Bekijk originele versie : Meisje in brand gestoken op speelplaats in Australië
Uitgegeven: 16 juli 2004 08:52
AMSTERDAM - De Australische politie zoekt naar twee jongeren die donderdag op een speelplaats in Sydney een meisje van 9 in brand hebben gestoken, Het slachtoffer is met brandwonden over 40 procent van haar lichaam in het ziekenhuis opgenomen.
Het meisje was met twee jongere broertjes of zusjes aan het spelen toen ze werd aangevallen. In een mum van tijd stonden haar kleren in lichter laaie, zei een vrouw die getuige was van de aanval en hielp het vuur te doven. De politie zoekt twee gemaskerde jongeren die na de aanval van de speelplaats wegrenden.
Premier John Howard sprak zijn afschuw uit over de "ongelooflijke daad", die in Australië grote consternatie wekte.
Ik hoop dat ze die schoften te pakken krijgen en van mij mogen ze opgehangen worden.
Sellatin
16-07-2004, 11:22
ik vindt het erg voor het meisje..haar leven is voor altijd voor een groot gedeelte verwoest, en nog zo jong...de daders moeten hard gestraft worden, maar je mag ze niet ophangen...met doden bereik je niks
Meskiena, Moge Allah ta3ala haar pijn verlichten...
Wat een gestoorde wereld is dit aan het worden, je kan als kind niet eens meer normaal buiten spelen.
Origineel gepost door nostradamus
Je kan zelfs niet eens de trein meer nemen zonder angst te hebben.
Kom je nog thuis als je op een trein stapt, of gaat hij exploderen?
Ja, alles kan tegenwoordig hé.
Jammer echt jammer dat men zo makkelijk kan doen over het leven of de gezondheid van een ander... alsof het een mug is.
AlHoceima_Leila
22-07-2004, 18:30
:jammer:
Eng zeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.