Bekijk originele versie : wat moet ik doen
er is een jongen die dichtbij mij woont. hij wilt mij ten huwelijk vragen maar ik wil niet met hem. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niets met hem wil en toch gaat ie mij ten huwelijk vragen wat moet ik doen
:(
en onze moeders zijn beste vriendinnen :(.
Thamazightje
17-07-2004, 15:01
das vervelend...
vertel het je moeder be3da...
niet trouwen als je niet wilt..
Trouwen is een grote stap mivrouw en doe het ook nie omdat jou moeder en zijn moeder toevallig vriendinnen zijn...vervelende situatie... :o
Thamazightje
17-07-2004, 15:19
Origineel gepost door xjamila21
Maak je ma blij een trouw met hem meschien is het wel een lieve man voor jou .
tazz yeh advies..
ze zegt toch ik wil niet met hem trouwen en heb het hem al duidelijk gemaakt.!!
dus moet ze met iemand trouwen waar ze niet van houdt..?
Sephiroth
17-07-2004, 15:20
Origineel gepost door Mona_Lisa_Smile
er is een jongen die dichtbij mij woont. hij wilt mij ten huwelijk vragen maar ik wil niet met hem. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niets met hem wil en toch gaat ie mij ten huwelijk vragen wat moet ik doen
:(
en onze moeders zijn beste vriendinnen :(
Lijkt me logisch. Gewoon NEE zeggen, je wilt toch niet de rest van je leven delen waar je niets voor voelt.
Azzzizzz
17-07-2004, 15:52
zeg tegen je moeder dat je een keer in de stad was en dat je de zoon van haar beste vriendin heb zien lopen als een gek omdat hij dronken was.
dit is wel een goeie tip, maar wel een leugen.
Schatjee
17-07-2004, 15:52
Nee is Nee !
Atlas_Gebergte
21-07-2004, 13:33
Gewoon 'nee' zeggen niemand die je kan dwingen.
DaNGeRouZLy
21-07-2004, 13:39
zo die heeft wel een bord voor zijn kop zeg:maf:
Tamqeyast
22-07-2004, 01:41
nee =nee:)
missmaroc1
22-07-2004, 19:21
heey meid... ik begrijp je situatie
ik heb precies zo iets mee gemaakt!
bij mij was het ook een buur jongen.. die me ten huwelijk wou vragen, en ik heb 'm ook duidelijk gemaakt waar ik aan toe was.. maar je weet het sommige mensen begrijpen dat niet!
maar gelukkig me ouders hebben hem niet geaccepteerd, vanwege zijn verleden! ( hij had namelijk niet zo'n goed verleden)
maar in die periode he ik het nog nooit aan iemand verteld, of gevraagd naar advies!
stel:
me ouders zouden hem hebben geacepteerd... dan zou ik nu ongelukkig getrouwd zijn.. tenzij ik het tegen me ouders had verteld
ik raad je aan, om het in ieder geval tegen je moeder te zeggen, anders een zus als je die hebt....
ik hoop dat het lukt... suc6 -xxxx- hafida
sensibel
22-07-2004, 19:28
Nee=Nein=No=
missmocrogirl
22-07-2004, 19:34
uhm zeg gewoon NEE!! misschien begrijpt hij dan wel dat je niet wil.
Het gaat om jouw toekomst. En het gaat er nie om of zijn moeder en jouw moeder beste vriendinnen zijn ofniet.
Vertel je ma wel wat hij van plan is dan is zij be3da ook voorbereid en kan ze ook zijn moeder onopvallend vertellen dat je er nog niet aan toe bent.Met onopvallend bedoel ik dat ze niet verteld en ook niet laat merken dat ze weet wat er gaat gebeuren.! Jij snappie doen mivrouw
beslama :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.