Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weer een vraag voor de meiden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

DINIM3AK
07-12-2002, 14:14

hier nog een vraagje meiden: het is een normaal vraag, kom niet weer met die onzin reageer op de vraag of zwijg. dat er heel veel marokaanse meiden die strakke kleding dragen is het wel bekend, en hier op de forum zijn er ook zat. maar dan genoeg! ik vraag me af wat jullie ouders van vinden? vinden ze dat goed? zeggen ze daar niks over? word je daar nooit over aangesproken door je vader of moeder? is dat in het begin ook nooit gebeurd?? kom niet weer van waarom heb je het alleen over meiden etc. antwoord of zwijg aub.

Onslaught
07-12-2002, 14:18
weeeeeer een vraaag voor dinim3ak, waarom poets je tanden niet, het is zo zwart, dus doe er wat aan in plaats van die meiden lastig vallen junkie:D ps: gebruik bezem als tandeborstel:hihi: en laat de meiden in hun waarden oke, als je iets wil vragen, vraag het dan ook, maar geen vragen die niet meer vragen zijn snap je of niet:D

Lady_moi
ik draag geen spannende kleren zo simpel is het.eig da moet niet lekker zitten die spannend kledij

ZiLaaL
wat is Strak? Definieer het eerst, zodat de rest erop kan inhaken. :)

Lady_moi
07-12-2002, 14:19

strak is kledij die zo echt om je lijf plakken...dat heb ik er toch uit verstaan

DINIM3AK
07-12-2002, 14:22
Origineel gepost door Onslaught weeeeeer een vraaag voor dinim3ak, waarom poets je tanden niet, het is zo zwart, dus doe er wat aan in plaats van die meiden lastig vallen junkie:D ps: gebruik bezem als tandeborstel:hihi: en laat de meiden in hun waarden oke, als je iets wil vragen, vraag het dan ook, maar geen vragen die niet meer vragen zijn snap je of niet:D jij bent heel grappig !! ik val niemand lastig ik stel hier een vraag en wie antwoord op wilt geven is welkom. ik heb niemand gedwongen om antwoord op deze vraag te geven! moet ik hier zeker een topic over sex vriendjes etc openen dan is het pas goed? alleen wat ze graag willen horen? nee :zwaai: het is nooit goed met de marokkaanen! alles is voor ze een aanval!

Noa
07-12-2002, 14:22
Trek ik niet aan als dat wel het geval zou zijn dan zegt mijn vader er wel wat van.....en alhamdoeliAllah is dat niet voorgekomen........

Lady_moi
07-12-2002, 14:23
da zijn meiden zonder schaamte in mijn ogen

DINIM3AK
07-12-2002, 14:24
Origineel gepost door derifjaa salaam, ik wou zeggen de ouders zeggen er zeker wat van maar de probleem is ze luisteren niet ze doen het gewoon naast de ouders of doen het stiekem maar ja lah oe ahlam dan moeten ze niet hier komen en zeggen dat ze respect hebben voor hun ouders! als je niet naar je ouders luistert dan heb je geen respect voor ze.

Noa
07-12-2002, 14:25
Origineel gepost door DINIM3AK dan moeten ze niet hier komen en zeggen dat ze respect hebben voor hun ouders! als je niet naar je ouders luistert dan heb je geen respect voor ze. niet alle meiden luisteren niet of respectren hun ouders niet........., jij generaliseert erg veel merk iedere keer!

DINIM3AK
07-12-2002, 14:25
en waar blijven die andere meiden dan? jullie zeiden toch dat het jullie niet intereseerd wat de ander van vindt, waarom geven jullie geen antwoord op deze vraag? waar zijn jullie bang voor? :zwaai:

Noa
07-12-2002, 14:26
mijn ouders zijn heilig voor me en als iets ze niet bevalt doe ik dat niet, punt uit einde verhaal.........

Lady_moi
07-12-2002, 14:27
voor de harde waarheid

-Reda-
07-12-2002, 14:27
Origineel gepost door derifjaa salaam, ik wou zeggen de ouders zeggen er zeker wat van maar de probleem is ze luisteren niet ze doen het gewoon naast de ouders of doen het stiekem maar ja lah oe ahlam dat hoeft niet altijd zo te zijn...

abdoel6666
07-12-2002, 14:28

Origineel gepost door Onslaught weeeeeer een vraaag voor dinim3ak, waarom poets je tanden niet, het is zo zwart, dus doe er wat aan in plaats van die meiden lastig vallen junkie:D ps: gebruik bezem als tandeborstel:hihi: en laat de meiden in hun waarden oke, als je iets wil vragen, vraag het dan ook, maar geen vragen die niet meer vragen zijn snap je of niet:D Irritante kleuter die je bent, rot toch op man als je niets zinnigs te melden hebt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9