Bekijk originele versie : waarom haat mijn man me zo???
:confused: hallo ik heb een probleem mijn man haat me zo erg. en ik weet niet wat ik heb gadaan ?hij is wel de gene die vreend gaat hij zorgt niet voor mijn en hij is vaak uit ?met karin en vrindin van hem ?ik weet het niet meer wat ik moet doen ...ik ben 6 jaar getrouwd met hem dagelijk ruzie ik hen ook moe geworden wat kan ik doen :confused: :confused: :confused: ??????.
L7hobi_zina
16-08-2004, 17:55
Hij gaat vreemd en dat vind jij normaal?
Wat ik zou doen:
Scheiden!~
Hij zit een mentaal spelletje met je te spelen door op jou boos te worden terwijl hij degene is die fout zit, zodat jij je slecht over jezelf gaat voelen en hij lekker door kan gaan met zijn vriendinnetjes.
Wat je kan doen? Wat meer zelfvertrouwen tonen en de rollen weer terug draaien! Jij moet niet achter hem aan zitten, maar hij achter jou.
jasmina
Thamazightje
16-08-2004, 17:58
Origineel gepost door L7hobi_zina
Wat ik zou doen:
Scheiden!~
:kwaad: inderdaad en :auw:!!!!
DE_STALKER_LAMM
16-08-2004, 18:03
raad vragen aan naasten die om je geven, praten met je man anders de deur toe..
eerst alles goed onderzoeken of alles waar is, jezelf in vraag stellen.
nawal__z
16-08-2004, 18:03
Origineel gepost door L7hobi_zina
Wat ik zou doen:
Scheiden!~
wollahila ik zou ook gelijk scheiden :kwaad:
1807butterfly
16-08-2004, 18:29
Scheiden dat klinkt zo makkelijk maar helaas is dat niet zo. Op dit moment denk ik ook van; zoo dat zij dat pikt ik zal hem meteen
knock out slaan tot dat hij niet meer weet wie hij is.
Op zo een moment denk je, ik moet mijn huwelijk redden, je gaat denken wat je in het verleden allemaal met elkaar hebt gehad.
Als je gaat scheiden dan denk je shit die 6 jaar is allemaal voor niets geweest en stel dat ik dit heb gedaan of dat.
Neem eerst acie zou ik zeggen en als dat niet helpt dan zou ik waarschijnlijk scheiden zoals de meiden hier zeggen.
Verder ben ik het helemaal met yamina eens jij moet eens de touwtjes in handen hebben want hij doet iets verkeerds en niet jij.
rif_ridster
16-08-2004, 18:30
Scheiden en als t ff kan Alimentatie krijgen van die Gozer.. mannenlef om jouw zo te behandelen!!!
RR.
Azzzizzz
16-08-2004, 18:34
of Sabr en je hel voor dood mee maken en na je dood je beloning incasseren.
dat kan ook, maar dat is niet voor ons weg gelegd.
Metalsiarachida
16-08-2004, 20:21
laat maar ik had bijna wat gezegd wat niet mag zeggen
IkBenSaliha
16-08-2004, 22:02
Origineel gepost door missmystery
:confused: hallo ik heb een probleem mijn man haat me zo erg. en ik weet niet wat ik heb gadaan ?hij is wel de gene die vreend gaat hij zorgt niet voor mijn en hij is vaak uit ?met karin en vrindin van hem ?ik weet het niet meer wat ik moet doen ...ik ben 6 jaar getrouwd met hem dagelijk ruzie ik hen ook moe geworden wat kan ik doen :confused: :confused: :confused: ??????
zijn tepels eraf trekken :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.