Bekijk originele versie : Waarom Waarom???????????????
Waarom gaat het altijd over de meiden???Bekijk al deze topics eens!!!
zijn het enkel de meiden dat slecht zijn ofzo???
Alle jongens zijn heilig met andere woorden......volgens velen hier dan toch :kwaad:
En nog iets,alle meiden dat geen hoofddoek dragen zijn slecht.,lelijk enzo......
hallo mensen,waar gaan we toch naartoe???????????????? :kwaad: :kwaad:
:rolleyes: :rolleyes:
Origineel gepost door Zina17
Alle jongens zijn heilig met andere woorden......volgens velen hier dan toch :kwaad:
En nog iets,alle meiden dat geen hoofddoek dragen zijn slecht.,lelijk enzo......
ja je hebt gelijk, want je hoeft geen hoofddoek te dragen om een goed mens te zijn als je een goed emns bent zit het in je hart!!!
veel liefs yasmijn
Origineel gepost door Kadir
Ik ga zo naar de stad denk ik:D
moet ik mijn bestelling doorgeven?? :o
gaan we ergens naartoe dan :confused:
Maak zelf dan een paartopics over jongens dan :rolleyes: ...
Begint meestal goed en dan zeg er iemand weet je wie "mooi" of goed is Bla bla.
En ja hoor :Iluvu: zoeken heel internet af naar zijn foto's en zetten die hier dan op.. :rolleyes: Of gaan praten over een goede jongen van deze topic..
:D
Origineel gepost door yasmijn
ja je hebt gelijk, want je hoeft geen hoofddoek te dragen om een goed mens te zijn als je een goed emns bent zit het in je hart!!!
veel liefs yasmijn
thanks voor uw zinvolle reactie want je hebt 100% gelijk!!!
Origineel gepost door RaZer
gaan we ergens naartoe dan :confused:
Maak zelf dan een paartopics over jongens dan :rolleyes: ...
Begint meestal goed en dan zeg er iemand weet je wie "mooi" of goed is Bla bla.
En ja hoor :Iluvu: zoeken heel internet af naar zijn foto's en zetten die hier dan op.. :rolleyes: Of gaan praten over een goede jongen van deze topic..
:D
je maakt toch wel rare zinnen he!!!! :D
want de zinsbouw klopt niet
thanks voor uw zinvolle reactie want je hebt 100% gelijk!!!
YOU'RE WELCOME!!!!
ik wil voor je opkomen omdat ik weet dat veel mensen zo denken.
ze denken van mesen met hoofdoek zijn heilig en dat zijn er ook een paar maar als je van je zelf weet dat je een goed mens bent waarom zou je het dan aan andere mensen moeten bewijzen!!!
boussa yasmijn
veel liefs yasmijn
gelijk heb je alleen een goed mens is niet meteen ook een goeie moslim ,daarvoor moet je je aan de regels van de islam houden en een hoofdoek hoort daar onder andere bij. :)
Origineel gepost door Kadir
:rolleyes: Wat voor bestelling, ohw, wil jij ook wat crack kopen, is goed, ik zal t zo brengen;)
:confused: tazzzzzz........jongens :rolleyes:
ik had iets anders in gedachten eigenlijk!! :D
tja...ik blijf vandaag thuis...:D:maf2:
je maakt toch wel rare zinnen he!!!! :D
want de zinsbouw klopt niet
jahh sorry heb ik altijd als ik een reactie van jou lees. Dan lach ik me kapot achter de computer en dat gaat tenkoste van het denken :rolleyes:
bedankt voor het trainen van me buikspieren :goedzo:.
YOU'RE WELCOME!!!!
ik wil voor je opkomen omdat ik weet dat veel mensen zo denken.
ze denken van mesen met hoofdoek zijn heilig en dat zijn er ook een paar maar als je van je zelf weet dat je een goed mens bent waarom zou je het dan aan andere mensen moeten bewijzen!!!
boussa yasmijn
wollah dat vind ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :)
Toch iemand dat op mijn manier denkt!!!Niet alle meisjes met hoofddoek zijn heilig...heb er genoeg gezien dat stiekem afspraakjes gaan maken!!
Ja je leest het goed,meisjes met hoofddoek!!!
IK VIND OOK DAT HET ECHT OVERDREVEN WORDT GEDAAN TELKENS OVER DE POSITIE VAN DE MAROKKAANSE VROUW EN ALLEEN DE NEGATIEVE DINGEN WORDEN BESPROKEN, MAAR DE POSITIVE DINGEN??? DIE HOOR JE NEVER. EN ALS JE TOT EEN GOEDE CONCLUSIE WILT KOMEN MOET JE EEN AFWEGING KUNNEN MAKEN TUSSEN SLECHTE EN GOEDE ASPECTEN EN DAT GEBEURT ER JUIST NIET!
wat is jouw excuus ? Jou zinsbouw is ook niet echt geweldig :rolleyes:
dat :confused:
Origineel gepost door RaZer
jahh sorry heb ik altijd als ik een reactie van jou lees. Dan lach ik me kapot achter de computer en dat gaat tenkoste van het denken :rolleyes:
bedankt voor het trainen van me buikspieren :goedzo:.
gij kunt er nog mee lachen ofwat???? :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.