Bekijk originele versie : wat is jullie toekomst over tien jaar (dames only)
wahrania21
07-12-2002, 18:16
hoe ziet jullie toekomst eruit dames over tien jaar en hebben jullie een beetje plannnen gemaakt voor later :Iluvu: betreft liefde werk huis etc
laat me horen damessss goeie reacties pleaseeeee
doeiiiiiiiiiiii
zakia_1984
07-12-2002, 18:18
ff kijken dan ben ik 28 jaar, insha'allah mr in de rechten. getrouwd met minstens 1 kindje insha'' allah.
en jij?
Lady_moi
07-12-2002, 18:19
na 10 jaar--------->>>>thuis zitten met mijn manneke en voor mijn kindjes zorgen inchallah.Eerst werken dan trouwen
Inchallah
:zwaai:
Lady_moi
wahrania21
07-12-2002, 18:25
nouu het is meeer voor meisjes jongens kunnen ook reageren als ze willeen maar meisjes is veeel mooier ik wou kijken hoe zij reageren over hun toekomst
zakia_1984
07-12-2002, 18:26
en jij wahrania?
a salaam aliekoem wa rahamtoealah wat ta3ala wa baraktoeh
over 10 jaar dan ben ik ik insha alalh 28 en als allah het wilt dan ben ik getrouwd woon in soudie arabie of nederland heb veel kindertjes en draag dan niqab en heb een man die souni is een ik geef les aan jongen meiden die een beetje verdwaald zijn qua islaam en ik heb ook veel adoptie kinderen!
ik hoop dat het insha alalh uitkomt ff eerst die man vinden hihihihi of zijn er vrijwilligers :D
a salaam aliekoem wa rahamtoealah wat ta3ala wa baraktoeh
wahrania21
07-12-2002, 18:36
mijn toekomst ziet eruit als volgt: dan ben ik 24 heb eigen zaaaak ben ik net afgestudeeerd inchallah daaaar droom ik van en mijn man oook en mijn huisje relaxen van het leven en kindren komen nog wel inchallah en daarna over ongeveeer toen jaar heb ik besloten om in marokko te gaaan wonen inchallah maktoeb als allah het wil en daar weeer ook bezig zijn mijn zaaak uitbreiden met mijn man hij is marokaans by the wayy hmmmm verder zie ik wel inchallah we hebben ons leven nog voor ons he dames doeiiiiiiiiiiii
wahrania21
07-12-2002, 18:38
djebli mag ik jou toekomst weten over tien jaar of wil je dat niet met mij delen
wahrania21
07-12-2002, 18:41
moooie toekomst meiden jullie denken serieus over jullie toekomst inchallah komt het goed en dat het uitkomt voor julie ik zal voor jullie bidden
Fatima_Zohra26
07-12-2002, 18:55
Over 10 jaar dan ben ik 36 (oud he :wow:)
Dan ben ik getrouwd (ga volgend jaar namelijk trouwen) en heb ik inshallah kinderen. Als het kan, 4 kinderen.
Dan zal ik alle tijd nodig hebben om mijn kinderen geloof, aandacht en liefde bij te brengen. En verder samen met mijn man genieten.
Groetjes,
Fatima-Zohra :zwaai:
Toufik19
07-12-2002, 20:29
wat voor zin heeft het om te dromen over wat gaat komen in 10jaar als je nog niet eens weet of je morgen haalt?
Origineel gepost door Toufik19
wat voor zin heeft het om te dromen over wat gaat komen in 10jaar als je nog niet eens weet of je morgen haalt?
dat is zeker zo Toufik, ik weet niet eens of ik er morgen nog ben laat staan over 10 jaar.............oefffff is nog zoooooooo ver weg!!!
ik zie het allemaal wel laat het lekker op me afkomen.
BentDagilia
07-12-2002, 20:38
Over tien jaar inchallah ben ik 26... dan heb ik Mijn opleding Internationaal management afgerond inchallah dan werk ik ook al denk ik... Dan ben ik ook getrouwt denk ik ( 22 ste is mooie leeftijd ) En ja dan ben ik in verwachting van me eerste Baby denk ik :D en dan hoop ik een bedrijf te hebben opgericht dat internationaal gericht is...
Bent Dagilia ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.