Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die jongens zoeken om te trouwen: zo trek je aandacht

Pagina's : [1] 2 3

new
15-07-2004, 23:04

je bent een meisje en je wil trouwen omdat je niemand op het oog hebt zullen we hier (dus ik niet alleen) tips en goede raad plaatsen

new
15-07-2004, 23:11
toon bescheidenheid dus nooit overdrijven als je over je werk of school vertelt spreek niet te hard tegen een jongen hij zou denken dat je een bazig type bent

new
15-07-2004, 23:13
probeer niet slim te wezen want wie slim is laat het niet opmerken

new
15-07-2004, 23:15
als je belangstelling op een bepaalde jongen hebt zorg dan voor

7eloua
15-07-2004, 23:18

wees onderdanig en houd je grote mond... spreek alleen wanneer toestemming is verleend... gaarne uw mening voor u te houden, want owee als ie niet overeenkomt... spreek nooit tegen, want je kent het gevolg... ow nee w8 dit is helaas niet op de werkelijkheid berust, is dat wel het geval dan verwijs ik u door naar Dr. S. Hrink einde bericht :o

new
15-07-2004, 23:22
Origineel gepost door 7eloua wees onderdanig en houd je grote mond... spreek alleen wanneer toestemming is verleend... gaarne uw mening voor u te houden, want owee als ie niet overeenkomt... spreek nooit tegen, want je kent het gevolg... ow nee w8 dit is helaas niet op de werkelijkheid berust, is dat wel het geval dan verwijs ik u door naar Dr. S. Hrink einde bericht :o dat zijn jou woorden niet die van mij je moet gewoon niet overdrijven en ik bedoel hiermee blijf gewoon jezelf zo maak je het meeste kans

7eloua
15-07-2004, 23:25
Origineel gepost door new dat zijn jou woorden niet die van mij je moet gewoon niet overdrijven en ik bedoel hiermee blijf gewoon jezelf zo maak je het meeste kans Okey, d'accord:o

JustMeNadia
15-07-2004, 23:26
Origineel gepost door 7eloua wees onderdanig en houd je grote mond... spreek alleen wanneer toestemming is verleend... gaarne uw mening voor u te houden, want owee als ie niet overeenkomt... spreek nooit tegen, want je kent het gevolg... ow nee w8 dit is helaas niet op de werkelijkheid berust, is dat wel het geval dan verwijs ik u door naar Dr. S. Hrink einde bericht :o :hihi:

new
15-07-2004, 23:28
het meisje die denkt dat alleen haar schoonheid genoeg is om de jongen te hebben die zij wil is dom bezig want de jongen die zal toehappen intresseert alleen de schoonheid van een persoon dus hij zal haar alleen als een gebruiksvoorwerp gebruiken

JustMeNadia
15-07-2004, 23:30
Origineel gepost door new het meisje die denkt dat alleen haar schoonheid genoeg is om de jongen te hebben die zij wil is dom bezig want de jongen die zal toehappen intresseert alleen de schoonheid van een persoon dus hij zal haar alleen als een gebruiksvoorwerp gebruiken Jij bent erg!! Denk je echt zo Ik hoop voor jou van niet anders mag je nog lang zoeken naar je vrouwtje

new
15-07-2004, 23:31
Origineel gepost door Lallatkoum Als het klikt en het is mektab dan komt het allemaal goed... Met of zonder tip-lijstjes :ego: maar jij kijkt wel stiekem naar de tips maakt niet uit :D als jullie deze topic niet verzieken zal ik nog vele goede tips en raad plaatsen ewa het is aan jullie :rolleyes:

JustMeNadia
15-07-2004, 23:33
Origineel gepost door new maar jij kijkt wel stiekem naar de tips maakt niet uit :D als jullie deze topic niet verzieken zal ik nog vele goede tips en raad plaatsen ewa het is aan jullie :rolleyes: Kom op met die tips :)

new
15-07-2004, 23:34
Origineel gepost door JustMeNadia Jij bent erg!! Denk je echt zo Ik hoop voor jou van niet anders mag je nog lang zoeken naar je vrouwtje luister nadia als je niet wilt lezen doe het dan niet want ik begin stilletjes hoofdpijn van je te krijgen en ik wil straks kunnen slapen

new
15-07-2004, 23:36
nu komen belangrijke tips

new
15-07-2004, 23:41

Origineel gepost door Lallatkoum Natuurlijk kijk ik en lees ik, maar niet stiekem! :ego: dan is het goed :D a lalla wil je een ander avatar kiezen jou avatar is vreselijk irretant constant je hand in jou haar :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3