Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Obsessies??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Metalsiarachida
16-07-2004, 00:20

vertel eens... hebben jullie ook obsessies? ik moet bijvoorbeeld altijd maar praten. het kan me niet schelen wat ik zeg, zolang er maar iets uitkomt

montanaboy
16-07-2004, 00:24
ewa dames er zit een optie op en dat is hulp gaan zoeken

Ouiam_1
16-07-2004, 02:36
Obsessie klinkt echt gestoord.

hayar
16-07-2004, 02:40
Hihihih uitslapen!!!!!!!!!

Sophia_Eisa
16-07-2004, 03:11

mmmm iedere minuut naar mijn buik kijken om te zien of het goed gaat met de kleine, mijn schoonbroer zegt dat ik een glazen buik moet kopen, dan heeft het tenminste zin.

Karima_Belgie
16-07-2004, 06:06
IK BEN GEOBSEDEERD DOOR MEN GEWICHT IK HEB HET EINDELIJK DURVEN TOEGEVEN WOEHOE DAS EEN EERSTE STAP HE..

Azzzizzz
16-07-2004, 08:35
Origineel gepost door Metalsiarachida vertel eens... hebben jullie ook obsessies? ik moet bijvoorbeeld altijd maar praten. het kan me niet schelen wat ik zeg, zolang er maar iets uitkomt nou dat moge blijken uit je 8547 pagina's tellend onderwerp. een beetje te kort verhaal voor iemand die een beetje te veel praat of niet?

Tijn
16-07-2004, 10:20
Kheb een hekel aan vuile nagels.....ben ik nou geobsedeerd, of gewoon een beetje een wijf? :D

toe_schouwer
16-07-2004, 10:40
Origineel gepost door Metalsiarachida vertel eens... hebben jullie ook obsessies? ik moet bijvoorbeeld altijd maar praten. het kan me niet schelen wat ik zeg, zolang er maar iets uitkomt Ik ben geobsedeerd door snelheid. Ik rij veeeeeeeeeel te snel met de wagen (behalve in woongebieden). Bijgevolg dus ook veel boetes, en toch kan ik het niet laten. Zowat het enige dat ik leuk vind aan Marokko: er zijn geen snelheidsbeperkingen.

Atlas_Gebergte
16-07-2004, 10:47
Origineel gepost door Lallatkoum Ik moet altijd alles netjes hebben. Alles moet op zijn plaats en er mag geen rommel zijn. Wanneer er rommel en chaos is dan is het net zo een rommel en chaos in mijn hoofd :stoned: Klinkt bekend in me horen, ik ben ook zo, in me huis moet alles netjes zijn, af en toe word me man gek van me. :giechel:

eYesha
16-07-2004, 10:49
ik ben geobsedeerd dooor netjes alles meot netjes zijn ik kan er niet tegen als het een viez is

toe_schouwer
16-07-2004, 10:53
Origineel gepost door eYesha ik ben geobsedeerd dooor netjes alles meot netjes zijn ik kan er niet tegen als het een viez is het moet niet vies zijn, maar waarom moet het per sé zo netjes zijn? Ik vind het zo'n tijdverspilling...

eYesha
16-07-2004, 10:56
nou..dan zit je lekker in je vel..dan hoef je bijna niet meer op te ruimen ofzo..ik vind het heerlijk als alles netjes is het hoeft niet egt perse maar is wel heerlijk ;)

Atlas_Gebergte
16-07-2004, 10:58
Origineel gepost door toe_schouwer het moet niet vies zijn, maar waarom moet het per sé zo netjes zijn? Ik vind het zo'n tijdverspilling... Sorry, maar ik kan het gewoon niet aanzien, het moet gewoon netjes zijn, dan ben ik pas opgelucht en kan ik rusten.

Atlas_Gebergte
16-07-2004, 11:03

Origineel gepost door eYesha :goedzo: :zwaai:

Pagina's : [1] 2