Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hey haten jullie ze ook???

Pagina's : [1] 2 3 4 5

benali
07-12-2002, 16:52

weet je ik haat ze echt wullah ,als ik zo marokanen zie met een oorring dan voel ik me misselijk. de laatste tyd hier in antwerpen zijn de marokanen zo janet achtig, wat moet je met zo een jongens ?? wat vang je daar mee aan????? we kunnen vriendinnen worden ;maar liever nie anders word ik elke dag misselijk waar gaat deze wereld naar toe???? ik hou liever van normale jongens die er deftig uitzien struis maar niet zo een magerdingske . wat vinden jullie van zulke jongens??????????

ZiLaaL
07-12-2002, 17:04
nee ik haat ze niet. ik ken ze niet.

-Reda-
07-12-2002, 17:04
Origineel gepost door benali weet je ik haat ze echt wullah ,als ik zo marokanen zie met een oorring dan voel ik me misselijk. de laatste tyd hier in antwerpen zijn de marokanen zo janet achtig, wat moet je met zo een jongens ?? wat vang je daar mee aan????? we kunnen vriendinnen worden ;maar liever nie anders word ik elke dag misselijk waar gaat deze wereld naar toe???? ik hou liever van normale jongens die er deftig uitzien struis maar niet zo een magerdingske . wat vinden jullie van zulke jongens?????????? ik ben geen hater...:engel: ik vind dat lelijk...net zoals mocro's met een gouden tand...

Nadia25
07-12-2002, 17:05
Is je domme gezwets !

Lady_moi
07-12-2002, 17:05

:lol: gouden tand :lol:

-Reda-
07-12-2002, 17:06
Origineel gepost door lady_moi :lol: gouden tand :lol: kapot lelijk :jammer: ik kan daar egt op afknappen...

Nadia25
07-12-2002, 17:08
En om nou iemand te haten omdat hij of zij er "anders" bijlopen :rolleyes: Je bent duidelijk in de war meissie, doe er iets aan!!!!!!!!!

Lady_moi
07-12-2002, 17:11
ik haat echt niemand.haat is een groot woord.ik heb wel een paar mensen niet graag.maar haten....echt niet

benali
07-12-2002, 17:11
maar ik ken ze ook nie maar je hebt gelijk haaaat is een groot woord maar ik schaam me om ze zo te zien dan gaan ze over ons meisjes praten was da nou???ik bedoel 1 ooring en wenkbrauwen geepileerd heb je dan zo geen gevoel van man ik moet niks van die hebben??????

Lady_moi
07-12-2002, 17:15
ik vind da lelijk maar daarvoor haat ik ze nie

benali
07-12-2002, 17:21
ja precies maar vind dit toch zielig haha en dan gaan ze andere jongens *******s noemen maar wat zijn zei neeeee waat je wat het is ik denk dat ik niet echt goed overeen kom met marokanen....... ik weet nie die van belgie zijn echt rot hoe die jou aankijken en vooral rwaffa sorry als ze hier een meisje zien staat heel de familie erond ze moeten gewoon nog hun vader erbij halen zo erg is het.....

Toufik19
07-12-2002, 17:22
hey haten jullie ze ook??? weet je ik haat ze echt wullah ,als ik zo marokanen zie die over anderen oordelen dan voel ik me misselijk. de laatste tyd hier op het forum zijn de marokanen zo roddelziek, wat moet je met zo een mensen ?? wat vang je daar mee aan????? we kunnen vrienden worden ;maar liever nie anders word ik elke dag misselijk waar gaat deze wereld naar toe???? ik hou liever van normale mensen die deftig redeneren normaal maar niet zo vol haat . wat vinden jullie van zulke objecten??????????

zakia_1984
07-12-2002, 17:30
Origineel gepost door Toufik19 hey haten jullie ze ook??? weet je ik haat ze echt wullah ,als ik zo marokanen zie die over anderen oordelen dan voel ik me misselijk. de laatste tyd hier op het forum zijn de marokanen zo roddelziek, wat moet je met zo een mensen ?? wat vang je daar mee aan????? we kunnen vrienden worden ;maar liever nie anders word ik elke dag misselijk waar gaat deze wereld naar toe???? ik hou liever van normale mensen die deftig redeneren normaal maar niet zo vol haat . wat vinden jullie van zulke objecten?????????? :goedzo:

benali
07-12-2002, 17:33
hey tofik ik wil je niet kwaad maken maar waarom zijn jullie marokanen zo raar en zeg nie dat jij ze graag ziet lopen zo sorry maare volgens mij ben je ******* ofwel ben jij ook zo een iemand want zo reageer je niet das nie beoordelen das ikke das watt ikke vind ik zeg nie dat ze slecht zijn das ietske dat in mij zit tegen die jongens praat ik niet. snaapie a bnedem ????? en kom nie af met gebruik leestekens dit is geen exame ik schrijf zoals ik wil en als je er nie op kunt kijken sorry dan

Nadia25
07-12-2002, 17:39

Origineel gepost door Toufik19 hey haten jullie ze ook??? weet je ik haat ze echt wullah ,als ik zo marokanen zie die over anderen oordelen dan voel ik me misselijk. de laatste tyd hier op het forum zijn de marokanen zo roddelziek, wat moet je met zo een mensen ?? wat vang je daar mee aan????? we kunnen vrienden worden ;maar liever nie anders word ik elke dag misselijk waar gaat deze wereld naar toe???? ik hou liever van normale mensen die deftig redeneren normaal maar niet zo vol haat . wat vinden jullie van zulke objecten?????????? :goedzo::goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5