Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : effe een uitleg en een vraag

HANANNEKE
16-07-2004, 02:33

ik lees en heb ook vaak hier gelezen, topics over vriendjes/vriendinnetjes..........als ik zo een topic lees dan denk ik echt soms bij mezelf dat die mensen niet moe worden van dat relatie gedoe;aan hem denken om hem te bellen/tijd maken en zin hebben om af te spreken/uitkijken dat niemand jullie ziet etc,maar ook van ja hij heft weer contact met zijn ex of ik heb weer contact met me ex wat zal me vriend ervan vinden,ik of hij houdt nog steeds van zijn vriendin dat doet mij zo een pijn,hij heeft mij gebruikt terwijl ik echt van hem hield en ga zo maar door maar nog steeds vind ik het allerergste de tijd maken voor iemand daarom mijn vraag hoe doen jullie dat en worden jullie hier nou wel of niet moe van? hoop van jullie te horen

Ouiam_1
16-07-2004, 02:35
Ja, Ik word eerder moe van al die topics die maar gaan over hetzelfde.

Sophia_Eisa
16-07-2004, 03:29
Klopt, maar een meisje hoor zich hiervoor te beschermen, zoals Allah van haar vraagt. Het is toch voor haar eigen bestwil??

Ouiam_1
16-07-2004, 03:32
Origineel gepost door RealCasawia Ewa ja dat is nou l7oeb mossiba ! Die l7oeb kun je beter weglaten. pfff.

Sophia_Eisa
16-07-2004, 03:34

Nee liefde is niet iets fouts, alleen hoe de mensen ermee omgaan. Ik hield ook van mijn man voordat we trouwden, maar omat we inzagen dat we de verkeerde kant op gingen waren we binnen een week getrouwd :)

Sophia_Eisa
16-07-2004, 03:35
Kan er niks fouts eer gebeuren, toch??

Ouiam_1
16-07-2004, 03:41
Origineel gepost door Sophia_Eisa Nee liefde is niet iets fouts, alleen hoe de mensen ermee omgaan. Ik hield ook van mijn man voordat we trouwden, maar omat we inzagen dat we de verkeerde kant op gingen waren we binnen een week getrouwd :) Lees al die "ik ben geplayd" en "Hij heeft me ontmaagd" topics maar door. Dat is geen l7oeb, dat zijn kinderen die denken het el7oeb is. Liefde is respect, vertrouwen en eerlijkheid geen lust, bedrog en wantrouwen.

Multajeema
16-07-2004, 04:50
Ach ja ... :moe:

eYesha
16-07-2004, 11:34
Ouiam_1 : :goedzo: psies meid maar die meiden willen het maar niet begripen een ze hebben toch hun trots wil ik een keer welzien een rspect voor hun zelf laaste tijd zie je dat niet emer :jammer: Liefde is respect, vertrouwen en eerlijkheid geen lust, bedrog en wantrouwen.