Bekijk originele versie : Een mooie naam voor een kind???? Wie kan mij helpen??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Anisa_82
16-07-2004, 11:36
Ik weet niet of t een meisje of een jongen wordt, dus zowel jongens- en meisjesnamen zijn welkom!!!!
mocro_casa4life
16-07-2004, 11:46
iliass (ilyes) jongesnaam
Senna Meisjes naam
Anisa_82
16-07-2004, 11:50
Origineel gepost door galidrif
Leila Chaima Nadia Asma Hanan Fatima Kadjia,als t een meisje wordt
Mohamed Adil Issam, als het een jongen wordt, wist je dat de naam Alladin ook nog bestond :D
Hey bedankt voor je reactie!!
Tis is zo moeilijk, en mijn man en ik komen er samen niet uit. We hebben totaal andere smaken. :rolleyes:
De meisjesnamen die jij noemt... daar ben ik niet helemaal weg van. (met alle respect ;) ) En de jongensnamen eigenlijk ook niet... :(
Wil een korte en makkelijke naam, Die in t nederlands ook makkelijk uit te spreken is. (kweet t, ben moeilijk.. :p )
Maar in ieder geval bedankt voor je moeite!
Liefs Anisa..
Anisa_82
16-07-2004, 11:54
mocro_casa4life en Reda20 bedankt jongens!!
Senna is inderdaad een mooie naam!! :goedzo:
Maar illyas.... ik heb een neefje die zo heet waar ik niet helemaal van weg ben... :D De naam zou me te vaak daaraan herinneren.. hahaha
Reda vind ik ook tof!! lekker kort en in t nederlands makkelijk uit te spreken!! Die ga ik zeker voorstellen. En yasmin vind ik ook een prachtige naam, maar t kindje van mn zus heet al zo... jammer... :D
Bedankt voor de moeite!!!
Liefs Anisa
Abdou
Anouar
Abdelmaijd
Anas
Adil
Bilal
Chafik
Farid
Fayssal
Fouad
Ghali
Hafid
Hicham
Hassan
Issam
Isslam
Jouad
Khalid
Monsiff
Maijd
Mourad
Nabil
Naijb
Nordine
Omar
Rachid
Said
Taoufik
Tarik
Walid
Younes
Youssef
Meisje naam komt er aan!!
mocro_casa4life
16-07-2004, 12:07
Werda bij meisjes naam
mocro_casa4life
16-07-2004, 12:08
je moet niet teveel name opnoeme dan gaat ze twijfele
Amouna
Anissa
Asmaa
Amal
Amina
Aida
Bouchra
Fatiha
fatma
Fouzia
Hanane
Hind
Hakima
Imane
Karima
kaouter (kawtar)
Latifa
Lobna
Meryem
Malika
Nissrine
Nadia
Naima
Nawal
Nizar
Nasri
Ouafa
Rizlane
Sanaa
Soumaya
Siham
Samira
Souad
Safidine
Wafaa
Warda
Yassine
Zhara
Zenib
tirelli_4us
16-07-2004, 12:12
Meisje ==> Noumedia, Masirya, Thaziri, Dehiya
Jongen ==> Massin, Ayyur, Azir, Idir
Anisa_82
16-07-2004, 12:19
oooohhhh ik ben de gelukkigste aanstaande mamma ter wereld!!!!! Ik krijg allemaal de kriebels als ik die namen zie!!! en Eyesha, je bent toppie!!!!
Tirelli_4us: hoe spreek je dat in hemelsnaam uit???? ik heb nog nooit van die namen gehoord! :D
En mocro-4life: ik kan niet meer twijfelen dan dat ik nu al doe! mijn man en ik hebben zo een verschillende smaak op dit gebied. Hij houdt echt van die ouderwetse namen... maar we moeten maar ff de gulle middenweg zoeken..
hahaha...you welkom :zwaai:....en als je weet welke nam het wordt of je hebt andere gekozen uit je gedacht of ouderwetse let me know :engel:
Anisa_82
16-07-2004, 12:23
zal ik zeker doen!! tis alleen zoooo moeilijk... je moet met zoveel dingen rekening houden. EN de naam moet islamitisch zijn, EN makkelijk in t nederlands En mooi En origineel EN etc etc etc...
(zucht) kom er wel uit.... :D
:hihi:...kies vooral geen Khalid :hihi:
Anisa_82
16-07-2004, 12:25
Origineel gepost door galidrif
als je er niet uit kan komen dan doe je het als bij roullete het lot beslist :) welke naam het wordt :), of nummertje trekken. nee hoor k weet t is moeilijk heel moeilijk.
hahhahahahah, zou een goeie zijn... maar ken mezelf, al komt er een naam uit die ik niet helemaal toppie vind, dan wordt t m toch niet... :rolleyes:
Khalid???? hhmmmm .... nee sorry heb teveel Khalids in the family... ;)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.