Bekijk originele versie : Trouwen met je bloed eigen nicht/neef (docher/zoon van je tante of oom)
Wie vindt dat het niet kan of wel moet kunnen?.
essytazia
16-07-2004, 14:44
ik vind het wel kunnen als de twee ook daadwerkelijk van elkaar houden en niet alleen omdat de ouders van de twee het willen ,alleen ik zou het nooit doen bah bah sorry ,maar ik zie ze allemaal als mn broers no way
xxxxxxx essytazia
Met de gezondheid van je kids moet je niet spelen....sommige afwijkingen komen 5x zo veel voor wanneer je met een familielid trouwt....zo`n risico mag je eigenlijk niet nemen vind ik :(
ps 30 jaar geleden was trouwen met neef/nicht nog verboden in Nederland, is toen afgeschaft omdat `t toch niet meer voorkwam....van mij mogen ze die regel weer invoeren.
essytazia
16-07-2004, 15:02
TIJn alleen omdat jij dat vindt moeten ze het maar weer invoeren?
als jij niet met je nicht wil trouwen is jou zaak, maar er zijn mensen in ons cultuur die trouwen met hun nicht/neef omdat ze van elkaar houden of omdat ouders toch al familie van elkaar zijn ze kennen elkaar beter ,maar je hebt opzich wel gelijk er kunnen idd kinderen geboren geworden met afwijkingen any way van mij hoeven ze het niet weer in te voeren :D
xxxessy :zwaai:
Tamqeyast
16-07-2004, 15:05
Origineel gepost door galidrif
is voor mij te moeilijk beschouw ze als zussen/zusjes.
ik beschouw me neven ook als me broers
Origineel gepost door essytazia
als jij niet met je nicht wil trouwen is jou zaak, maar er zijn mensen in ons cultuur die trouwen met hun nicht/neef omdat ze van elkaar houden of omdat ouders toch al familie van elkaar zijn ze kennen elkaar beter ,maar je hebt opzich wel gelijk er kunnen idd kinderen geboren geworden met afwijkingen any way van mij hoeven ze het niet weer in te voeren
Nee, niet alleen omdat ik dat wil....omdat die regel toen niet zomaar is verzonnen, trouwen met neef/nicht kost gewoon levens :kwaad:
Ben zelf geen Moslim, maar weet wel dat een Moslim geen "ongezonde" dingen mogen doen......snap dan ook niet dat velen dit gezondheidsrisico willen/durven nemen? ("fanancien" zijn blijkbaar belangrijker dan de gezondheid van een kind :confused: )
Ferrestyle
16-07-2004, 18:49
gekke mensen die vinden dat, dat kan. wesh ben je geflipt owla met je familielid trouwen, gewoon zoon/dochter van je tante. Die hoor je als zusje/broer te beschouwen.Alleen barbaren doen daaraan. echt ziek gewoon
nissrine1902
16-07-2004, 19:54
sorry hoor er is niks mis mee hoor met je nicht of neef trouwen!!
ik ben zelf getrouwd met me neef en het gaat hartstike goed met ons relatie we zijn nu al twee jaar getrouwd.
CriMiNeeL_KaMaL
16-07-2004, 20:09
Origineel gepost door La__Haine
Wayaaw ik heb een superlekker neef. Hij is fotomodel maar niet hier. Echt overdreven knap tbarakallah ik zweerdt. Hij is zo groot 1m85 heeft pikzwart hart en van die sexy bruine ogen. Jammer da we uit mekaar zijn. Ik ging echt met hem trouwen.
:schok::schok::schok::schok:
en mijn menig is , het kan , ik vind dat het moet lukken
er is niets mis mee hoor dus :D:D:D:
vlinderbuik
16-07-2004, 21:05
alles is er mis mee...damn
Origineel gepost door Ferrestyle
gekke mensen die vinden dat, dat kan. wesh ben je geflipt owla met je familielid trouwen, gewoon zoon/dochter van je tante. Die hoor je als zusje/broer te beschouwen.Alleen barbaren doen daaraan. echt ziek gewoon
Allah ta3ala vindt dat het kan, gefilpt?
Die hoor je niet als broer of broertje te beschouwen. Je nicht is als een vreemd meisje voor je en het is niet toegestaan met haar alleen te zijn, met je zusje of zus daarentegen wel.
Origineel gepost door La__Haine
Wayaaw ik heb een superlekker neef. Hij is fotomodel maar niet hier. Echt overdreven knap tbarakallah ik zweerdt. Hij is zo groot 1m85 heeft pikzwart hart en van die sexy bruine ogen. Jammer da we uit mekaar zijn. Ik ging echt met hem trouwen.
Wil jij niet zoveel liegen of verzinnen? tries, triest en nog eens triest.
Lady_moi.
YaSS_Girl
17-07-2004, 11:39
Maar als je later met neefjes 0f nichtjes gaat tr0uwen krijg je later meng00ltjes!!!
Metalsiarachida
17-07-2004, 13:55
Origineel gepost door essytazia
als jij niet met je nicht wil trouwen is jou zaak, maar er zijn mensen in ons cultuur die trouwen met hun nicht/neef omdat ze van elkaar houden of omdat ouders toch al familie van elkaar zijn ze kennen elkaar beter ,maar je hebt opzich wel gelijk er kunnen idd kinderen geboren geworden met afwijkingen any way van mij hoeven ze het niet weer in te voeren :D
xxxessy :zwaai:
iik ben toggg ook geen megooltje :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.