Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slankere armen krijgen?

Dobitta
27-04-2010, 22:15

Hoi dames ik ben erg afgevallen hamdulah en overal. Alleen me armen zijn wel nog dik. Hoe kom ik daar vanaf. Heb begrepen dat je krachttraining moet doen. Maar hoe en hoevaak enz? Vind het niet mooi slank en dikke armen.. Ik sport en tijdens het sporten probeer ik mijn armen te gebruiken bij het joggen en de cross. Maar dat is niet genoeg. Wie heeft er bruikbare tips voor mij?

MyDestiny
27-04-2010, 23:48
Twee keer per week krachttraining. Hierbij kun je denken aan lessen zoals bodypump, Total workout of taibo/bootcamp. Lessen waarbij je krachtoefeningen uitvoert. Opdrukken, gwichten etc. Goed voor de spieren en voor vetverbranding. Belangrijk is dat je het wel combineert met twee maal zoveel cardio. Doe je dat niet dan ga je alleen spieren kweken in plaats van vet verbranden en dat is denk ik niet de bedoeling huh! :gniffel: Veel succes!

fetoushia
28-04-2010, 00:10
Twee keer per week krachttraining. Hierbij kun je denken aan lessen zoals bodypump, Total workout of taibo/bootcamp. Lessen waarbij je krachtoefeningen uitvoert. Opdrukken, gwichten etc. Goed voor de spieren en voor vetverbranding. Belangrijk is dat je het wel combineert met twee maal zoveel cardio. Doe je dat niet dan ga je alleen spieren kweken in plaats van vet verbranden en dat is denk ik niet de bedoeling huh! :gniffel: Veel succes! Dat meen je niet :wow: Dus dat zou moeten betekenen, 4x cardio in een week? en 2x krachttraining? Dat zou voor mij het einde betekenen, dat is super veel trainen. Maar bedankt voor de info, ik zal incha allah het gaan proberen:goedzo:

nejmaatje
28-04-2010, 00:14
wil ik ook wel weten:D

MyDestiny
28-04-2010, 00:16

Dat meen je niet :wow: Dus dat zou moeten betekenen, 4x cardio in een week? en 2x krachttraining? Dat zou voor mij het einde betekenen, dat is super veel trainen. Maar bedankt voor de info, ik zal incha allah het gaan proberen:goedzo: Haha, ook weer niet te letterlijk opvatten. Ik bedoel dat je altijd twee maal zoveel cardio moet doen als krachttraining. Als je teveel krachttraining doet dan ga je spieren kweken in plaats van vet verbranden. Je moet het gewoon op de juiste manier combineren. Dus als je 1 uur krachttraining doet, ga dan wat langer op de fiets of op de loopband. Lessen zoals Zumba, spinning etc kun je btw ook rekenen tot de categorie cardio. Dus het is heel makkelijk te combineren als je daadwerkelijk wilt, believe me! Geen dank. Ghair In Sha Allaah!

fetoushia
28-04-2010, 00:20
Haha, ook weer niet te letterlijk opvatten. Ik bedoel dat je altijd twee maal zoveel cardio moet doen als krachttraining. Als je teveel krachttraining doet dat ga je spieren kweken in plaats van vet verbranden. Je moet het gewoon op de juiste manier combineren. Dus als je 1 uur krachttraining doet, ga dan wat langer op de fiets of op de loopband. Lessen zoals Zumba, spinning etc zijn btw kun je ook rekenen tot de categorie cardio. Dus het is heel makkelijk te combineren als je daadwerkelijk wilt, believe me! Geen dank. Ghair In Sha Allaah! Hahahah oke dan! Het zal wel aan het tijdstip liggen dat ik bepaalde dingen letterlijk opvat:p I love zumba :love: dat doe ik gemiddeld 3 uur per week, maar heb nooit zin in krachttraining maar moet gewoon een keer zin maken! Ik wil echt, maar ben moe :hihi: Of nee als ik zo'n antwoord geef dan wil ik natuurlijk niet echt! :kwaad: Nee, nee wil echt en ga het ook echt doen incha allah!!!:goedzo: Incha allah

MyDestiny
28-04-2010, 00:24
Hahahah oke dan! Het zal wel aan het tijdstip liggen dat ik bepaalde dingen letterlijk opvat:p I love zumba :love: dat doe ik gemiddeld 3 uur per week, maar heb nooit zin in krachttraining maar moet gewoon een keer zin maken! Ik wil echt, maar ben moe :hihi: Of nee als ik zo'n antwoord geef dan wil ik natuurlijk niet echt! :kwaad: Nee, nee wil echt en ga het ook echt doen incha allah!!!:goedzo: Incha allah Muahaha, crazy! :haha: Zumba is inderdaad geweldig. Lekker losgaan met die heupen. Wij Marokkanen schijnen daar goed in te zijn toch? Muahaha! Bij mij was dat ook eerst het geval. Maar sinds kort ben ik gek op krachttraining. Ben altijd te vinden bij Bodypump met gewichten enzo. Heerlijk!-love- You should try it too, really! You're going to love it... Juist ja. Dat is de instelling. Gewoon er tegen aan gaan, In Shaa Allaah!:wijs:

gamar
28-04-2010, 10:56
Hoi dames ik ben erg afgevallen hamdulah en overal. Alleen me armen zijn wel nog dik. Hoe kom ik daar vanaf. Heb begrepen dat je krachttraining moet doen. Maar hoe en hoevaak enz? Vind het niet mooi slank en dikke armen.. Ik sport en tijdens het sporten probeer ik mijn armen te gebruiken bij het joggen en de cross. Maar dat is niet genoeg. Wie heeft er bruikbare tips voor mij? heb je nog wat speciaals gedaan behalfe sporten om aftevallen goedt zo:goedzo:

Dobitta
29-04-2010, 22:37
heb je nog wat speciaals gedaan behalfe sporten om aftevallen goedt zo:goedzo: Ja gezond eten! Ik probeer ongeveer per dag max1600 calorieen te nemen. 3 maaltijden en 3 tussendoortjes

Hayfa
30-04-2010, 11:48
;) Krachttraining bevordert juist vetverbranding lees en huiver: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/waarom-krachttraining-voor-vrouwen-belangrijk-8535/

Dobitta
30-04-2010, 11:51
;) Krachttraining bevordert juist vetverbranding lees en huiver: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/waarom-krachttraining-voor-vrouwen-belangrijk-8535/ He meid erg bedankt!!!!!!!!!!! Zal het rustig doorlezen!