Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij is terug, nou, Scottie dan ...

Pagina's : [1] 2 3

Scottie
21-07-2004, 14:45

Nou, mensen, het was lang, veel te lang dat ik het zonder jullie heb moeten doen en jullie helemaal zonder mij. En ik, ik heb jullie gemist, echt, allemaal, alle jihaatjes, al die homohatertjes maar vooral de meer serieuze deelnemers, de mensen die echt betrokken zijn bij een betere wereld. En heus, ook Mellilense heb ik gemist, meestal tijdens de wekelijkse wasbeurt. Jullie weten, een Hollander gaat maar een keer in de week in de teil. Zeker nu het water ook betaald moet worden … Iedereen die mij geschreven heeft vroeg om toch terug te komen dank ik hartelijk. Ook dank ik hen die mij smeekten om toch vooral weg te blijven. “Pisnicht, jij weg moeten blijven …” was nog het vriendelijkst verzoek. Aandacht is aandacht. Bedankt allemaal en ik steek maar gelijk van wal met een stukje: Want mensen, is het niet erg, is het niet om je te schamen? Wonen in Nederland is toch iets dat je niet meer hardop durft te zeggen. “Ach, U woont in Nederland? U bent Nederlander … ? Ga weg …” En dat doe je dan, je trekt je terug in een hoekje en overweegt een dubbele nationaliteit aan te nemen. Zijn al die mensen naar Nederland gekomen en worden ze nu overal met de rug aangekeken, gezien als een stelletje halfzachten, beetje bang voor een aanslag. Geen wonder dat vele Marokkaanse en Turkse mensen van Nederlandse afkomst twee paspoorten willen houden. Zelf wil ik als Nederlander undercover gaan en Bulgaar, of beter Irakees worden. Daar, in dat Irak vinden de aanslagen plaats, daar worden mensen geofferd aan een goede moslimzaak, daar worden tenminste mensen levend opgeblazen door een rijdende bom. Daar vallen de martelaren, de slachtoffers voor de Islamitische Heilsstaat in oprichting. Daar wordt een land opgebouwd op de gemartelde en verbrande lichamen van haar bevolking. Ieder ander land brengt een offer: Amerika, Spanje en zelfs ook in Marokko en zelfs in dat Tunesië. Ik lees net dat Marokko honderden “cellen” herbergt. Terroristen die in hun zelfmoord ook honderden andere mensen mee willen nemen. Kan nog druk worden Daarboven. Het is toch zo, Nederland telt niet meer mee. Nederland betekent helemaal niets meer. We worden niet langer serieus genomen. Ieder echt land heeft een bomaanslag, een onthoofd slachtoffer, dode en vermoorde militairen. Maar wij? Eén dode soldaat en één die wordt vervolgd omdat hij een plunderaar net niet in diens benen kon raken. Ik zeg het eerlijk: “Ik eis een aanslag”. Zijn er in Nederland eigenlijk wel “soft targets”? Is Nederland niet in zijn geheel een zacht eitje? Misschien zou de aanstaande Gay Pride de homo- en lesbo vaaroptocht door de grachten van Amsterdam wel een mooi doel zijn. Een heel roze doelwit. Maar ik zie het nog niet, want als ik foto’s van die moordenaars zie lijken die erg bang voor water, zo goor en smerig zien ze uit. En onze eigen allochtone jeugd? Wel een grote mond over homo’s van hun eigen kerktorens gooien, maar als je naar die geschoren koppies spuugt rennen ze weg. De één omdat z’n Albert Cuyp-Armani niet vuil mag worden, de ander omdat hij heeft gehoord van de voorganger dat je van spuug homo wordt. Een grote roze bom, made in Libanon. Zijn die moslimjihaatjes in een klap van alles af wat zo ongegeneerd aan hun onbewuste verlangens zit te knabbelen. Maar ja, dat is toch weer uitkijken geblazen, want tussen die Hollandse Homo’s lopen inmiddels ook heel wat ruimhartig geaccepteerde homo’s van moslimafkomst m/v. En dan gooien die Wereldhervomers het kind met het badwater weg. De overheid heeft een soort een waarschuwingssysteem ontwikkeld. Met kleuren, dus dat is dus een systeem dat een afspiegeling van de samenleving is: kleuren. Ik denk dat de echte waarschuwing pas wordt gegeven in de moskee. Als de moefti die gelovigen in het Arabisch oproept om op die en die dag thuis te blijven, de ramen te sluiten, de kinderen binnen te halen en ook de hond, de kat en de cavia binnen te houden. Want die jihadies willen natuurlijk Nederland wel aanslaan, maar daar mogen geen moslimslachtoffers bij vallen. Want mogen die in Irak door moslims hun graf in geschoten worden, in Nederland telt ieder leven, ook dat van een moslimgelovig. Een aanslag waarbij moslims vallen, dat zou slecht zijn voor hun reputatie en de Islamitische Wereld Revolutie geen goed doen. En die heeft al zo'n slechte naam. Het wordt tijd dat de gebedsdiensten in die moskeeën, net als die andere “diensten” via een projectiescherm buiten zijn te volgen. In het Nederlands, wel te verstaan. Aangezien Nederland overbevolkt dreigt te raken met moslimgelovigen is het uitkijken met bommengooien. Een meter te ver en je blaast Bos en Lommer, “klein Marokko” van de stadskaart. Misschien komt het wel door die dreiging uit eigen kring dat ik steeds minder hoofddoeken zie en dat mannen steeds vaker die jurk voor thuis bewaren. Niemand wil graag een “soft target” zijn. Ach, misschien, en dan voor het eerst tekent zich hier een voordeel af van het zo ruimhartig opnemen en huisvesten van zoveel echte en minder echte moslims. Ik zei het al eerder, vonden velen dat zij nergens echt voor deugden, nu dient zich een mooi en nobel doel aan: een menselijk schild tegen aanslagen en vernietiging. Om een beroemd voetballer te citeren: “Elk nadeel heb z’n voordeel” In augustus kom ik terug met meer nieuws over de kwestie Abdel, die jongen die zei door de politie in elkaar geslagen te zijn. Ik heb van de persofficier vernomen dat Abdel zijn aanklacht heeft ingetrokken. Nou, zijn advocaat trok de aanklacht in. Abdel was niet alleen zijn tanden kwijt, maar had ook zijn tong verloren. Ingetrokken want inslikken ging nog wat moeilijk. Voor je het weet heb je je prothese ingeslikt. Ook moest hij, met een paar tanden minder opnieuw Nederlands leren, hij sliste en werd niet begrepen. Het bericht van de persofficier meldde niets of hij werd gedwongen zijn aanklacht terug te nemen. Hopelijk is die arme jongen gewend aan dat glaasje water op zijn nachtkastje naast zijn bed … Scottie, een echte vent gebrukt Kukident ...

Erwin
21-07-2004, 15:27
http://img18.imageshack.us/img18/2842/Klappen.gif Fijn om je terug te zien Scottie. Waarom moeten we wachten tot je de focus weer op Abdel plaatst?

Deliana
21-07-2004, 15:29
Welkom terug :D Er is naar je gezocht hoor, ook door je vijanden, die stiekum toch wel heel erg dol op je zijn. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=298969&highlight=scottie

rnaj
21-07-2004, 18:47
Scottie, welkom terug. Ik was al bang dat er iets ergs met je gebeurt was

Scottie
21-07-2004, 21:17

Nou, bah, wat een taal. Maar goed, ieder vogeltje zingt zoals het is gebekt ... Is het wel een schone granaat, ritueel gewassen en geboend, voorzien van fijne spreuken? Zo niet, dan houd ik mijn liefdesnaad dicht, totdat een echte granaat mijn liefdespad verlicht ... Net terug, nu al opgeblazen. Scottie, uw granaatappel.

luis_in_de_pels
21-07-2004, 21:17
Welkom terug Scottie. Meteen een erg leuke tekst. Peej.

john020
21-07-2004, 21:18
Goed stukje Scottie en zo leuk beelden weer gegeven, zie het al helemaal voor me, ik denk dat als donner en remkes dit lezen ze de alarmfase wel zullen aanpassen naar "pik" zwart en wat die granaat betreft, zou misschien handig zijn als ie ook nog een beetje wilt trillen, dan heb je er toch ook meer plezier van :cool: John020

Scottie
21-07-2004, 21:36
Nou, "pikzwart", dan kennen ze in het Arabisch niet, hoor. Dat lichaamsdeel is na de geboorte al direct het terrein van voorgangers en moefti's: duim en wijsvinger, schaar en knip. Weg wat God gaf. "Moslimwit", als Remkes zijn tanden net zo wit krijgt als die alarmfase, nou, 020 dan wordt het tijd om de schuilkelder in te gaan. Een "trilgranaat"? Ik ben voor, maar wat denk je, als die enge jihadies zo een granaat maken, en dat kunne ze, liggen er straks meer in de bazar dan bij Arafat. En die trilt van zichzelf al zo ... Scottie, gevibreerd.

john020
21-07-2004, 22:01
Ach gevribreerde Scottie Voor de tanden van Remkes is nog steeds geen tandpasta gevonden. Ik denk ook niet dat het snel zal gebeuren. daarvoor zullen de kosten denk ik te hoog zijn zodat we volgend jaar meer dan 3% begrotings tekort zullen hebben en dan moeten we weer worden afgeknepen door zalm Die tril granaat wil ik ook wel eens proberen. Zeg is ie links of rechtsomdraaiend? Of met andere woorden is ie Balkenende of Bos? Ik stel voor dat we voor de Gay Pride een roze alarm instellen dan weten we zeker dat het lekker kleurt bij al die fijne mannen die zich dan open en verantwoord bloot op de straten en grachten begeven. En dan het audio gedeelte op de heerlijke klanken van de homo moeder Willeke Alberti met spiegelbeeld of morgen ben ik de bruid. John020

jackomaroq
21-07-2004, 22:55
Welkom back Scot.. Maareuh... Marokko.nl ook back? En zo terloops. What happened? Kzat al bij de concurrenten van Maroc.nl waar allerlei naars over hier de ronde deed... Anyone?

jackomaroq
21-07-2004, 23:36
Regilio Tuur? Waar dan?

gaviel
21-07-2004, 23:46
Ha die scottie. Net terug en alweer zijn woordjes op vol ornaat geplaatst. Tja er terloops werd gevraagd en deze dame melde dat de gij op vakantie waard(lezen ze jouw geschriften wel?) werd het maar half geloofd. Hoe was je vakantie????

SCHULDIG
22-07-2004, 01:21
TeringHomo!

Deliana
22-07-2004, 01:25
Origineel gepost door SCHULDIG TeringHomo! Allah houd ook van jou :Iluvu:

SCHULDIG
22-07-2004, 01:28

Origineel gepost door Deliana Allah houd ook van jou :Iluvu: Kweet a kankerbitch :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3