Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn broer wil dat ik de prositutie in ga

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
17-07-2004, 15:40

haayy kben danielle en zit ergens heell erg meey kheb namelijk een marokkaanse vriend waark heel veel van hou maar het enige is....dat zijn broer wilt dat ik een hoertje word kijk zo ging het hicham is mijn enig lover zijnouders vonde het goed en mijn ouders ook ((kben half italiaans en half nederlands)) zijn broer mohamed is verslaafd aan drugs.... hij heeft tegen hichma gezegd dat hicham me moet ontmagen en dan me als een **** moet wegzette bij de walle en als hicham dat niet doet dan zou mohamed me verkachten enzovoord hicham heeft dit huilend tegen me verteld maar wat moeten we nu doen?? ~~thalla~~ daniƫlle.

cheima
17-07-2004, 15:44
:schok: Waaaaaaaaaat???

Thamazightje
17-07-2004, 15:44
wahahhahahahahahhahhaha.. whahahahahahhahahahaha lullig voor je.. tazzz... als die hicham van jou zou houden zou hij zoiets niet tegen je zeggen ja..! yeh dom wijf.. dump die handel dump....! maar zo niet dan ga maar lekker werken op de walle..! wens jou alvast veel plezier..:D

Azzzizzz
17-07-2004, 15:46
is dit waar of is dit het script voor Shouf Shouf Habibi 2. als dit waar is, dan zou ik je aanraden om de veters van je schoenen strakker te knopen.

Thamazightje
17-07-2004, 16:00

Origineel gepost door Schatjee :maf2: ! jaja :o

Metalsiarachida
17-07-2004, 16:03
neeee als je zou blijven dan gaat ie gast je verkrachten en anders de wallen dus helemaal wegg is beter of je maakt een eind aan zijn verslavingg

Imaentje
17-07-2004, 16:40
Dit is zo lachwekkend,, ik zal je goed advies geven. Ga ervoor want zo dom ben je wel, je gaat er veel geld mee verdienen, maar zorg ervoor dat je geen ****** neemt want die neemt al het geld in beslag.

madame_hind
21-07-2004, 10:46
TAZZZZ En jij noemt dat je vriendje? :giechel: :giechel:

Habibinur
21-07-2004, 10:49
TAZZZZ En jij noemt dat je vriendje? hahahahaha, ja de de nieuwe definitie ervan!!!

nerriman
21-07-2004, 11:10
het klinkt als een sprookje maar als die hicham echt bestaat en een echte man is zou hij dat niet huilend zeggen mocht het waar zijn dumpen die handel als hij je vriendje is hoort hij je met respect te behandelen

Atlas_Gebergte
21-07-2004, 11:21
Ach ja iemand die weer aandacht zoekt. ik geloof er niks van.

JustMeNadia
21-07-2004, 12:51
Wowww, misschien moet je het wel aan die ouders vertellen dat hun zoon zwaar aan de drugs zit en dat ze hem moeten helpen ... Ik vind niet dat je vriend in fout zit, en je kunt hem niet gaan dumpen omdat zijn broer een beetje gestoord is.

DaNGeRouZLy
21-07-2004, 13:35
wat denk je zelf dat je moet doen :rolleyes:

yasmina999
21-07-2004, 13:40
ga gewoon de prostitutie in, het is toch de bedoeling dat je doet wat die broer zegt, anders gaat hij je verkrachten :auw2: , je laat je gewoon naaien door twee broers, die vriend van jou klopt ook niet helemaal, want als ik een vriendin zou hebben waar ik van hield en mijn broer zou zeggen zij moet als **** werken anders verkracht ik haar nou dan had ik mijn broer wat anders gezegt...........

DaNGeRouZLy
21-07-2004, 13:42

Origineel gepost door yasmina999 ga gewoon de prostitutie in, het is toch de bedoeling dat je doet wat die broer zegt, anders gaat hij je verkrachten :auw2: , je laat je gewoon naaien door twee broers, die vriend van jou klopt ook niet helemaal, want als ik een vriendin zou hebben waar ik van hield en mijn broer zou zeggen zij moet als **** werken anders verkracht ik haar nou dan had ik mijn broer wat anders gezegt........... :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4