoiets zegt, ff eerlijk, heeft ze iets echt ergs gezegd, zo jah, leg me dat eens uit, want ik ben waarschijnlijk te dom om in te zien wat hier nou zo erg aan is. je bent waarschijnlijk TE dom ...pff het is dat jij het zelf zegt en inziet nu op naar stap 2 ....

Ali_Z
16-01-2003, 08:22
Origineel gepost door sahira inderdaad vind ik dat erger dan wat die journalist beweerd, zelf moest ik er om lachen...oei, dat mag ik hier niet hardop zeggen, straks wil iemand nog mijn hoofd... :confused: Ik heb me als moslima niet beledigd gevoeld, waarom? Omdat zij de profeet beledigde? Sorry hoor, ik sta steeds weer versteld van de bekrompenheid die sommige hier onder ons hebben, altijd het beste weten, altijd de moslim uithangen, maar ondertussen: racistische opmerkingen maken, intolerant tegen andersdenkende.... soms kots ik van Marokko.nl! Kotsen doen we maar in t kletshoekje.... En zoek wel een hoekje uit waar je niemand tot last bent. En die BIMBO die commentaar had op BENT DAGILIA, had zelf maar met een topic moeten komen over die doden in Nigeria. In plaats dat ze hier komt zeiken!! Wat denk je wel niet, dat jij gaat bepalen welke topics andere mensen openen ! Ali Z

Chrifa
16-01-2003, 12:58

Hahahahahah of nietttttttt Ali_Z....en gelijk heb je Ik vind het belachelijk dat die vrouw die uitspraak heeft gedaan...ze heeft echt leffffff...maar ik begrijp niet waarom ze persé de Profeet (saws) erbij moest halen..maar ja..er bestaan natuurlijk ook nog altijd Djahilien op de aarde

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6