Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Te Vaak Problemen:land Uit!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

noel
07-12-2002, 19:03

WAT VINDEN JULIE VAN DIE NIEUWE WETGEVING,DAT ALS JE ALS ALLOCHTOONSE JONGEN/MEISJE (VOORNAMELIJK TURKEN EN MAROKKANEN) ZONDER NEDERLANDS PASPOORT TE VAAK NEGATIEF MET POLITIE EN JUSTITIE IN AANRAKING KOMT,ZIJ JOU HET LAND UIT MOGEN SCHOPPEN? :zwaai:

zakia_1984
07-12-2002, 19:29
in strijd met alle hogere wetgeving die er is

Itsjustme
07-12-2002, 20:35
gelijk hebben opsoute met die handel!! als ze toch alleen maar ellende bezorgen maak je zelf in ieder geval nuttig in plaats van criminele activiteiten te plegen en ons zwart te maken laat ze lekker terug gaan dat zal ze leren !! dit vind ik er persoonlijk van ciaooo

Itsjustme
07-12-2002, 21:42
mensen reageer eens ik vind dit wel een interessant onderwerp!! come on u can do it ;)

noel
08-12-2002, 05:17

ik ben het er gedeeltelijk mee eens. stel je woont hier je hele leven lang je hebt al je familie wonen hier en je hebt hier een kind wat dan?

Uitgeblust
08-12-2002, 07:25
SALAAM JE PRAAT HIER OVER MENSEN DIE HIER ILLEGAAL ZIJN, DOORDAT ZE GEEN TOEKOMST ZIEN HET MAAR OP ILLEGALE MANIER ZIEN TE VERKRIJGEN TEN KOSTE VAN ANDEREN. OOK IK ZEG DAN OPSODEMITEREN. ALS CRIMINALITEIT DE BRON IS VAN HUN INKOMSTEN HEBBEN ZE HIER NIETS TE ZOEKEN WANT VAN KWAAD GAAT HET TOT ERGER EN SLEPEN ZE ANDEREN MEE DIE MISSCHIEN NOG OP HET RANDJE STAAN, DOOR DIT SOORT MENSEN OOK DE VERKEERDE KANT KIEZEN EN KRIJG JE HET DOMINO EFFECT. NEDERLAND WORDT VAAK AFGEDAAN ALS HET PARADIJS, WEL OOK WIJ EN ONZE OUDERS MOETEN ER HARD VOOR WERKEN EN ZIE DIT NIET GRAAG KAPOT GEMAAKT WORDEN DOOR EEN STEL KLAPLOPERS

noel
08-12-2002, 15:43
weet je zeker ,dat het alleen om illegalen gaat.

narcis
08-12-2002, 15:48
Dan moet je maar geen criminele daden plegen en hoef je lekker het land niet uit!!!! Enne dat geldt alleen voor de genen zonder paspoort(NL):zwaai:

Itsjustme
09-12-2002, 10:34
als je je normaal gedraagt dan kom je ook niet in de shit dus mensen die herrie schoppe opsoutuuu

M_ROCPOWER
09-12-2002, 10:42
ik vind niet dat je allochtonen met een paspoort en verblijfsvergunnig het land kan uitzetten en ook niet omdat ze crimineel gedrag vertonen. Er is hen nooit gezegd dat je slechts in Nederland mag blijven als je nooit iets slechts doet. Als ze die eis van te voren(dus voordat je in Nederland komt) hadden gesteld dan zou het wel eerlijk zijn, maar achteraf zomaar mensen eruitgooien is een teken van zwakte. de verantwoordelijkheid van je afgooien!! Het is net als een moeder die geen kinderen kan krijgen. Ze adopteert een baby en later blijkt dat kind moeilijk te zijn. het makkelijkste is dan om dat kind het huis uit te gooien!!

Itsjustme
09-12-2002, 13:06
als je je nou gewoon normaal gedraagt is er ook niks aan de hand!!

NaamLooS
09-12-2002, 13:09
ach joh....ze vinden dan tog wel een manier om terug te komen....dus wat is het nut?? :D

noel
09-12-2002, 22:03
ik ben het voor een groot gedeelte met m@rocpower eens ,maar ik vindt ook niet dat je hier heen moet komen om ongestraft de beest uit te hangen.maar laat ik jou julie nou eens een voorbeeld geven.wat gebeurt er dan met blijvend terugkomend crimineel gedrag onder jongeren,die niet uit marokko komen of turkije,b.v een land binnen de E.U,die schoppen ze niet het land uit ,en dat vindt ik krom.

noel
10-12-2002, 21:17
kom op mensen ,nog meer suggeties.

mistarifest
10-12-2002, 21:34

ik vind dat iedereen ongeacht zijn nationaliteit hetzelfde behandeld moet worden. ALs bijvoorbeeld een nederlander een andere straf zou krijgen moet die allochtoon ook zo´n straf krijgen. Ik vind dat er geen onderscheid moet worden gemaakt. Wat vinden jullie'???????????

Pagina's : [1] 2 3