Bekijk originele versie : voor de jongens
salam e3likoem...
Ik heb een beste vriend en die is binnekort jarig maar weet echt niet wat ik voor hem zal moeten halen...
stel je voor jij bent jarig wat zou jij willen...
reageer aub
salam e3likoem Liefs senna.
alaikoem salaam
Ik zou niets willen aangezien het vieren van verjaardagen haram is voor moslims.
http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/index.php?cat=Bidaa%5C%27+%28Innovaties%29&qa=27
Azzzizzz
17-07-2004, 14:12
DEGENE IN KWESTIE VRAAGT WAT ZE EEN VRIEND/IN ALS CADEAU KAN GEVEN OMDAT ZE EEN BEPAALDE LEEFTIJD BREIKT.
DEGENE IN KWESTIE VIERT DUS GEEN VERJAARDAG EN IS OOK NIET VAN PLAN OM EEN UITNODINGING TOT HET VIEREN VANEEN VERJAARDAG IN TE GAAN. TENMINSTE DAT IS ONS NIET BEKEND EN WAT NIET BEKEND IS DAAR OORDEEL JE NIET OVER.
DEGNE DIE HET KADO KRIJGT ZAL ZIJN VERJAARDAG NIET VIEREN EN ZAL OOK NIEMAND UITNODIGEN.
DEGENE IN KWESTIE WIL EEN GEBAAR MAKEN TOT DEGENEN DIE JARIG ZAL ZIJN, DOOR DEZE EEN KADO TE GEVEN.
WEL´S WAAR IS HET ACHTERLIGGENDE GEDACHTE NIET GOED, MAAR UITEINDELIJK WORDT ER GEWOON EEN KADO UITGEDEELD.
OF ZIE IK HET VERKEERD (alweer)
Thamazightje
17-07-2004, 15:03
damn moeilijk he mannen gewoon antwoord geven op wat ze vraagt yeh zjnoen :o
Azzzizzz
17-07-2004, 15:56
Origineel gepost door Thamazightje
damn moeilijk he mannen gewoon antwoord geven op wat ze vraagt yeh zjnoen :o
bedankt voor je compliment maar mannen zijn we niet, we zijn jongeren
we kunnen je antwoord geven als het gaat om een besnijdenis omdat we dat wel meegemaakt hebben maar we kunnen je geen antwoord geven over navelstring omdat we dat nog niet zijn genaderd.
ik vraag jou toch ook niet hoeveel pijn een bevalling veroorzaakt.
:zwaai:
missmocrogirl
24-07-2004, 01:47
wuahhHHAHAHAHHAHAHA
Tamqeyast
24-07-2004, 02:01
Origineel gepost door Azzzizzz
bedankt voor je compliment maar mannen zijn we niet, we zijn jongeren
we kunnen je antwoord geven als het gaat om een besnijdenis omdat we dat wel meegemaakt hebben maar we kunnen je geen antwoord geven over navelstring omdat we dat nog niet zijn genaderd.
ik vraag jou toch ook niet hoeveel pijn een bevalling veroorzaakt.
:zwaai:
:giechel: :o
DaNGeRouZLy
24-07-2004, 02:16
Origineel gepost door Azzzizzz
DEGENE IN KWESTIE VRAAGT WAT ZE EEN VRIEND/IN ALS CADEAU KAN GEVEN OMDAT ZE EEN BEPAALDE LEEFTIJD BREIKT.
DEGENE IN KWESTIE VIERT DUS GEEN VERJAARDAG EN IS OOK NIET VAN PLAN OM EEN UITNODINGING TOT HET VIEREN VANEEN VERJAARDAG IN TE GAAN. TENMINSTE DAT IS ONS NIET BEKEND EN WAT NIET BEKEND IS DAAR OORDEEL JE NIET OVER.
DEGNE DIE HET KADO KRIJGT ZAL ZIJN VERJAARDAG NIET VIEREN EN ZAL OOK NIEMAND UITNODIGEN.
DEGENE IN KWESTIE WIL EEN GEBAAR MAKEN TOT DEGENEN DIE JARIG ZAL ZIJN, DOOR DEZE EEN KADO TE GEVEN.
WEL´S WAAR IS HET ACHTERLIGGENDE GEDACHTE NIET GOED, MAAR UITEINDELIJK WORDT ER GEWOON EEN KADO UITGEDEELD.
OF ZIE IK HET VERKEERD (alweer)
je spreekt jezelf tegen jongeman
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.