Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwart puntje op de zijkant van mijn kies

Nabila786
28-04-2010, 01:34

Assalaam Aleykum, Ik keek vandaag in de spiegel en zag een klein zwart stipje op mijn rechter-onder-kies, naast je hoektand. Ik heb al een tijdje last van een gevoelige kies/kiezen. Als er lucht in mijn kies gaat, vooral koude lucht, of koude eet- en drinkwaren, krijg ik echt zo'n nare ipjn van paar seconde. Daarom heb ik een tijdje geleden foto's laten maken bij de tandarts, maar volgens de tandarts had/heb ik niks. Geen slijtage van tandglazuur, geen gaatje niks. Gebruik al meer dan 5 jaar sensodyne met die F erop. En poets 2 keer per dag mijn tanden, flos 1-2 keer mijn tanden per dag. En in de avond spoel ik mijn tanden met mondwater, listerine zonder alcohol. Nu ik die zwarte puntje op mijn kies heb gezien, ben ik echt geschrokken. Het is echt piepklein, maar niet fijn. Wat denken jullie dat het is? Zou ik evt weer een afspraak moet maken of niet? Ik heb een hekel aan de tandarts, kweenie waarom. En de tandartszorg hier in de UK is razendslecht! Geen woorden voor en ook nog eens super onproffesioneel, mijn mening dan he! Wa Aleykum Salaam,

_Olijfje_
28-04-2010, 09:16
Je kunt het beste toch wel bij een tandarts langsgaan. Heb je die kies weleens eerder gevuld, zat er eerder een gaatje in?

Nabila786
29-04-2010, 02:40
Nee, ik heb de kies niet eerder gevuld, dus geen gaatje. Ga waarschijnlijk volgende week even afspraak maken.

Pist_Aches
29-04-2010, 14:02
ik denk dat je een gaatje hebt in je tand of mss is de zenuw van die tand gaan ontsteken,waardoor die koud-en warmte gevoelig is.:kweetnie: beter zo snel mogelijk naar de tandarts.