Bekijk originele versie : Miss verkiezingen!!...
Vinden jullie dat Marokko daar aan mee zou moeten doen.
Misschien doet marokko al mee (denk het zeker te weten van niet maar wie weet) zouden de dames daar aan mee willen doen en waarom wel of niet.
Wat vinden jullie van Missverkiezingen over het algemeen.
Ik zelf vind het onzin. De belangrijkste het is mens onteerdend zoals ik ergens had gelezen en waar ik het eens mee ben!!!
Kan nog andere dingen opnoemen maar wil ook jullie dingen horen. :D
zakia_1984
07-12-2002, 18:21
Is erg denigrerend t.o.v vrouwen vind ik. Alsof het objecten zijn, die gekeurd worden.
Aan de andere kant, bijna ieder meisje droomt ervan om miss world te worden.
Als er bij vrouwen geen behoefte zou zijn geweest aan verkiezingen, dan waren die verkiezingen er niet meer.
Kwestie van vraag en aanbod
-xxx-Rachida
07-12-2002, 18:22
Ik ben 1 van de kandidaten van de miss verkiezingen:rolleyes:
ECHT WAAR:D
Origineel gepost door zakia_1984
Is erg denigrerend t.o.v vrouwen vind ik. Alsof het objecten zijn, die gekeurd worden.
Aan de andere kant, bijna ieder meisje droomt ervan om miss world te worden.
Als er bij vrouwen geen behoefte zou zijn geweest aan verkiezingen, dan waren die verkiezingen er niet meer.
Kwestie van vraag en aanbod
Ik zeg niet dat het moet worden geboycot. Ik zeg alleen wat jullie ervan vinden. Ok het is leuk om aantrekkelijk te worden gevonden maar het is toch leuker om aardig te worden gevonden... of vinden jullie van niet?
NaamLooS
07-12-2002, 18:24
Origineel gepost door -xxx-Rachida
begin je foto dan maar te plaatsen hier :D
Taseb7ant
O ja hoor Rachida....alhoewel je er best mee door kon gaan als miss....oke geen kapschones krijgen;)
zakia_1984
Origineel gepost door RaZer
Ik zeg niet dat het moet worden geboycot. Ik zeg alleen wat jullie ervan vinden. Ok het is leuk om aantrekkelijk te worden gevonden maar het is toch leuker om aardig te worden gevonden... of vinden jullie van niet? maar het alleleukst is om het allebei gevonden te worden :rolleyes:
ps: ik zei ook niet dat het geboycot moet worden.
succes zou ik zeggen.. heb je al een leuke badpak uitgezocht ? :D
maar het alleleukst is om het allebei gevonden te worden :rolleyes:
ps: ik zei ook niet dat het geboycot moet worden.
en wat is leuker?
ps heb ik dat gezegd? wou het alleen even duidelijk maken voor de mensen die zeggen van mij mogen ze want van mij mogen ze ook wou alleen wou weten hoe er hier over werd gedacht.
-xxx-Rachida
07-12-2002, 18:28
Ik draag een zjelaba als badpak....en mijn hoofddoek prijkt dan in alle kleuren...
Zien jullie het al voor jullie:D
PS: thanks T.....jij mag er ook best wezen:o
zakia_1984
07-12-2002, 18:29
Origineel gepost door RaZer
en wat is leuker?
ps heb ik dat gezegd? wou het alleen even duidelijk maken voor de mensen die zeggen van mij mogen ze want van mij mogen ze ook wou alleen wou weten hoe er hier over werd gedacht. nee dat heb je niet gezegd, maar je citeerde mij, dus ik d8 dat je dat had geconcludeerd uit mijn verhaal, dat ik wil dat ze het boycotten dus.
en los van dat: ik zou het leuker vinden als mensen mij OM MIJ aardig vinden. niet uiterlijk, want over een aantal jaren zal ik beginnen te verschrompelen.
Ik draag een zjelaba als badpak....en mijn hoofddoek prijkt dan in alle kleuren...
Zien jullie het al voor jullie:D
PS: thanks T.....jij mag er ook best wezen:o
Dat bedoeling.. waarom moet er een badpak ronde zijn??
maghrabia82
07-12-2002, 18:30
Die badpakkenronde zouden ze toch niet meer doen?
dacht ik....
-xxx-Rachida
07-12-2002, 18:30
En mijn foto plaatsen????? in mijn lang zal ze leven niet:D
nee dat heb je niet gezegd, maar je citeerde mij, dus ik d8 dat je dat had geconcludeerd uit mijn verhaal, dat ik wil dat ze het boycotten dus.
en los van dat: ik zou het leuker vinden als mensen mij OM MIJ aardig vinden. niet uiterlijk, want over een aantal jaren zal ik beginnen te verschrompelen.
Ok dan!
Ofterwijl innerlijk is beter omdat het voor altijd is..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.