Bekijk originele versie : Hoe zouden jullie reageren als......
......voor de meisjes;een zusje/broer een relatie zou hebben
......voor de jongens;een kleinere zus/broer een relatie zou hebben
Zeg nu niet dat je hem of haar gaat vermoorden want dit zijn typische uitspraken. Reageer serieus aub en wie commentaar heeft,antwoordt gewoonweg niet!!!!!!
Persoonlijk zou ik het hem of haar uitleggen dat realties in de islam haraam zijn maar daarvoor zou ik ze niet laten vallen want tenslotte blijft hij of zij mijn broer/zus.....
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
zakia_1984
07-12-2002, 17:55
tegen mijn broertje kan ik weinig doen, hij kan me aan.
Mijn zusje zou ik het gewoon verbieden punt, zij is te jong nu
Origineel gepost door Zina17
Zeg nu niet dat je hem of haar gaat vermoorden want dit zijn typische uitspraken. Reageer serieus aub en wie commentaar heeft,antwoordt gewoonweg niet!!!!!!
Persoonlijk zou ik het hem of haar uitleggen dat realties in de islam haraam zijn maar daarvoor zou ik ze niet laten vallen want tenslotte blijft hij of zij mijn broer/zus.....
ik heb geen zusje dus ik hoef me daar niet druk om te maken...maar ik zou die jongen eens ff apart nemen en het er goed met hem over hebben wat hij wel en niet kan doen, en wat de gevolgen zouden kunnen zijn...:auw::stomp::D:stout::zwaai:
Origineel gepost door Djebli
Salaam alikoem luitjes.
Ik denk daar liever niet aan...
Het ligt er aan hoe ik er achter kom... Als ik ze betrap, dan maak ik die jongen af simpel... Maar als mijn zusje van het begin af aan eerlijk is geweest, en die jongen een rusige betrouwbare jongen is... dan kan ik er over nadenken...
thallaw :zwaai:
goed,uw eigen mening he! :)
zakia_1984
07-12-2002, 17:56
maaruh nog ff dit, als mijn broertje erachter zou komen (hij is een jaar jonger) dat ik een relatie zou hebben, zou hij flippen.
dat mijn jongere broertje een relatie heeft
da zijn zaken ik de mijne hij de zijne
in het begin stelde hij ze voor aan mij maar nou nie meer
want k zen da
Lady_moi
07-12-2002, 18:01
ik heb geen broers en ben de jongste thuis dus ik kan niks doen maar ik denk wel dat mijn zus eens heel goed met die jongen gaat spreken moest ze erachter komen
beu al die meiden nou is het toch al een tydje
maar moest hij ooit een meisje wat doen ofzo
wullah ik eet die op slagen doe ik nie
want hij is sterk mijn jongste broertje weet dat ik een vriend heb
maare mijn grote broer moet da nu nie weten
zenne of ik hang en men broertje
Lady_moi
07-12-2002, 18:04
eh benali wil je het nu int nederlands zeggen of duidelijker want ik heb u tekst niet goed verstaan
zakia_1984
07-12-2002, 18:06
Origineel gepost door lady_moi
eh benali wil je het nu int nederlands zeggen of duidelijker want ik heb u tekst niet goed verstaan het ligt dus niet aan mij, ik kan nooit lezen wat je schrijft. Is dat spreektaal, of is dat ECHT belgische grammatica?
Origineel gepost door Zina17
Goede topic alleen snap niet waarom je ze apart heb gezet..
de jongens en meisjes ;)
Ik heb een broertje en hij mag doen wat hij wil. Zal wel zeggen dat het beter is geen vriendinnen te nemen maar ga het niet met geweld opdragen of het hem verbieden.
Heb geen zusje zou ik die wel hebben zou ik het haar wel verbieden want het is nou eenmaal zo dat vooral de vrouw aan gezichtsverlies lijd als ze een relatie met iemand begint en de man niet (of niet zoveel).
Ik weet leven is niet eerlijk "zucht"
:zwaai:
ja hoor
hey kan je het echt niet lezen
ik doe men best maar ik ben van franse afkomst en nederlands is niet gemakkelijk voor mij dus snap je ik doe
mijn best
ik zei ja als men broertje een relatie heeft dat het zijn zaken
zijn maar moest hij oot een meisje kwetsen
eet ik hem op
mijn broertje weet het ook van me
maar dit moet niet bij men big brother komen of we hangen $
beiden amai
ik hoop dat het wat duidelijker is geworden
zakia_1984
07-12-2002, 18:11
Origineel gepost door benali
ja hoor
eet ik hem op
:lol: :lol: :lol:
a salaam oe aliekoem wa rhamatoelalah wa tala3la wa baratkatoeh
nou ik heb wel een broertje en met hem praat over alles hij weet wel dat ik een jongen leuk vindt maar ik volg alles volgens de islamitiesche wijze maar me zussen niet die hebben wel een vriend, maar me broertje advieseer ik hetzelfde te doen net als mij want jah hij wilt dat meisje toch niet kwetsten zo breng ik het tenminste over en jah me broer is wahede grote player en die wil maar niet naar me luisteren ik voel dan direct die dreun ergens in me gezicht geparkteerd waarop ik me voet weer ergens in ze lichaam dubbelparkeer!!!!hihihihihi :D
a slaam oe aliekoem wa rhamatoelalh wa tala3ala wa baraktaoeh
salina83
07-12-2002, 18:14
van mijn broertje zou ik me kapot lachen en ik denk
dat ik hem een beetje zou plagen ermee.
omdat ik dat me niet voor kan stellen. hij is altijd mijn kleine broertje geweest. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.