Bekijk originele versie : Voor Wat Voor Dier Ben Jij Bang...................................
_MaJesTeiT_
07-12-2002, 19:43
Alloeeeee luitjes,
Alles goed daar aan de andere kant........ :D ;)
Je kent het vast wel......mensen hebben angst voor dieren....
sommige dan.....voor wat voor dier ben jij bang en waarom...
Als je een hond tegenkomt, ga je gelijk rennen of
denk je ach.....het is maar een hondje......
Voor wat voor dier ben je bang en leg ons dat eens uit, waarom
als dat niet teveel gevraagd is........ :D
Groetjes Van De Enige Echte Saida ;)
zakia_1984
07-12-2002, 19:49
muizen en spinnen en slangen
maar met een spin kan je me echt....
Lady_moi
07-12-2002, 19:50
ik heb geen schrik voor dieren enkel van insekten zoals bijen,wespen,spinnen,kakkerlakken,en vreemde muggen zo van die rare die nie veel voorkomen eiiiighhhhhhh ik krijg iets aan mijn hart als ik 1 van die insekten aan me heb
salina83
07-12-2002, 19:51
voor alles wat je noemde serieus :D
Hè Saidaa..
Zal ik maar zeggen waar ik bang voor ben gezien je lijstje ben ik Bang voor Slangen, je zou maar zo een beest tegen komen. Ik weet niet of ik dan stil kan zitten, die beesten schijnen blind te zijn en gaan op geluid af. Dus als ze mij tegen komen zeker rennen geblazen.
Maar waar ik echt bang voor ben is een leeuw of panda, die beesten zijn Pas echt gevaarlijk, ze verslinden je waar je bij staat. En rennen kan je nergens, Als jij die beest aan kijkt en hij kijkt je aan...dan weet je...Je dag is gekomen..
Groetjes van jouw enige echte Salaamaaa...
_MaJesTeiT_
07-12-2002, 19:55
Origineel gepost door salina83
voor alles wat je noemde serieus :D
serieus..... :confused: dat kan toch meid
nergens voor te schamen hoor..... ;)
Lady_moi
07-12-2002, 19:55
wow of apen whahhaha klinkt grappig vind ik maar ik ben echt bang van apen
_MaJesTeiT_
07-12-2002, 19:58
Origineel gepost door Salaama
Hè Saidaa..
Zal ik maar zeggen waar ik bang voor ben gezien je lijstje ben ik Bang voor Slangen, je zou maar zo een beest tegen komen. Ik weet niet of ik dan stil kan zitten, die beesten schijnen blind te zijn en gaan op geluid af. Dus als ze mij tegen komen zeker rennen geblazen.
Maar waar ik echt bang voor ben is een leeuw of panda, die beesten zijn Pas echt gevaarlijk, ze verslinden je waar je bij staat. En rennen kan je nergens, Als jij die beest aan kijkt en hij kijkt je aan...dan weet je...Je dag is gekomen..
Groetjes van jouw enige echte Salaamaaa...
Hoi lieverd,
alles goed met je???????
Slangen zeker aaaah.....laat ik daar maar niet aan denken.....
mijn echte Salaamaaaa........... ;) koessies en groetjes van mij
_MaJesTeiT_
07-12-2002, 19:59
Origineel gepost door lady_moi
wow of apen whahhaha klinkt grappig vind ik maar ik ben echt bang van apen
apen.......kijk daar een aap, buiten in jouw straat
ren weg, grapje meid..... ;)
voor bijna alle dieren :huil: :maf:
Lady_moi
07-12-2002, 20:09
toen we eens opreis gingen hadden we gestopt op een parking en toen ik uit wou stappen zag ik een slang van zeker 1meter lang ik zo snel ik kon die deur dicht.later had iemand van die spanjaarden zo iemand opgebelt en die hadden die slang gepakt en meegenomen in hun wagentje
Toufik19
07-12-2002, 20:21
Origineel gepost door lady_moi
toen we eens opreis gingen hadden we gestopt op een parking en toen ik uit wou stappen zag ik een slang van zeker 1meter lang ik zo snel ik kon die deur dicht.later had iemand van die spanjaarden zo iemand opgebelt en die hadden die slang gepakt en meegenomen in hun wagentje
........en toen werd je wakker
ben alleen bang voor grote harige spinnen de rest laat me koud....
Aphrodite
07-12-2002, 20:30
Ik ben niet bang voor 1 van de bovenstaande dieren... waar ik bang voor ben zijn... STIEREN!!!!... hahahahah, klinkt raar, maar ik ben een keertje bijna door een wilde stier plat gedrukt....... (LEES: VERMOORD..:D)... en daarom ben ik dus nog steeds bang voor ze... voor de rest ben ik niet echt bang voor ander soort dieren... :D
Toufik19
07-12-2002, 20:31
Origineel gepost door Aphrodite
Ik ben niet bang voor 1 van de bovenstaande dieren... waar ik bang voor ben zijn... STIEREN!!!!... hahahahah, klinkt raar, maar ik ben een keertje bijna door een wilde stier plat gedrukt....... (LEES: VERMOORD..:D)... en daarom ben ik dus nog steeds bang voor ze... voor de rest ben ik niet echt bang voor ander soort dieren... :D
zou je zo lief willen zijn om jouw verhaal met ons te delen?klinkt namelijk interessant.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.