Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zomergevoel...

Cina
07-12-2002, 15:41

Wat moet je in de winter, waarin je vingers bijna van je handen afvriezen, doen om de warmte van de afgelopen zomer weer naar boven te halen? Men neme een kamer zonder mensen. Een bed dat opgemaakt is. (ligt lekkerder) Een zomerhit die je vaak hebt beluisterd in de zomer. En een beetje tijd. Je zet het muziekje op. Sluit je ogen. En alle herinneringen komen weer naar boven… Binnen de kortste tijd zul je met zachte stem meezingen en zul je dansend de kamer doorlopen. Uiteraard nog steeds met je ogen dicht. Totdat je wat omstoot… Resultaat: Een nog groter verlangen naar de zomer. Een gevoel waar nog geen naam voor is verzonnen. En een boze moeder…(wat is dat voor herrie???). Zucht…

Toufik19
07-12-2002, 15:42
of je kunt natuurlijk gewoon de kachel aanzetten

Cina
07-12-2002, 15:43
Origineel gepost door Kadir Jah Jah Jah, bla bla bla, maar is wel waar he, als ik een oud liedje zie op tv, moet ik altijd aan die tijden terugdenken:( Ja zucht...

Chaimae
07-12-2002, 15:48
Ik vind de winter heerlijk. Vooral op een zondag om lekker op de bank te zitten met een deken om je heen terwijl het buiten heel erg slecht weer is. Een leuke film kijken. ik vind het hele jaar door heerlijk. Het is voor mij makkelijk om van (bijna) iedere situatie mezelf naar de zin te maken.

Cina
07-12-2002, 15:49

Chemie, wat is dat op je avatar? Ff tussendoor...:p

SamiaGirl
07-12-2002, 15:51
Mijn vingers vallen er bijna af van de kou nu ik de muis vast heb auuuwww ik hou niet van kou!!! :( Ik denk dan aan de mooie tijd de zon de hitte hmmmm heerlijk:D !!!!!MAROKKO!!!!!

Chaimae
Origineel gepost door Cina Chemie, wat is dat op je avatar? Ff tussendoor...:p de tweede die het vraagt :D uhm volgens mij een berg of zoiets met sterren ofzo :D

Lady_moi
Origineel gepost door Cina Wat moet je in de winter, waarin je vingers bijna van je handen afvriezen, doen om de warmte van de afgelopen zomer weer naar boven te halen? Men neme een kamer zonder mensen. Een bed dat opgemaakt is. (ligt lekkerder) Een zomerhit die je vaak hebt beluisterd in de zomer. En een beetje tijd. Je zet het muziekje op. Sluit je ogen. En alle herinneringen komen weer naar boven… Binnen de kortste tijd zul je met zachte stem meezingen en zul je dansend de kamer doorlopen. Uiteraard nog steeds met je ogen dicht. Totdat je wat omstoot… Resultaat: Een nog groter verlangen naar de zomer. Een gevoel waar nog geen naam voor is verzonnen. En een boze moeder…(wat is dat voor herrie???). Zucht… Yeah Yeah I got the feeling :D

Cina
07-12-2002, 15:52
Origineel gepost door SamiaGirl Mijn vingers vallen er bijna af van de kou nu ik de muis vast heb auuuwww ik hou niet van kou!!! :( Ik denk dan aan de mooie tijd de zon de hitte hmmmm heerlijk:D !!!!!MAROKKO!!!!! Jah lekker he.... Summer...hmmmmmmmmm :Iluvu:

Cina
07-12-2002, 15:54
Origineel gepost door chemie de tweede die het vraagt :D uhm volgens mij een berg of zoiets met sterren ofzo :D Oke thank you very much ;) Lady_Moi, jij begrijpt me! :p

tha_lady
08-12-2002, 11:06
ik heb heimwee naar marokko!!!!!!!!!!!!! :huil: ik wil naar marokko!!!!!!! :huil: :huil: :huil: laterZ :blauwkus:

SweetRose
08-12-2002, 12:15
ach mensen de winter is in een knipoog voorbij..heb geduld.. en blijf lekker binnen net als ik...:D

SweetRose
08-12-2002, 12:17
Origineel gepost door tha_lady ik heb heimwee naar marokko!!!!!!!!!!!!! :huil: ik wil naar marokko!!!!!!! :huil: :huil: :huil: laterZ :blauwkus: raar maar waar..maar ik niet :rolleyes: