Bekijk originele versie : Voor de meiden.....
Hoe stellen jullie jullie een romantisch dineetje voor??? :Iluvu: :Iluvu:
>>>>ETEN BIJ KAARSLICHT????>>>>>UITSPRAAK DAT IEDEREEN KENT.......
of nog andere voorstellen? :)
zakia_1984
07-12-2002, 18:32
romantisch eten vind ik bla bla, romantiek moet je in andere dingen zoeken ipv in eten.
wou je wat voor emsoem voorbereiden, of is dit een hint voor hem :D
wil het niet echt weten trouwens :D
Hm als het heel warm is ofzo lekker savonds op het strand eten... ZONDER kaars en de ondergaande zon....... helemaal windstil... en dan ff kijken hoe je de tafels en stoelen recht in het zand krijgt zonder dat de poten in het zand zakken..
Origineel gepost door Kadir
Nou, als je al met mij mag uit eten, dan is je dagje, nee je hele week wel weer goed:goedzo:
de bedoeling was eigenlijk dat enkel de meiden reageren maar goed;omdat jij het bent!! ;) ;)
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: kissies for you!!
Op het strand lopen bij zonsondergang!!!!!!!!!!!!!
Zo romantisch!!!
a salaaam oe aleikeoem wa rahamtoelalah wa ta3ala wa baraktoeh
nou mijn ideale uitje is als volgt;
naouel zit thuis te wachten op haar prachtige lieve kanjer die een souni is en dan komt hij thuis hij zegt a salaam wa aliekoem en dan krijg ik een zzoen en knuffel en heel veel complimenten omdat ik er weer goed uitzie voor hem en dan krijgt hij een marokaanse 3 gangen menu dush harira, couscous, gebraden kip met olijven en patatfriet, en pastila van vis of kip, en daarna lekker thee met appeltaart naar keuze, en daar ff de slaapkamer in he en dat vertel ik lekker niet hihihihih :D
Ja.. echt wel, en dan op zon pier gaan zitten en hopen dat je helemaal alleen met hem bent.. en dan een aanzoek krijgen ofzo!!!!! oooooooo ¨¨ ¨zucht¨
zakia_1984
07-12-2002, 18:37
Origineel gepost door Neo
naouel zit thuis te wachten op haar prachtige lieve kanjer die een souni is en dan komt hij thuis hij zegt a salaam wa aliekoem en dan krijg ik een zzoen en knuffel en heel veel complimenten omdat ik er weer goed uitzie voor hem en dan krijgt hij een marokaanse 3 gangen menu dush harira, couscous, gebraden kip met olijven en patatfriet, en pastila van vis of kip, en daarna lekker thee met appeltaart naar keuze, en daar ff de slaapkamer in he en dat vertel ik lekker niet hihihihih :D
a salaaam oe aleikeoem wa rahamtoelalah wa ta3ala wa baraktoeh je bent wel meteen helemaal in de mood sjeg!!!
Origineel gepost door zakia_1984
romantisch eten vind ik bla bla, romantiek moet je in andere dingen zoeken ipv in eten.
wou je wat voor emsoem voorbereiden, of is dit een hint voor hem :D
wil het niet echt weten trouwens :D
zou je wel willen weten he :D
zakia_1984
07-12-2002, 18:38
Origineel gepost door Zina17
zou je wel willen weten he :D Trust me, NIET DUS
:D
Origineel gepost door Neo
mooi!!!!!!!!!!!!!! :)
insja allah!!waarom niet?
Origineel gepost door Rosanna
Ja.. echt wel, en dan op zon pier gaan zitten en hopen dat je helemaal alleen met hem bent.. en dan een aanzoek krijgen ofzo!!!!! oooooooo ¨¨ ¨zucht¨
inderdaad *zucht* :( :( :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.