Bekijk originele versie : Is bewust onveilig vrijen zware mishandeling?
Achttien maanden cel is er vandaag geëist tegen de vroegere PSV-directeur Fons Spooren. Hij wordt ervan beschuldigd seks met minderjarigen gehad te hebben, maar de beschuldiging omvat ook poging tot zware mishandeling omdat hij onveilige seks had terwijl hij wist met HIV besmet te zijn. Volgens de strafwet kunnen mensen die onveilig vrijen en AIDS hebben of met HIV besmet zijn zich dus schuldig maken aan zware mishandeling. Over deze strafbaarstelling is discussie ontstaan.
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag.
Geen woorden hier voor..
Als beiden bewust onveilig vrijen lijkt me dat niet direct strafbaar. Hoewel, als jij ervoor kiest om onveilig te vrijen met iemand met hiv/aids (die mensen bestaan) dan weet je dat je dat zelf ook kunt krijgen, wat flinke kosten met zich meebrengt. Zou je ook iets strafbaars kunnen vinden, maar dan zou roken ook strafbaar moeten zijn, of erg dik zijn.
Maar als iemand bewust onveilig vrijt en de ander dat niet weet, dan vind ik dat reuze strafbaar. Ook al is die ander misschien dom om onveilig te vrijen.
Ja, dit is echt wel erg...Dat mensen een nachtje sex voor hun gezondheid kunnen stellen.
Origineel gepost door Abou_Batata
IK vind het nog erger dat hij kleine kinderen daar voor nodig had lijkt het je niet ?
Minderjarig kan ook 17 jaar zijn. Er staat niet dat hij ze sexueel misbruikt heeft dus ik ga ervan uit dat die jongens ook wilden.
Ik zeg ook niet dat hij ze misbruikt heeft enkel dat hij daar hun voor nodig had naar aanleiding van jouw reactie,,,,snappie
Ik snap het.
"IK was ooit 4 jaar geleden in Dubai geweest en daar zag je veel van dit soort praktijken op een nog grotere schaal. Viel mij op hoe meer geld hoe meer perverse drang naar se.x ...."
Wat heb je gezien dan? Ben je nou serieus?
Yep.... Was daar op vakantie naar een indonees (een vriend van mij) die daar werkt. Hij vertelde mij dat je daar verschrikkelijk veel plekken hebt waar minderjarigen kwamen om opgepikt te worden door rijken (zowel toeristen als de bewoners van het land).
IK geloofde dat niet dus nam hij mij naar zo'n plek vlakbij de Sharjah snelweg waar zij daar rond 10 sávonds klaar stonden om opgepikt te worden. Ik zag ze degelijk in auto's instappen en vertrokken richting Damascus straat waar mijn vriend over zei dat daar de Grand Hotel staat.
Hoe kan zoiets nou gebeuren in een Islamitisch land zonder dat iemand wat doet? La 7awla wala qowata Illa Billah... wat erg man.
M'n ouders hadden blijkbaar toch weer eens gelijk over Dubai. *diepe zucht*
ISlamitisch ???? Nou ik kan je vertellen dat nederland islamitischer is.
Verklaar je nader.
Prostituee's in overvloed, drank vloeit meer als water hier, gokken als in Las Vegas, geld wordt letterlijk weggegooit etc etc.
De goeie kant van Dubai is gratis lokaal bellen, taxi's zijn vaak gratis anders spot goedkoop.
Waarom wil ik daar dan zo graag wonen? Ik zag het juist zo mooi, vredig en islamitisch voor me...
Origineel gepost door Ouiam_1
Waarom wil ik daar dan zo graag wonen? Ik zag het juist zo mooi, vredig en islamitisch voor me...
Alles heeft twee kanten meid. Ik zag vandaag een docu over Saudi, nou dat was ook niet echt leuk :(
Guy: Ja, wat heb je gezien dan?
Abou_batata: Ik ging info zoeken over Dubai op i-net..K krijg alleen maar Hotels en vliegtickets nergens informatie over het land zelf. Weet je waat ik wel onfo kan vinden?
Oranje_leeuw: Wil je ons geen Koranisten noemen? Dat zijn we namelijk niet.
Nee weet geen sites....
Boeken? tijdschriften waar ik betrouwbare info vandaan kan halen?
abdul_Hakeem
16-07-2004, 19:09
Origineel gepost door Daarom
Boeken? tijdschriften waar ik betrouwbare info vandaan kan halen?
ik ken 2 broeders die daar wonen , ik zal info vragen hoe het zit daarzo insha Allah.
Origineel gepost door abdul_Hakeem
ik ken 2 broeders die daar wonen , ik zal info vragen hoe het zit daarzo insha Allah.
Geweldig! Baraka lahu fiek aghi.
abdul_Hakeem
16-07-2004, 19:18
Origineel gepost door Daarom
Geweldig! Baraka lahu fiek aghi.
wa feeki , je hoort het dan nog wel van me als hun online komen op msn.
http://www.dubaimagazineonline.com/images/xpl-main.jpg
18th September 2003 at Al Nasr Leisureland Ice Rink, Dubai
Promoter: Muhammad Moizuddin
Producer: Syed Dastgir - Ahmed Moinuddin Khan
Organizer:Ch Amjad Iqbal - Iqbal Prince
Event Manager: Adil Ikram - Syed Siddique
Tickets Available at: Sindh Punjab Rest., Pak Ghazi Rest. Al Mansoor Video, New Taj Hyderabad, Taj Hamdard Herbal(Shj.: 8006786, AbuDhabi: 8002786)
Ticket Price: Dhs. 500/- , 250/-, 125/-, 75/-
For Information & Ticket Reservtion Please Call:
050-6599496/6754758/6986504/3590599/7348030-04-2693020
Van dit soort dingen heb je daar dagelijks.
http://www.dubaimagazineonline.com/xpl.htm
Daar is idd niets Islamitisch aan... vreemd...
Ik bedoelde eigenlijk meer Nederlandstalige of engelse of Arabische tijdschriften die gaan over Dubai.
Abdul_hakeem: Amien, Is goed hoor.
Hoelang wonen ze eigenlijk in Dubai?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.